לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 4 - ביקורת


 

 

אחרי שרנדי עף בפרק האחרון ומועצה רגשית סוערת במיוחד (מסתבר) הגיעו למחנה שבט הרעים, רצוצים ועייפים מלירות החוצה מהם מישהו שבסך הכול רצה לעשות להם את אותו הדבר. במהלך המועצה (שוב; מסתבר)  שסנדרה זרקה לקואצ' הערה על כך שהוא לא עובד בכלל במחנה ורק מחלק הוראות כל היום על ימין ועל שמאל. קואצ' לקח את ההערה שלה קשה ואחרי שהגיעו למחנה השבט אחרי ההדחה הוא התמוטט נפשית והתחיל לבכות, הראה את הצד הרגיש והילדותי שלו, טייסון צץ, תומך, מקשיב ומנסה להסתכל על גבר מבוגר ממנו דומע מכך שנמאס לו מכל האסטרטגיות והתככים והמזימות והוא שוקל לקום וללכת (מסתבר שלכתו של רנדי וההערה של סנדרה עשו לו לא טוב לאגו) והוא לא מבין למה צריך סתם להשמיץ אותו על דברים שהוא לא באמת עשה, שהוא כן עובד ותורם לשבט והוא כן נותן את הכול, טייסון מתבדח כשקואצ' לא שם לב ואומר לו I'M GONNE COACH YOU THREW IT. בוקר הגיע וקואצ' יוצא לטיול לגילוי עצמי, טייסון מכנס את חברי השבט ומספר להם את מה שארע ועל בכיו של אדם שמתקרא בשם קואצ' (מאמן), רוב מצידו קם ומצהיר THAT'S NOT MUCH OF A COACH IF YOU ASK ME.

 

פרק ארבע מגיע ובגלל שהשחקנים עדיין לא התחילו להיות תחמנים באה ההפקה ועשתה קולולושה לכל הקלפים, הפעם אליל החסינות מונח לעיני כל, הפעם להחביא אותו מתחת לחולצה, לרוץ מסביב ליער כדי שלא יחשדו בך או להתנהג כמו סבא ג'פטו ולבנות אלילי חסינות מזויפים מעץ וחוטים לא תופס. הפעם הגישה לאלילי החסינות ניתנת לכולם. אך עדיף לא להקדים את המאוחר וכדאי להתחיל בתחילתו של הפרק, אחרי זכייה במשימת הפרס בפרק הקודם קיבלו שבט הטובים ערכת קפה שמוסתר אמור בתוכו רמז שיוביל את המוצא לפחות 2 צעדים קדימה במשחק, הפעם אין להתחיל לפתח קונספירציות עם עצמך את מי כדאי לי לקדם, הפעם צריך לקחת את האליל וכביכול לגרום לו לחשוב שאתה משתמש בו לטובת השבט, אחרת אין לו באמת שום מטרה.

 

אחרי שהרמז נחשף בשבט הטובים הוא אוטומטית חצה את השבט, כולם מתפזרים, כל אחד בקצב שלו, יש הנסחבים, יש הממהרים ויש כאלו שבסך הכול הולכים להשקיף מהצד אל המתרחש. טום מצא את המוחבא, החביא את הנמצא, היה בטוח שלא קולטים אותו והלך להסתובב תוהה ביער בכדי לא לעורר חשד. ג'יימס וקנדיס ממשיכים לחפש ולחפור ולא מסתכלים ימין או שמאל ואמנדה מצידה מדשדשת ומסתודדת עם ג'יי טי ומלשינה לו על סיפור הפסל בגרב. וכך תם לו המירוץ ומרד התחמנות הראשון התחיל, ויפה שעה אחת קודם.

 

לפני שנסתדר עם שובו של לבן השיער אל כס המנהיגות היומרנית מתחת לפני השטח יש גם רעים שעובר עליהם יום לא רע בכלל, הם זכו בפרס, הם קיבלו קצת גאוות יחידה, הם אפילו די הובילו והם גם הצליחו להיות המנצחים בפרס מהתחרות היחידה במשחק שעדיין לא הושלמה, שני עיוורים מובילים כדור עם בן אדם הפוך ואז מתהפכים היוצרות ובן אדם אחד הפוך בתוך כדור נותן הוראות לעוד ארבע יצורים מכוסי עיניים על איך להכניס את הכדור הקטן אל תוך החור. עד עכשיו לא הבנתי איך במשימה הקודמת קרה לראסטות מה שקרה (ראסל שמו, אם איני טועה), הרעים ניצחו בכבוד וחזרו מרוממי נפש ונקיים מתככים ולו לרגע מהמשחק. ואז הגיע ראסל, ופתח את החבילה ובזמן שכולם הוציאו חבילות והתפלאו מההיצע הדל בו הם זכו הוא לקח סכין שצדה את עיניו, ובמקום להיזהר ולהיות קצת דיסקרטי פתח והוציא את הסכין והפתק נפל, וכולם ראו אותו, וראסל מגנט לאלילי חסינות אבל לפעמים הוא לא נזהר איתם מספיק, ודבר ראשון מישהו צריך לפתוח את הפה ולהגיב ולהרוס את הכול ולעשות מנחוס מכך שיש קצת אקשן במשחק, קול מאנפף ומעצבן שבא וצועק; בוא נמצא אותו ביחד ונזרוק אותו אל הים, נו באמת, איזה מין אולסטארס אלה שזורקים סיכוי לקצת אקשן מהרייטינג, אותי אישית זה העציב, אפילו שבעונה המקורית גם של בוסטון רוב וגם של סנדרה לא היה כזה דבר והוא לא היה בנמצא, את המזימות שלהם דאז הם רקמו מתחת לפני השטח, ועכשיו הדבר הקטן הזה מפחיד אותם אז הם מוציאים אותו מחוץ לחוק. סנדרה ורוב יצאו למלחמת חורמה והכריזו על האליל כנגע שיש להשמידו ואף הצהירו שמי שילך לחפש אותו לבדו ישר ייחשף ויועמד להדחה בו במקום, משפט מהיר. ראסל לוקח צעד אחורה ואז עוד צעד וצעד נוסף ומנסה להיעלם בזמן שכולם עומלים על לבנות מקום בו לא יהיה ניתן להירטב מהגשם, קולטים אותו והוא צועק לרוב אני יוצא לטיול, החשד קיים ומבוסס וראסל צודק בלכתו, אם אף אחד מהאחרים לא מנסה אז זה עדיין אומר שיש לו סיכוי גם לגרד מהעונה הזו עוד קצת סיכוי לתואר, רוב מצידו חשדן ושולח את סנדרה ללכת ולרגל ואחר כך לבוא ולהלשין, הוא נהנה להשתמש בה, אני חושב שסנדרה משעשעת את רוב יותר מהכול כי הוא עדיין תוהה אם הוא יוכל להשתמש בה לטובתו, היא משוגעת ובוטה וזה מציק לו בקצה של העין ועדיין מושך אותו לשמור אותה לצידו, אפילו אם זה רק בתור כלב משלוחים. כשראסל מתחיל לחפש הציפייה היא שהדבר ייגמר מהר, הוא שם לבד ולעומת מה שקרה במחנה של הטובים יש לו את כל הזמן לעצמו, סנדרה לא מי יודע מה מסתתרת וראסל קולט אותה ומתכופף, מצפייה בפרק הנוכחי לא בדיוק עלה מה קרה כתוצאה מהאצבע המאשימה לראסל והממצא שכנראה עדיין לא נמצא, יש לי הרגשה שיש לו 7 נשמות והוא תמיד יצליח להתעלות, גם אם את הכסף בסוף הוא לא בטוח יקבל, אבל את הנועזות שלו במשחק לא ראיתי בהרבה מתמודדים אחרים, אסור לשכוח שמדובר במתמודד שהגיע למשחק כמה שבועות אחרי שסיים להשתתף בעונה קודמת בו יחסית שלט במשחק, ובעונה הנוכחית הוא עדיין לא יודע אם הוא זכה או הפסיד, וכולם בשבט שלו, שבט הרעים, מקסימום יודעים עליו דבר או שניים, ואולי גם שהוא הגיע לשלישייה הקודמת בעונה האחרונה. לטובתו/לרעתו, עדיין מוקדם מלהגיד אבל סיפורו של ראסל העונה עדיין לא סופר כראוי העונה וזמנו עוד יגיע.

 

ואז הגיעה החסינות והרעים התעלו ולקחו באתגר בו הקופץ עם בטנו רחוק יותר ומהר יותר יכול לקבל הזדמנות ראשונה לקלוע כדור אל תוך סל, משימה עם הרבה שמן אבל בלי טיפת דם, חביבה עם טוויסט, הקופץ שכרסו גדולה יותר יכול להיות זה שעושה ספלאש יותר נחמד כשהוא קופץ בטן קדימה לכיוונם של כשלושים כדורים תלויים. הרעים הולכים צועדים ושמחים אל המחנה ללכת להתערות ולצחוק עוד קצת על קואצ', להציק קצת לג'רי ואולי גם לראות את רוב משסה את סנדרה בראסל. הטובים מצידם משפילים מבט והולכים להתמודד עם ערב מעניין ראשון כתוצאה מהקולולושה של ההפקה, תנו למשחקים להתחיל; קנדיס (מסתבר שהיא קיימת) ניגשת לסירי וישר הן מעלות את הנושא לדיון, יש 8 חברים בשבט, אם הן יפצלו את הקולות 3 לקולבי ו-3 לטום והאליל בליינד יוצא החוצה ואז אחד מהם חייב ללכת, טום מכנס סביבו את ג'יי טי וקולבי ואומר אנחנו כבר 3, האס נמצא בשרוול של ג'יי טי שרק צריך להחליט עם מי הנאמנות שלו מונחת, עם היחיד שיש לו כביכול סיכוי מולו שווה בגמר (עקב הצ'קים שמגרדים ריבית בבנק כבר שנים שיש לשניהם) או עם אמנדה וחבר מרעיה שמושפעים בשניות מהתחמנות הריאליסטית של סרי להמשך המשחק. ג'יי טי משחק על שני הצדדים (או על כל הצדדים למען האמת) ומפזר הבטחות גם לטום וגם לברית של אמנדה וג'יימס ורופרט על בוא נעיף את הזוכה, למרות שהוא יודע שהוא גם זוכה אבל משום מה אנשים נוטים לשכוח את המסוכנים עד שמאוחר מדי. עכשיו, סרי גאון, אין להתכחש לזה, היאא רואה כמה צעדים קדימה ומנסה את מה שהיא מנסה אבל במקום לחשוב קצת קדימה לפני כל התהליך של להעיף את ברית טום קולבי ג'יי טי ואת הפסל על ההתחלה היא מעדיפה להמשיך לדשדש במה יכול להיות אילו והולכת להילחם בפסל, ואוכלת אותה, במהלך יפה ומחושב של שימוש בפסל שבזמן מציאתו הובטח שהפסל הזה ישמש לטובתו של השבט טום מסובב את ג'יי טי אליו ומצליח להעיף את סרי, לשמור את קולבי ובאותו הזמן להיות הראשון במשחק הזה בינתיים שהצליח לגרום לצופים באמת להיות במתח עד הרגע האחרון.

 

היה שלום לסרי - ניסיון מספר שלוש

  

נכתב על ידי , 5/3/2010 19:26   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)