לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

מפריז באהבה (From Paris With Love) - ביקורת



אני לא מכיר הרבה סרטים של לוק בסון שנפלו, רובם היו מוצלחים ואפילו מוצלחים מאוד, יש לו לפעמים פאלטות דוגמת ארת'ור והמומינים אבל אף אחד לא סופר אותם ממטר גם ככה. במאי צרפתי עם זקנקן, הוא הביא לנו את ניקיטה, את האלמנט החמישי, את לאון ואפילו את סדרת המשלח, הסרטים שלו תמיד מכילים בתוכם אלמנט אחר, לווא דווקא בגלל שהסרטים של הצרפתים הם תמיד קצת יותר משוגעים מהקולנוע הסטנדרטי, תמיד יש בהם סימן להפרעה מוחית. אפשר לראות את הסימנים לאורך השנים. ומבחינתי רק להביא את דוגמת תחנת משטרה 36 זה מספיק, והמבין יבין.

 

ומה לגבי סרט הפעולה האחרון שלו? ג'ון טרבולטה כבר לא ילד שמקסים בנות על שולחנות והוא גם לא עוזר לעלמות במצוקה להזריק תרופה ישירות אל הלב עם מחט גדולה, בימינו הוא הזדקן, קרחת זה הסימן הראשון (ולא משנה כמה הוא ניסה להיאחז בימי התהילת עבר שלו בעזרת קאסט נרחב של שחקנים בסרט שמספר על חבורת מזדקנים שיוצאים למסע אופנועים ברחבי המדינה. חוץ מלהקריח הוא השתפר, ובתור איש FBI משוגע הוא מצליח להוכיח שהמקצוע שהוא בחר לחיים מאתגר אותו כל פעם מחדש, הוא כל כך משחק אותה בסרט "מפריז באהבה" הרגשתי כאילו מדובר בשחקן אחר לחלוטין.

 

 

אז על מה הסרט מדבר - ג'יימס ריס הוא צעיר עם שפמפם מטופח שיוצא עם יפהפייה אקזוטית, הם מאורסים, הוא עובד בתור דיפלומט בקונסוליה הצרפתית האמריקאית. על פניו - סוג של חלום. אל התמונה נכנס צ'ארלי ווקס, הסוכן הקירח, הסיבה - הבת של מישהו באמריקה הלכה לעולמה משאיפת יתר של קוקאין, המטרה - לחפש סוחרי סמים אסיאתיים שחולשים על רובעים בפאריז, המטרה הסמויה - להראות לנו את ג'ון טרבולטה בז'אנר שיותר מתאים לו, העתיד - ג'ון טרבולטה הופך להיות סטיבן סיגל, או ז'אן קלוד ואן דאם, או סילבסטר סטלונה, או דולף לונדגרן, או הכי גרוע - ארנולד שוורצנגר.

 

מי ומי? ג'ון טרבולטה, ג'ונתן ריס מאיירס, קסיה סמוטניאק, אמבר רוז קבה, מליסה מארס, ריצ'ארד דודן, פריד אלוארדי, צ'מס דאחמני

 

סצנות חזקות של אנשים נופלים במדרגות, חיוך קומי מסצנות פעולה לא סטנדרטיות, הצלחה מסחררת בקופות - לא בטוח, לרפרטואר של בסון - בליינד.

 

טריילר

 

נכתב על ידי , 3/4/2010 20:10   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, פעולה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)