לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 7 - ביקורת


 

יש דברים שאנשים אומרים שגורמים למשהו אצל אחרים. יש מילים קטנות, יש חיזורים, יש גם חיבה והרעפת נשיקות, יש לתת יד עוזרת לחבר שנפל ויש סתם להוציא לשון ולהתנשא ולהאמין בעצמך עד כדי כך ששום דבר אחר בעצם לא משנה, כי אף אחד לא יבלבל בין הישירות שלך לתחמנות. נאמנות זה סיפור אחר, במשחק כמו הישרדות כל אחד דואג לתחת שלו, ומי שלא מבין את זה לרוב חותך הביתה. אתה יכול להקים בריתות, אתה יכול לסמוך על מילה של אחרים, אתה יכול גם לפזר הבטחות ולהישיר מבט לעיניים של מי שאתה רוצה אותו איתך בברית. לא בגלל שהוא משלים אותך כל עוד אתה צריך אותו, יותר בגלל שאתה באמת צריך אותו, כי אם הוא יסתובב עליך שום דבר לא יציל אותך.

 

הפרק נפתח בבחור אחד עם מבט מבולבל בעיניים והסתיים עם אותו בחור עם מבט מאוד מבולבל בעיניים. זה היה פרק שהציפיות היו ממנו גבוהות במיוחד, במיוחד אחרי סיומת כל כך יפה לפרק הקודם ודבר שאפילו ג'ף הגדיר כדבר שלא נראה בתולדות הישרדות כבר 20 עונות, לעולם, עד כדי כך ראסל העלה את הרף למתמודדים בהישרדות. אין פלא שהפרק נפתח בשבט מפוצל בו מצד אחד יש את חבורת המוסקטרים (פארוואטי, דניאל וראסל) שמרגישה כל כך גאה בעצמה ומתמוגגת ממעשה הכשפים שחולל ראסל, לגרום לטייסון להצביע לפרוואטי בגלל חוסר מוח וע"י כך לקחת לעצמו מקום של כבוד בהיכל התהילה של "המהלכים הכי פתטיים בהישרדות", אבל אין מה להאשים אותו, הוא היה בסך הכול בובה בידי המריונטה עם הבנדנה שמכסה את הקרחת.

 

אצל הטובים יש השתפרות, ממפסידים הם הופכים להיות טיפה יותר מאוחדים, הם גם זוכים בפרס וגם לוקחים את החסינות, גם מציעים להם אליל והם מריחים את המיזוג ומחליטים ללכת לקחת אותו ביחד ולא אחד נגד השני (למרות שאין לדעת מה יהיה על ההפסד הראשון שלהם), גם קולבי מקבל הזדמנות לצאת "לא הומו" והוא מנצל אותה ואיכשהוא עוזר להרים את השבט למעלה. אין לדעת אם הם היו זוכים בחסינות אלמלא קורטני לא הייתה לוקחת את הזמן שלה על הרשת-עכביש. אבל לעומת משימות קודמות חופשי שיחקו אותה. מי נשאר שם? כולם בשבט הזה נאחזים אחד בשני ואיך שיגיע המיזוג כל אחד כבר מתכנן על הפיצול שלו. קולבי נאחז בעצמו ומתפלא שהוא מצליח לברוח מהדחות, ג'יי טי נאמן גם כן רק לעצמו ומתפלפ על ההצבעות שלו לפי גחמות רגעיות, רופרט נאחז באמנדה ובונה על קלף האיש הנחמד שלא שמים לב אליו, קנדיס נאחזת באמנדה אבל גם כן רואה את המיקום הנוכחי שלה בשבט שיחסית עומד לגווע אט אט ואמנדה, אמנדה מריחה את המיזוג, היא יודעת מה מחכה לה שם ועד לאן הוא ייקח אותה קדימה, אין לה באמת נאמנות למי שאיתה כרגע, הכול זה בשביל החצי הראשון של המשחק.

 

אצל הרעים, טוב, ראסל כמובן לא נח לרגע ומתחיל לתכנן מה הלאה, רק אתמול בלילה הוא היה במצב של שש אנשים נגד המיני-שבט שלו ועכשיו הוא צריך לסובב עוד שניים בשביל להבטיח לעצמו את האפשרות לשבת ב-REUNION ראשון מצד ימין, הוא הריץ מספרים מהיום הראשון והוא ימשיך להריץ מספרים עד היום האחרון, לעומת העונה הקודמת הוא מנסה לבנות לעצמו לפחות כמה שמות שבטוח יעריכו אותו בסוף (לעומת העונה הקודמת שאלמלא שמבו הוא לא היה מקבל יותר מקול אחד), הוא הבין את הטעות שלו למרות שבעונה הנוכחית הוא עדיין במצב של תהייה לעומת העונה הקודמת, אולי הוא כבר ידע מראש כי הוא הריץ לעצמו מספרים בראש גם אז שהוא לא בטוח יזכה, הוא הבין מה מושבעים ממורמרים עלולים לגרום לקו הסיום שלו במשחק ולכן בעונה הנוכחית הטקטיקה שלו קצת שונה, הוא לקח את מוסד הנאמנות צעד אחד קדימה והתחתן עם שתי בנות זוג, הוא לא בגד בהן על ההתחלה והוא הוכיח שהוא יעשה דברים בשביל לשמור על התחת של מי שאיתו, גם אם הוא עשה את מה שהוא עשה רק למראית עין בכדי להשפיע על שאר הנושים. הצליח לו. הוא תכנן לשלוח את נשותיו לסובב את ג'רי אליו, בסוף ג'רי באה לבד. ג'רי מרגישה לבד במשחק הזה אבל כל עוד אין חץ לכיוונה היא הופכת להיות קלף משוגע, בדומה לג'יי טי בפרקים הקודמים בשבט של הגיבורים.

 

רוב שהיה כל כך מבולבל ממה שקרה במועצה האחרונה ישר התחיל לנסות לאחד את הברית שלו (סנדרה, קורטני וקואצ') וניסה טקטיקה שונה על ראסל הפעם, הוא שאל אותו את מי בא לו להדיח, ראסל שהחליט לדבר ת'כלס עם מי שמדבר ת'כלס (לא משנה מי מקשיב לשיחה) הצביע ישר לעבר קורטני וסנדרה שישבו לצידו. רוב כל כך התפלא מהישירות ומהזלזול ברגשות של בני אדם ופשוט סגר את הגולל במקום לנסות להבין כמה הגמד צודק. בסוף הברית של הגמד הצליחה לסובב אליהם את ג'רי ורק קואצ' עמד מהצד והיה עלה נידף ברוח שלא יכול להחליט עם לזרום עם המוח, עם הרגש או עם ההגיון. בסוף הוא זרק את קולו של קואצ' על פארש רק בכדי לא לצאת מעאפאן נגד רוב, הוא היה יכול להצביע נגדו אבל העדיף להשתפן, ג'רי רואה את כל הבלבולים של קואצ' ומתפלאת עליו, למרות הרגשות שלה אליו, הוא משחק משחק של כבוד במקום בו הכבוד נרמס בתחילתו, והוא מסרב להבין את זה. אם הוא יגיע לגמר זה יעזור לו, אחרת הוא ילד.

 

עוד נבל נפל

  

 

רוב הוא שחקן אולד סקול שלא היה כבר במשחק שנים, הוא בטח גם לא רואה יותר מדי את התוכנית כי הוא לא שיחק כמי שיודע לשחק בימינו, הוא נפל כי הוא לא חשב קדימה והחליט לנסות ללכת על מצב ראש בראש, מה היה כל כך קשה לו לסובב פשוט את דניאל או את פרוואטי אליו? למה הוא לא הבטיח הבטחות יותר חזקות לג'רי, הוא העדיף להסתמך על סנדרה וקורטני, שתי היחידות מהברית שלו שרק חולפות מתחת לרדאר אחרי כל הדחה. קצת לפני סוף המשחק שלו הוא יצא מעאפאן, הוא אמר לג'רי שכל אחד צריך לעשות את מה שהוא צריך לעשות כדי להבטיח את ההמשך שלו במשחק,

ואחרי שהוא הודח (ע"י עזרתה של ג'רי וחוסר הביצים של קואצ' לעמוד מאחורי הבחירות שלו) הוא אפילו לא לחץ לקואצ' את היד, הוא פשט נטש בסטייל של מפסידן, אי אפשר להאשים אותו, סיבוב שלישי ובלי צ'ק אחד.

נכתב על ידי , 2/4/2010 14:55   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jermo ב-3/4/2010 23:09




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)