לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

{תפליץ לי טבעת} - שנה מעוברת/LEAP YEAR - ביקורת


 

 

זה סיפור על בחורה עם שיער אדום, היא מאוהבת בחבר שלה כבר הרבה מאוד זמן ופעם אחר פעם מתאכזבת ממנו שהוא לא יורד על ברך אחת ומפליץ לה טבעת. היא שבויה בבעיה שיש להרבה מאוד אנשים (ולווא דווקא רק נשים) בעולם הזה, אמונה שטבעת אחת יכולה לתת אסמכתא לדבר הזה שנקרא הדבר הנכון, שאין כמו להעביר את החיים עם הבן אדם המתאים ושזה קל לראות את מה שאתה רוצה אם אתה במערכת יחסים, גם אם אתה מתבלבל בתוכה פעם אחר פעם. קל להיות עיוור ולהשליך את האשמה על להיות מאוהב, ולא להיות מודע לעצמך בתור קשר. שכשכל בן אדם שיודע לקרוא את עצמו דבר ראשון, לא תמיד מצליח לראות אם מה שהוא רוצה הוא נכון. זה סרט על מרדף אחרי קונספט שנקרא אהבה, סרט של בחירה בדרך הקלה בהתמודדות עם החיים, סרט של הדבר הנכון בזמן הנכון. גם הוא לא תמיד נכון וגם לא תמיד בזמן הנכון. כל כך כיף לפרוש ידיים וליפול ולצפות שהבחירה שלך תוכיח את עצמה. זה מבחינתי מה שהסרט הזה מנסה לספר - עד כמה קל לשכוח מעצמך כשאתה עיוור. וכמה זה דבר חכם לזרום עם עצמך כשאתה מרגיש לא בטוח. אתה אף פעם לא יכול לדעת - העולם מביא לו הזדמנויות שאתה אף פעם לא מצפה להם.

 

תקציר הסרט מספר על אנה בריידי ובעלה הפוטנציאלי ג'רמי, ג'רמי חי בסרט של עצמו והוא מצרף את אנה לחייו. כמובן שהוא מקבל אותה כמובן מאליו והיא כמובן עיוורת. אחרי הרבה מאוד שנים של ציפייה שמתערטלת לה אט אט והופכת לאמיתי ג'רמי עדיין לא עושה את הצעד ואנה מחליטה שנמאס לה, נמאס לה לשבת ולחכות. שעון ביולוגי? לווא דווקא - יותר כמו "אני חייבת חתונה ואני חייבת חתונה עכשיו". ואז היא רואה כתבה בטלוויזיה שבאירלנד בחורות יכולות להציע נישואין יום אחד בשנה (לא שזה לא היה ידוע מראש, זה שהמוסכמות בעולם הם המוסכמות שבעולם זה משהו אחר), במקום לעשות את הצעד בביתה שלה היא מחליטה לזנוח תוכניות, חברה הפלצן ג'רמי הקרדיולוג נסע לו לאירלנד וזה בא לה בדיוק במקום. היא מזמינה טיסה, יוצאת למסע, רואה אירים הולכים קצת מכות בפאבים, עוברת תלאות ורואה לרגל עיניה רק דבר אחד - 29/02, ברך אחת, אני מבקשת ממנו להתחתן איתי.

 

 

ואז בא הגורל - וזה כל הספוילר שאפשר לתת.

 

סרט יפה, גם מרגש, אפילו קצת מצחיק. מצד שני הוא לא מעניין יותר מדי, אני חושב שגררתי אותו עד הסוף. יש לו תסריט עם עלילה. אבל אני לא יודע מה בעצם באמת ציפיתי ממנו. לא לצחוק ולא לדמוע, לא להתפעל או להתרשם, רק ציפיתי שהוא יעביר את הזמן ואת זה הוא עושה כמו שצריך. אם מישהו יבקש ממני להמליץ עליו אני בספק כי יש דברים יותר יפים לראות אבל אם כבר נתקלתם בו אז חבל להפסיק באמצע. בתור סרט רומנטי-קיטשי-ספק קומי (יותר כמו ניסיון להיות קומדיה) אני כן אומר יאללה, פליי.

 

מי ומי? אדם סקוט, איימי אדמס, מתיו גוד, קייטלין אולסון, פיטר אומירה, מייקל ג'יי. ריינולדס, מרטין שרמן

 

טריילר

 

נכתב על ידי , 17/4/2010 18:25   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, אהבה ויחסים, מצחיק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)