לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 9 - ביקורת


 

 

קל לטעות במשחק כמו הישרדות, כשאתה אף פעם לא באמת יודע מה הצד השני עושה לפעמים אתה עלול ליפול ישר עם הראש קדימה ולא תמיד יש מי שירים אותך אם תיפול. בתור משחק שמבוסס על אמון, בתור משחק שגם אם אתה סומך על מישהו בעיניים עצומות המקום שלך לא תמיד בטוח רק צריך לקחת בחשבון את הדבר היחיד שידוע תמיד מראש, תמיד תסמוך קודם כל על עצמך, כשמיליון דולר שטים לך מול העיניים קל לעשות טעויות.

 

שבט הנבלים הוא לא שבט הגיבורים בדיוק כמו ששבט הגיבורים לעולם לא יוכל להיות שבט הנבלים, יכולים להיות תחמנים בשני הצדדים, יכולים להיות אנשים עם לב בשני הצדדים, יכולים להיות רעים שהם טובים וטובים שהם רעים, אבל לא יכול להיות אמון כל עוד אין מיזוג. היה ניסיון אחד שאני זוכר בוודאות מהעב שמזכיר את מה שקרה בפרק הזה, היה בעונה 18 ניסיון לעשות ברית שאף אחד לא יודע עליה, בסוף הברית התמוגגה לעשן וארבע המשתתפים בה הלכו איש איש לכיוונו, בסוף בעונה ההיא ג'יי טיי לקח, בזכות ולא בחסד, אולי בגלל שלא הייתה לו באמת תחרות. אולי זה מה שהוביל אותו להגיע להחלטה בפרק הזה להביא לראסל אליל חסינות, על פניו זה אחד המהלכים הכי מטומטמים שאי פעם התרחשו בסדרה הזו. אני די בטוח ששבט הגיבורים לא באמת מודע לטעות שלהם בזמן צילומי הפרק. אני בטוח שאם הם היו יודעים עד כמה מטומטמים הם יצאו הם היו שומרים איתם את האליל לעוד סיבוב, ואז בזמן האיחוד ידם הייתה יכולה להיות על העליונה, במקום הם יצאו טיפשים כי לא רק שאין להם עכשיו אליל ביד, למלכה פרוואטי יש אליל אחד ולמלך ראסל יש אליל שני, יש לפרוואטי גם את אמנדה שהיא תוכל לסובב אליה, יש לראסל את ג'יי טי שהוא יוכל לסובב אליו, גם קנדיס תתפלפ על רופרט וקולבי במידת הצורך. שבט הגיבורים, במקום ליצור תקדים נורמלי במשחק שלהם הם פשוט הצמידו לעצמם אקדח לראש ולחצו על ההדק. הם גם וויתרו על היתרון היחיד שלהם במשחק וגם הרסו לעצמם טוטאלית את הסיכוי להתקדם (למרות שמצב סנדרה והמעבר בנתיבים הוא תמיד ריאלי), כי לא משנה אם הם יסובבו אליהם את סנדרה, לפחות 2 מהלכים קדימה הם במצב של מוות מוחי, קשה לשבור אליל חסינות, אם לא אחד אז שניים, במיוחד אם אתה לא יודע מה אתה עושה. הם יכולים רק לבנות על פלפה של ראסל על כל השאר (דבר כזה יכול לקרות אם ראסל יגלה את מצב דניאל-פארוואטי, יש לו מזל שג'רי מאוד לא לכאן ולא לכאן, אחרת הם גם ירמסו אותו).

 

העונה כרגע במצב אמצע, עוד איזה חודש גם היא תסתיים, אני חייב להגיד שבתור עונת אולסטאר העונה בהחלט זורמת, בהחלט מצויינת ובהחלט מעניינת. אחרי הפרק האחרון וההדחה האחרונה הם נותרו עשרה, מיזוג בפרק הבא, משם העניינים אמורים להתדרדר לחלוטין. כיף לראות אנשים שכל כך לא סומכים אחד על השני ועדיין צריכים לחיות ולשתף פעולה, זה אחד המשחקים היחידים בטלוויזיה שמוציא קצת רוע מהבן אדם, זו הסיבה שהסדרה הזו כל כך מוצלחת. יצר האדם רע מנעוריו? הסדרה הזו כן מצליחה להראות לנו את זה. גם אם יש מי שלא אוהב את מה שקורה הוא לא יכול להכחיש שעניין הסדרה הזו כן יוצרת. ועל כך מגיע לברנט הפקות כל הקרדיט בעולם.

 

סיכום מצב בריתות רגע לפני הבלגאן?

 

על פניה ברית ראסל-פרוואטי-דניאל שולטת במשחק, הם צירפו אליהם את ג'רי ורק סנדרה בחוץ, הם יוכלו לסובב עוד 5 דקות את אמנדה וקנדיס ולשחק על כל השאר. בצד של הגיבורים גם אם על פניו הם נראים מאוחדים הם מאוד מפוצלים בתוך עצמם, במיוחד שהם כל כך מאמינים שהמהלך שהם עשו במשימת החסינות האחרונה ייכנס להיסטוריה של הישרדות, הם רק לא יודעים שהוא כן נכנס להיסטוריה אבל לא בתור מהלך חכם אלא בתור המהלך הכי אידיוטי אי פעם. איך אמר ראסל - "אתם לא נותנים לאויב שלכם אליל? אף פעם. במיוחד אם קוראים לו ראסל". ומה קורה אצלם בשבט - ההרגשה הכללית היא שכל אדם לעצמו, אין דרך אחרת, מי שיתפלפ קודם יצליח לזרום הלאה (אני מהמר שג'יי טי ינסה לזרום ראשון,אבל מצב אמנדה-פרוואטי-קנדיס-דניאל יכול חופשי לקרות בן רגע), כל השאר עלה נידף, לפחות ממי שנשאר.

 

הערות על הפרק

 

- פרוואטי היחידה העונה שהצליחה להסתיר את מצב אליל לכלל השבט בלי שאף אחד ישים לב, ואם היא לא הייתה מספרת על זה לדניאל אז בכלל.

 

- ראסל הוא המתמודד הכי בר מזל בהישרדות, פעם אחר פעם, יעבוד לו העונה? אולי עדיין מוקדם מלהגיד.

 

- רופרט הוא אחד הכשלונות העונה, אני באמת ובתמים נשבע שאני לא באמת מבין מה הוא עדיין עושה במשחק.

 

- סנדרה יכלה בקלות לקחת את העונה אם היא תתנהג חכם בימים שיבואו (מצב רופרט ושות'?).

 

- ג'רי נמצאת במקום מאוד אטרקטיבי נכון לפרק הנוכחי, כאשר אין על העורף שלה אף אחד והיא עדיין יכולה לעוף לאן שהיא תבחר בלי באמת לעשות לעצמה יותר מדי נזק.

 

- קנדיס, דניאל, קולבי ורופרט, מבין מי שנותר, יצאו יחסית אנמיים לעומת שאר המתמודדים העונה. מזל שיש רדאר שאפשר לחלוף תחתיו.

 

הפה של הישרדות הלך הביתה

  

 

קורטני באמת לא הייתה מורגשת העונה, עם קשר לעריכה מגמתית או בלעדיה, המיטב שלה העונה התבסס על חולשה פיזית (רק אם היא הייתה רואה את טלכו בהישרדות ישראל אולי היא הייתה יכולה לעשות היסטוריה) ועל חוסר טקט נוראי. במבחן התוצאה היא בחרה כיוון לא נכון ללכת איתו, אם היא הייתה יותר חכמה בתחילת העונה היא הייתה יכולה לסובב אליה את רנדי (לא) ולהשאיר מצב טייסון-רוב-סנדרה-קואצ'-ג'רי והיא עצמה ולחלק לעצמה אחלה קלפים. אבל כמו שהתחלנו את הכתבה ככה נסיים - קל לטעות במשחק כמו הישרדות, כשאתה אף פעם לא באמת יודע מה הצד השני עושה לפעמים אתה עלול ליפול ישר עם הראש קדימה ולא תמיד יש מי שירים אותך אם תיפול.

נכתב על ידי , 16/4/2010 21:26   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דני ב-18/4/2010 11:19




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)