לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

נקמת הטיטאנים (CLASH OF THE TITANS) - ביקורת


 

 

פרסאוס נולד לתוך העולם וישר הוכנס אל תוך ארון קבורה ביחד עם אימו והושלך המימה. בדרך כלשהיא הארון צף, האימא מתה, פרסאוס חי. כמה וכמה שנים עוברות ופרסאוס הפך להיות סאם וורת'ינגטון, במקום להסתובב בעולם העתידני של ג'יימס קמרון ושות' (שליחות קטלנית) הוא מתחיל להסתובב בעולם המיתולוגי של לואיס לטייר ומתחיל במסע לקטול מפלצות שעליהם קראנו רק בספרים. פרסאוס נולד לאימא בת תמותה ולאל שחשש מפניו ולכן השליכו היאורה, כשהבן נותר בחיים מתחיל הגורל להיכנס לתוקפו ועל פרסאוס לאמץ את המוטל עליו ולצאת למסע לנבכי נשמתו בכדי שיקבל את מה שהוא ולא יתעלם מכך פעם אחר פעם רק בגלל שהוא בז לאלים.

 

 

והאלים, הם כרגיל נקמנים, לא ברורים, לא יודעים להביע את עצמם כמו שצריך והדבר הכי טוב שהם יודעים לעשות זה להטיל את חמתם אחת ושתיים ארצה. יש לנו את היידס מצד אחד (רלף פיינס שהתקדם די הרבה מהתקופה של רשימת שינדלר), האל הנקמן מהשאול, ששם לעצמו למטרה את פרסאוס וחבר מרעיו ומשפחתו ויצא למסע להטיל את מלוא מפלצותיו על וורת'ינגטון הצעיר ישר אל סוף שאמור להיות ידוע מראש, המטרה העיקרית שלו זה לקחת כוח של אל שונה ממנו ולהשמיד את בני האדם על פני האדמה ואת כדור הארץ בו הם דרים. מצד שני יש לנו את ליאם ניסן (סליחה, התכוונתי לזאוס) שרק מנסה לגרום לפרסאוס להכניס עמוק אל תוך ראש הבלטה שלו שהוא חצי אל ושיפסיק להתעלם מהגורל שלו, שיתחיל להחזיק חרב ביד שלו כי הוא עושה בושות לאבא בגיל 30 פלוס עם האנטי דם שלו, וייצא לעזור לו להוביל מסע לקטול טונה של מפלצות בדרך אל סוף הסיפור והחזרת השקט והרוגע למיתולוגיה היוונית.

 

זה סרט שחייבים להתרכז בו בעלילה אחרת אתה סתם בוהה במפלצות מגניבות, סתם מחכה להגעתה של המלכה מדוזה, סתם מחכה שמשהו מאוד מענייין יקרה בו. להגיד שאהבתי את הסרט זה יהיה בלשון המעטה, להגיד שנהניתי מהסרט אני אסכים, אפילו מאוד, אבל ממש לא בגלל המשחק, וממש לא מהסיפור העלילתי, האפקטים זה מה שקנה שעה וחצי מהזמן שלי. חוץ מזה כמה פעמים בשנים האחרונות באמת היה סרט שמראה לנו איך אל מתנהג.

  

מי ומי? סאם וורטינגטון, ליאם ניסן, ראלף פיינס, אלכסה דבלוס, ג'מה ארטנטון, ג'יסון פלאמינג, מאדס מיקלסן

 

טריילר

 

נכתב על ידי , 29/4/2010 12:24   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, פנטזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)