לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 11 - ביקורת


 

 

מצד אחד למיזוג הגיעו כולם במצב של 5 על 5 כאשר בכל שבט יש את האחרונים בתוך הברית שמתחילים לשקול התפלפות, מצד שני בתוך הבריתות יש המון המון אינטריגות כאשר אף אחד לא באמת סומך על האחרים, גם ככה קשה לסמוך על האינסטינקטים שלך במשחק הזה מבלי באמת לדבר על לסמוך על מישהו אחר שיזרום איתך במאה אחוז. כיף לראות אסופה כזאת של אנשים שכל אחד מנסה לשקר בגובה העיניים, להיתפס בשידור חי, להמשיך לשקר, להנהן ולהסכים ולהגיד נכון ועדיין ללכת נגדם ולשרוף לעצמך עוד כמה קולות לסיום. נראה לי בעונה הזאתי ההצבעה של מי שיזכה בסוף תתבסס על הערכה על דרך המשחק ולא אקט של גחמה של מושבעים ממורמרים. בתור משחק שמיועד ספציפית לשקרנים פתולוגיים העונה הזו שוברת את כל השיאים ואני רוצה להאמין שקו הגמר שמתקרב יצליח להביא לניצחון את מי ששיחק את המשחק הכי טוב מבחינת תחמנות ולא בגלל שזרם מתחת לרדאר, נגרר אחרי אחרים או זוכה בחסינויות (מישהו שם לב שאין פה כמעט כוח פיזי ששובר לאחרים את דרך המשחק, רוב העונה מתבססת על מזל), אני לא מאמין שיש אוהד אחד של הישרדות שיחשוב מדובר בעונה גרועה.

 

קנדיס היא האחרונה בברית שלה, משום מה רופרט, קולבי ואמנדה הם גוש אחד, המהלך הנכון מבחינתה הוא להתפלפ, אחרת היא בדרך החוצה.

 

סנדרה היא האחרונה ב"ברית" שלה, משום מה ראסל, דניאל, פרוואטי וג'רי הם גוש אחד, המהלך הנכון מבחינתה הוא להתפלפ, אחרת היא בדרך החוצה.

 

סנדרה נעולה על להעיף את ראסל אבל יותר רוצה לקחת את המשחק כי היא בטוחה שהיא תעוף הביתה הרבה לפני אם לא, היא מגיבה לחיזורים של רופרט אליה ומבטיחה לו בכל לשון של בקשה שהיא עם הטובים והעיקר שהגמד KINGPIN יעוף הביתה.

 

קנדיס נעולה על להציל את התחת שלה בכל מחיר, והדרך היחידה מבחינתה זה להתפלפ כי אם לא היא תעוף הביתה מאוד מהר לפני שהיא תקלוט שזה קורה לה.

 

כשנגמרה דרמת המשימות השבועית ג'רי לקחה חסינות ודניאל לקחה רמז לאליל חסינות, המצב של ה"טובים" הוא ביש, הם בעצמם לא יודעים איך לשבור את הברית שמאיימת להם על המשך המשחק. הסיכוי היחיד שלהם הוא להישאר 5 חזקים ולהבטיח את הסבבה של ההיספנית אחרת אין פה שום סיכוי שמישהו מהם יגיע רחוק. רופרט כלב שלא עושה שם כלום, קולבי סתם מנסה לזרום מתחת לרדאר ולא באמת מהווה משקל, אני מאוד מתפלא שהוא עדיין בכלל קיים במשחק, אמנדה מאמינה בטוב הלב שלה יותר מדי ומאוד לא מצליח לה כלום העונה, אולי זה הבחירות שלה ששגויות ואולי זה בגלל שהיא לא מצליחה אף פעם לשמור על פאסון כשהיא מתרגשת (ראו מקרה טום והאליל, ראו מקרה דניאל והרמז). אני לא מאמין שקנדיס היא היחידה משבט הלוזרים שלקחה סוף סוף את הביצים שלה וצעדה צעד אחד קדימה. לגבי הנבלים, ג'רי נגררת, דניאל לא באמת יודעת מה היא עושה ומתפלאת שנייה אחרי שחוטפים לה את האליל מתחת לעיניים (היא לא זהירה במהלכים שלה והיא סומכת בעיניים עצומות כשהיא צריכה להיות עם עיניים פקוחות לרווחה, ואני רוצה לראות מי יבוא ויגיד שההפקה עוזרת לראסל להשיג אלילים), פרוואטי שופטת אחרים ומאוד מתמוגגת מעצמה ולא נראה שהיא באמת דאגה לתחת שלה בפרק הזה, וראסל, ראסל הוא כרגיל ראסל, הוא מרגיש מאוד בטוח בעצמו גם אם אין לו הרבה סיבות. מה שאני אוהב בו הוא שגם אם יש לו ברית חזקה הוא מתחיל לבנות לעצמו ברית יותר חזקה, הוא מנסה בסך הכול לדאוג להתקדמות שלו הלאה במשחק.

 

היה כיף לראות את מצב קנדיס וסנדרה והברית של הטובים, כמה קל לשקר בגובה העיניים, עדיין לראות שלא מאמינים שלך ועדיין לתמוך בשקר שלך עד יצירת מצב תדהמה מהפלפה ברגע האחרון. נו באמת, ברית צריך לתחזק? גם זה לא בטוח שהיה עוזר, הדבר היחיד שהטובים היו יכולים לעשות מירוץ ביניהם ולראות מי בורח קודם, הראשון שמצליח להסתובב הוא מי שיגיע רחוק יותר. לגמר? אולי, במיוחד שעוד מעט מתחיל הבלגאן הפנימי בתוך הברית השלטת, יישארו ביחד? אין הרבה סיכוי, למרות שיהיה שווה לראות.

 

הערות

 

ראסל התפלפ על החבורה שלו מבלי להתפלפ, פרוואטי התפלאה עליו במועצה (במשפט שהיה די קונטרה למה שהוא אמר לה במועצה האחרונה - "סתם בזבזת אליל" היא אמרה בתמורה ל"יש לך קצת הסברים לתת לי"). הוא גם סובב את קנדיס אליו, גם השאיר את סנדרה בסבב שלהם וצמצם עוד קצת את מה שנשאר מה"טובים".

 

סנדרה חייבת לדעת שיש לה סיכוי בגמר, היא חייבת להפסיק לחשוב שהיא בדרך החוצה, במיוחד שהיחידה שיכולה לשים לה רגל זו רק היא עצמה.

 

קנדיס השלימה פערים בפרק הזה והעובדה שבמשך רוב העונה עד עכשיו היא הייתה בלתי מורגשת קצת התמוססה, היא די קידמה את עצמה לפחות 2 צעדים קדימה בהצבעתה האחרונה.

 

פרוואטי כמעט הלכה הביתה, היא כבר הריחה את זה מתקרב וחבל שהיא לא ראתה את הנולד יותר, המזל שלה הוא שיש לה מזל, וגם שראסל עדיין לא חטף עליה את הג'ננה.

 

ג'רי (למעט זכייה אנמית בלהעמיד טיילים על דרגש), קולבי ורופרט (כרגיל) עדיין לא מורגשים יותר מדי בעונה הזו ואני באמת לא מבין איך הם סחבו כל כך הרבה מתחת לרדאר.

 

סנדרה ופרוואטי מוכיחות שוב שהם זכו בעונה שלהן כי הן היו צריכות לזכות, אחרת הן היו עפות הרבה לפני. רוצים אנטיתזה לאולסטאר הקודם, הפעם הזוכים לא עפים ראשונים (עד היום כואב לי על איתן והאצ' שעפו באולסטאר בקושי לפני שהמשחק האמיתי התחיל).

 

כאב לראות אותה הולכת פעם שלישית בלי הכסף

  

 

אמנדה הייתה בכיף לוקחת את העונה בהליכה אם הייתה חושבת מעט יותר קדימה, אי אפשר יותר מדי לשפוט אותה כי קל להסתכל מהמסך הקטן מהבית ולהגיד מה היה אפשר לעשות אחרת ולא באמת להיות על פאקינג אי בלי אוכל ועדיין לנסות לקרוא אנשים, אבל אמנדה, היה לך רמז, במקומך הייתי שם ספרינט עם הרמז ביד, בורח מדניאל, קוראת מהר את מה שרשום ומשמיד את הפתק. גם אם היו כועסים עלייך זו הדרך הנכונה להחזיק את התחת שלך עוד יום, וחוץ מזה אם כבר את רבה עם מישהי על הסיכוי לזכות במיליון דולר למה את מקשיבה לקולבי, הוא הפסיד לטינה, אין דברים כאלה :) נראה לי שהיא וויתרה, קשה להאמין שהיא תנסה שוב, יש לה מזל רע להגיע לסוף, אבל רק כמעט.

 

נכתב על ידי , 30/4/2010 15:51   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותם ב-2/5/2010 02:06




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)