לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

{נמצא רוצח חדש בקולנוע, לכל מען דבעי} האספן/THE COLLECTOR - ביקורת


 

המשפחה שלך עומדת להתפורר,גרושתך כבר לא מתייחסת אליך כמו שהיא התייחסה בעבר, הבת שלך תקועה באמצע בין שני הוריה שרק רבים לה מול העיניים כל הזמן, אתה גם חייב הרבה מאוד כסף ללווים בריבית שמאיימים על בשרך, אתה גם עובד עובד לפחות בשתי משרות כאשר אחת מהן חוקית והשנייה בעייתית. אז מה עליך לעשות?

 

דבר ראשון ללכת ולהוריד את החרב מעל הראש זה המהלך הכי חכם, שתיים זה לזרום עם מה שמבקשים ממך לעשות כדי לגרום לדבר הראשון באמת לקרות. הדבר השלישי הוא יותר מסובך, לנסות לא לערבב בין שתי העבודות שלכם כי אתה לא תמיד יודע לאיזה קן צרעות אתה עלול להיכנס. החלק הרביעי במשוואה הוא יותר פשוט מכולם, אם אתה עומד לפרוץ לבית (שעל פניו אמור להיות) נטוש אולי כדאי לך להכין דרך לצאת ממנו ולא רק להיכנס. גם אם מנעול על דלת נראה מאוד פשוט, אתה עלול להיתקע במקום ממנו אין הרבה אפשרות לצאת.

 

המיקום - בית נטוש באיזו עיירה.

 

השחקנים - פורץ, רוצח, נרצחים, מתענים, מתחבאים, אישה מודאגת עם ילדה בבית, כמה אנשים רעים, מספר שוטרים.

 

השחקנים האמיתיים - פורץ, רוצח, נרצחים, מתענים, מתחבאים והכי חשוב - אביזרים. כל השאר לא באמת מהווים משקל.

 

 

עלילה - האספן הוא אדם שאוסף אנשים, את מי שהוא צריך הוא שומר ומתעלל בהם לאורך זמן רב, את מי שהוא לא צריך הוא פושט קוטל במקום. יש לו מסיכה מגניבה ועיניים מוזרות, הוא סוטה, הוא שקט, הוא נוראי, הוא גם די גועלי, הוא יודע לזרוע אימה ויודע לגרום לאנשים לסבול. הוא יודע לרחף על הגבול הדק בין התחום המרושע ללחתוך אנשים אל הגבול הבלתי נסבל של גועל נפש מלא בדם.

 

מזכיר קצת את "שכחו אותי בבית", זוכרים את מקולי קלקין מנסה להבריח שודדים שבאו אליו הביתה? זוכרים איזה מלכודות יפות הוא עשה לשודדים? זוכרים כמה זה הצליח לו. עכשיו קחו את מקרה מקולי (שעד היום יש תיאוריות שאומרות שהוא האבא של הילדים של מייקל ג'קסון, מבחינת 

טלוויזיה/קולנוע רק לאחרונה ראיתי אותו בסדרה "מלכים/KINGS המצוינת), תנו את הקונספט לרוצח הכי אכזרי בעולם ותתנו לו לקשט את הבית. מה קיבלתם? בית מלא במוות פוטנציאלי.

 

לא ציפיתי שהסרט הזה יהיה כל כך מוצלח, ראיתי סרט אימה ואמרתי יאללה נזרום, רוב הסרטים האלה הם לרוב כל כך צפויים ולכן כל כך הופתעתי מכמות הרצון לראות עוד סרטי המשך מהסדרה הזו שרק התחילה, זה מבחינתי סרט קאלט חדש. ומי שלא מאמין אבל כן רוצה לשבת על הכיסא שלו ולהיות מבסוט, כמעט מכל רגע, אני רק אגיד שמאז שהוסטל/המסור/עוד אי אלו סרטי "קשור אותם ותקע בהם סכין" לא ראיתי סרט אימה כל כך טוב.

 

 

מרקוס דאנסטן הצליח להביא אל הסרט הזה לפחות 2 שחקנים שיודעים לשחק אימה כמו שצריך - תכירו - ג'וש סטיוארט וחואן פרננדז. והחלק הכי טוב - גם כשהוא נגמר הוא לא נגמר. לא ציפיתי להמשך לסרט אימה כמו שאני מצפה להמשך מהסרט הזה - "הוסטל" יצא קטן עליו. ואם אתם לא מאמינים, אולי הטעם שלי בסרטי אימה לא תמיד טוב, אבל אני די בטוח שלגבי הסרט הזה אני לא טועה. סרט שבנוי כמו שסרט אימה צריך להיות, גם ככה "המסור" מתקרב לשלבי סיום, "הוסטל" נעלם ואך אחד לא יודע מה עובר על טים רות', פרדי קרוגר שחוזר (ציפיות? פחחח. למרות שרוברט אנגלנד כבר לא שם אף אחד לא מבטיח שזה יהיה סרט אימה עם אימה ולא סרט אימה קומי). אז חייבים סרט אחד שייתן קצת ציפייה פעם אחר פעם לראות מה קורה בו הלאה, ואני מאוד מקווה שמי שצריך לקחת את הרגליים קדימה בהפקה של המשכונים למפלצת הזו (זה יצא סרט מפלצת, עם כמה שאפשר לצפות מסרט שכמעט כולו לוקיישן אחד). אני בטוח שחוץ ממני לפחות בן אדם אחד יגיד על הסרט הזה שזה מה שנקרא אימה.

 

טריילר

 

נכתב על ידי , 18/4/2010 15:53   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, אימה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)