לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 12 - ביקורת


 

 

בואו ונניח שאתה נמצא מצב טוב יחסית במשחק, יש לך קולגות שמוכנים ללכת איתך עד הסוף, יש לך אנשים שלא יצביעו לך גם עוד מיליון שנה כי הם מאמינים שאתה תביא אותם אל קו הסיום, יש לך גם אנשים שמאוד שונאים אותך אבל אין להם ברירה אלא ללכת איתך כי אם לא הם יחטפו בראש, יש איתך במשחק עד כמה אנשים בדיוק כמוך שנחשבים כשחקנים מעולים אחרת הם לא היו מגיעים כל כך רחוק וזה עוד בעונת אולסטאר, גם יש לך כוח פיזי נורמלי ואתה יכול להמשיך ולהתקדם במשחק בכוחות עצמך, בזכות היכולת שלך לקרוא אנשים וגם בשל היכולת שלך לנקום ולהראות לכל השאר שאתה הוא זה ששולט במשחק. הדבר היחיד שעלול להרוס לך את המשחק להמשך הוא רק אתה עצמך. כל הקטע הזה יכול להיחשב על כל אחד שנשאר במשחק ועדיין לא עבר לצד השני של מדורת השבט ולמסיבת הסטייליסטים שנבנתה בראשותם של קואצ' וקורטני.

 

הפרק התחיל בציפיות גבוהות; שני אתגרי חסינות, שתי מועצות שבט, אליל חסינות אחת והרבה מאוד חוסר אמון בין איש לרעהו. הפרק הסתיים בחיוך קל וממזרתי מצד כמה מין הנוכחים, כאשר הם מבינים שיש דברים שאפשר לעשות ויש דברים שאי אפשר לעשות כשמתעסקים עם נבלים מן השורה הראשונה. את משימת החסינות הראשונה נטשו ראשונים ראסל וסנדרה, כל אחד מסיבותיו שלו, ראסל כי הוא רעב כנראה וכי אין לו כוח להמשיך לסמוך בעיניים עצומות על מי שכבר עבד עליו פעם אחת ולא סיפר לו הכול (ושדניאל ופרוואטי לא ינסו להיתמם, קואצ' עף בגלל שהם לא סיפרו כלום לראסל וזה בלי לדבר על המועצה של פרוואטי ושני האלילים שהיא חילקה לג'רי ולסנדרה, לא ברור לי איך שתיהן בטוחות שהברית של שלושתם שרירה וקיימת כשהם אלו ששומרים סודות בתוך הברית, להאשים אותם אי אפשר כי עדיין מדובר בראסל אבל שלא יתפלאו מהמצב כשהלפיד שלהם נכבה אחרי זה, עם כל העצב על הדמעות שניגרות). סנדרה לא נכנסה לאתגר כי אין לה כוח לשחק משחקים קטנים, היא אולי יחסית בתחתית שבט הנבלים כי היא עדיין לא נפלה מהעץ הגבוה שלהם לגמרי אבל היא במצב מצויין, להיות שחקן חופשי בלי מטרה על הגב זה תמיד מהלך הרבה יותר נכון מאשר לנסות להילחם על המקום שלך במשחק ולראות את כולם מתבייתים עליך ומדברים על הדחתך במועצה הקרובה המתקרבת. כשנותרו כל השאר על העמודים הקטנים וידם מתנפנפת אל על ג'ף ראה רצף של קוזינות עומדות על עמודים ולא יכל להתאפק והתחיל לנפנף לחשפניות ובראשן רופרט בשטרות שיש לו על האי (אוכל, מה עוד יש לו להציע לאנשים רעבים), כולם ירדו ורק פרוואטי ורופרט נותרו, פרוואטי לקחה כי היא כבר זכתה באתגר בעבר, כי היא לא באמת צריכה את הכסף/אוכל של ג'ף, בגלל שלרופרט לא מגיע לזכות כי אחרת הטקטיקה של להעיף אותו היום בערב תלך הביתה וגם כי היא פרוואטי ואם אין לה אליל היא חייבת חסינות על הצוואר אחרת היא מרגישה לא בטוחה, במיוחד שכולם עדיין לא אוהבים אותה יותר מדי.

 

כשהאתגר נגמר וג'ף הקריא את הרמז ציפיתי שדבר ראשון כולם יתחילו לרוץ לכיוון האי ולהתחיל בחיפושים, לרעתם הם צריכים תמיד להמתין כמו ילדים טובים לצלצול הפעמון ולכך שהמורה תשחרר אותם לצאת ולשחק, אז כולם הגיעו ביחד אל שטח המחנה, כולם נעלמו, הלכו על פי הרמזים לחפש לעצמם סיכוי לא לעוף הביתה. כל פעם שמישהו בעונה הזו מצא אליל איכשהוא הוא לא הצליח להסתיר אותו יותר מדי זמן, מועצה אחת מקסימום, ואז הגיעה סנדרה והוכיחה שאם אתה שומר על הפה שלך סגור אף אחד לא יודע שיש לך אליל, אף אחד גם לא העלה על דעתו שהיא עומדת לחלוף לכל השאר מתחת לעיניים ועם כמה שהיא לקחה את המשחק הזה בעבר פלא שעדיין אין לה מטרה ברורה על הגב, חייבים להעריך אותה על פני הפוקר שלה, היא הכי מבודדת כרגע במשחק, נראה כאילו אין לה נאמנות (אפילו אם היא רק על פניה) לאף אחד ועדיין אף אחד לא רואה שהיא בונה לעצמה אחלה ישורת סיום כי האליל שלה, במיוחד אחרי שהיא עברה שתי מועצות ועדיין לא השתמשה בו, רק יעזור לה להגיע לסוף, יש לה כבר כמה קולות בכיס אם היא תגיעה לשם כי כל השאר הם חארות, והיא (סנדרה!!! באמת?) יחסית הכי אמינה מכל שאר הנבלים שנותרו במשחק.

 

מועצה ראשונה התחילה והתוכנית היא פשוטה, לרופרט יש אבן במכנסיים, ראסל בטוח שזה אליל ומספר על זה לכולם, הדרך היחידה היא לפצל את ההצבעות, 3 לרופרט, 3 לקולבי, גם אם יש אליל אחד מהם יעוף הביתה וחסל סדר טוב לב בעונה, ואז הגיעה ג'רי והרסה את התוכניות, אמרה שהיא מאויימת הרבה יותר מקנדיס (די בצדק, אני חייב להודות, אבל ג'רי זה משחק ואם אף אחד לא יתפלפ המשחק הזה לא יילך לשום מקום, היה עדיף להעיף את קולבי ולא את הבלונדה). לקולבי ורפורט שעומדים במצב כנגד כל העולם אין ברירה, הם לא יודעים מה לעשות, זה היה הפעם הראשונה שראינו במשחק הזה את רופרט השחקן, סוף סוף האיש והדאודורנט עשו מהלך שקצת נתן לו יותר ריספק מאשר עונה אנמית, ההתבייתות היא עליו לחלוטין, הוא חייב לעשות משהו והדרך היחידה לצאת מהברוך זה להשתמש בקלפים של האחרים כנגדם, מה שנקרא שח מט במספר מצומצם של מהלכים, הוא השתמש בספליט של כל השאר כנגדם, הם חושבים שיש לו אליל אז הם חייבים לעשות 3 על 3, הוא וקולבי 2 ואם מצרפים 2 ל-3 יוצא 5, קנדיס עפה הביתה, בעיקר בזכות ג'רי שלא חושבת כמה היא מורידה את עצמה הלאה בכמה דרגות ומעכשיו את קו הגמר היא תהיה חייבת להתפלפ מועצה אחרי מועצה אחרת היא תעוף הביתה. היא די סומכת על עצמה במשחק וגם אם היא אנמית והמהלכים שהיא מנסה ליזום לא תמיד עובדים היא עדיין מצליחה להרחיק את עצמה מאור הזרקורים והמטרה המתבייתת.

 

עפה ראשונה הפרק

 

 

קנדיס הלכה הביתה כי כולם האשימו אותה שהיא נבל במסווה של גיבור, מה הם באמת ציפו ממנה שהיא תעשה, שלא תתפלפ, שתישאר בסוף הברית שלה, אם ראסל היה עף במועצה האחרונה במקום אמנדה וסנדרה הייתה איתם זה לא היה אומר שזה היה מקדם אותה ולו במעט, מקסימום מועצה אחת. היא עשתה את הדבר הנכון מבחינתה, הבעיה היא שמי שהיא סמכה עליו לא גונן עליה, הוא גם לא הלך נגדה כי היה לו הרבה יותר נוח להאשים את ספליט הקולות בחוסר ביצים להגן על מישהו שסמכת עליו. קנדיס הלכה הביתה כי היא הייתה יחסית די מורגשת מצד הטובים, ניסתה ליזום מהלכים וראו את זה, גם אם היא הייתה יחסית אנמית זה לא אומר שהיא לא ניסתה, חבל שהיא לא התפלפה הרבה לפני, היא בכיף הייתה יכולה לדבוק לסנדרה, לסובב אליהם את קולבי ורופרט באופן ודאי וליצור 4 בטוחים כנגד שאר הנבלים. לא עבד לה, עד הפעם הבאה, אם אחת כזו בכלל תגיע.

 

נגמרה המועצה ועבר לו עוד יום, ראסל יצא על ג'רי שהיא גרמה לו לפקפוקים ביכולת שלו לקרוא את תוואי המשחק עד הסוף, הוא האשים אותה ואת ברית המתנדנדות שלצידה שבגללן המשחק שלו מתחיל לדשדש, ת'כלס הוא צודק, הן לא סיפרו לו על כל התהליך לאורך כל הדרך, והדרך היחידה להתמודד עם המצב זה להטיל אחריות על אחרים. כשמשימת החסינות השנייה התחילה אל הסיומת הגיעו ראסל, רופרט ופרוואטי. לא רציתי שאיש הקוף יזכה, ובגלל שהברית של הנבלים מתחילה אט אט להראות שהיא מתנדנדת היה יותר קל לראות את ראסל עם שרשרת על הצוואר, יש לו מזל לגמד שאם אין לו אליל יש לו חסינות, אחרת בכיף כולם היו חוטפים עליו את הג'ננה. כשהמשימה נסתיימה התחיל המשחק האמיתי של הפרק הזה, הנקמה של ראסל עוד מימיו של קואצ' במשחק החלה, עבדו עליו פעם אחת ניחא, הוא העיר והחליק את זה הלאה, פרוואטי שיקרה לו ולקחה ממנו אליל אחד בלי לספר שיש לה עוד אחד בכיס, זה היה כבר סטרייק שני, שם התחילו המחשבות הראשונות לעלות במוחו של הגמד על כך שהוא לא שולט במשחק ואם יש משהו שהוא שונא יותר מלא לזכות זה לא להיות בשליטה. הוא מבין שבברית שלו ופרוואטי ודניאל הוא לא עומד ראשון, הוא שלישי, איך שוברים את זה? דבר ראשון לשקר לצד אחד של הברית, אחרי זה לצד השני, אחרי זה להשביע את 2 הצדדים לא לדבר אחד עם השני על המצב, בקשה שרק גורמת להם כן לדבר, אחרי זה לפנות למי שהיה האוייב הכי גדול שלך עד עכשיו ולסובב אותו ואת בן בריתו אליך (מצב רופרט וקולבי שאיכשהוא יוותרו במשחק עד רגעי הסיום רק כדי ללכת הביתה ברגע האחרון - אין לדעת, זה יכול לקרות בכל רגע נתון הרבה לפני), על הדרך ללכת אל הרביעית בברית שלך ולסובב אותה כנגד כל השאר. במועצה להיתמם ולהתחיל לשקר ולהטיל האשמות שברור לכל הנוכחים שהם מלאות בשקר וכזב. קצת דמעות מעולם לא עזרו במשחק הזה לאף אחד. ואם מישהו חושב שלעבוד על ראסל זה דבר פשוט צריך לדבר עם הפסיכיאטר של דניאל, אני בטוח שיהיה לו הרבה מה לספר.

 

הלכה שנייה הפרק

 

 

דניאל עפה והברית המשולשת ששלטה ברוב המשחק עד היום התפוררה סופית, פרוואטי וראסל כבר לא יהיו זוג נשוי עד הסיומת, רופרט וראסל כבר לא יהיו זוג גרוש שרב על כל דבר, סנדרה לא תוכל להמשיך להיות מחוץ לרדאר עוד הרבה זמן, עם אליל בכיס או בלעדיו, קולבי לא יוכל להמשיך לצפות להיות לעד הבן אדם שלא מדבר עם ג'רי וג'רי לא תוכל להיות לעד מישהי רביעית בברית. פרוואטי וראסל כבר לא. קולבי, רופרט, ראסל וג'רי אולי יסובבו את המשחק עד לרגעי סיומו. פרוואטי לעולם לא תרים את כפות ידיה לכניעה וסביר להניח שתילחם עד הרגע האחרון. אבל רגע, המשחק עוד לא נגמר, זה היה רק פרק 12, יש עוד לפחות כמה שבועות עד שסביר להניח נראה את ראסל מגיע אל קו הגמר ושוב פעם לא מקבל אף קול, לא בגלל שהוא לא שיחק כמו שצריך, בגלל שכל אחד שעף, גם אם זה לא היה באשמתו הישירה בחיים לא יצביע לו, לא משנה מי יעמוד מולו, אותה התוכנית, פעם שנייה ברצף, לקחת את המשחק אבל לא לחזור הביתה עם הכסף. היה לי חבל על הדמעות של דניאל בסוף, כי היא נראתה כל כך נאיבית באותו הרגע, היא באמת חשבה שבמשחק של חודש וחצי אנשים לא ייזכרו מה היה לפני כמה ימים בסך הכול, ולא, להתחיל לבכות שהכול אמור להיות בסדר לא תמיד עוזר, יש אנשים שהטינה נותרת אצלם בלב הרבה יותר ממה שכמה דמעות עלולות לשבור.

נכתב על ידי , 7/5/2010 11:44   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-11/5/2010 04:35




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)