לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 13 - ביקורת


 

 

המירוץ לגמר האולסטארס ממשיך, ביום ראשון הכול הולך להיגמר, אני לא מבין איך באמת אפשר לצפות מההפקה להביא שוב אנשים אנונימיים בשתי העונות הבאות וליצור באזז היסטרי, אחרי שבשתי העונות האחרונות היה נבל היסטרי אחד שעם כל ההרס שהוא יוצר וכל העניין הציבורי שרוחש/בוחש סביבו הסיפור שלו שוב הולך להיראות כאילו הסיפור הוא לא של העונה שהוא לוקח בהליכה אלא יותר הסיפור של נפילתו. אבל הכול יכול לקרות ביום ראשון, יהיה מאוד מעניין לראות את ראסל הגמד עומד ממורמר ורוקע ברגליו אחרי ששוב אף אחד לא יצביע לו, אבל אין לדעת, לפעמים ריאליטי כן עלול להפתיע ואולי מי שכן יגיע איתו בסופו של דבר לישורת האחרונה כן יהיה ברירת מחדל לניצחון ובסוף "המלך ראסל" כן ייקח את הטייטל.

 

זה היה פרק מאוד נחמד, לא בגלל שג'רי לקחה את המשימה ובמקום לחשוב אסטרטגית חשבה עם הלב שלה שמי שמגיע לו ליהנות מהמשפחה זו אישה ולא גבר. מילא שהיא לא לקחה את ראסל להתאחד עם אשתו היפה ומילא את קולבי, אבל אם את הבחירה שלה היא עשתה מהלב היא הייתה צריכה לקחת את רופרט איתה, היה מאוד מרגש לראות את האהבה שלהם והיה גם קצת כואב לשמוע את ג'ף אומר לכולם להתחיל להיפרד מהאהבות שלהם והראו את רופרט מנשק את אשתו ארוכות, כאב לראות את זה כי זה היה כזה צפוי לראות בחור שלא היה מורגש כמעט בכלל העונה מתחיל להיפתח לקראת הסוף. זה היה פרק מאוד נחמד בעיקר בגלל הציפיות מכך שיש גמר בעוד יומיים וכבר מריחים את הסוף, את האמת גם אם הפרק היה גרוע עדיין הייתי רושם עליו שהוא מאוד נחמד, רק בגלל שתמיד כששלבי הסיום מתקרבים ההיסטריה מתחילה להתבלבל.

 

אז מי הולך לקחת - אני לא רוצה שסנדרה תנצח לא בגלל שהיא אישה קטנה ומעצבנת ולא בגלל שבעלה הוא איש האשכולות האמריקאי כרגע, אני לא רוצה שהיא תנצח בגלל שלא מגיע לה לזכות באולסטאר, מילא עונה פשוטה אבל באולסטאר, וואט דה פאק, לא ציפיתי. אני ממש לא רוצה גם בטעות לראות את קולבי זוכה, ומי שראה את העונה הזו מבין בדיוק למה, אין יותר פתטי מקולבי, באם בהתנהלות משחק, באם בכוח פיזי, באם בתצורת המגיע לי, ובאם בתצורת ברירת מחדל על אחרים. מה עם ג'רי? - ג'רי לא צריכה לקחת כי היא הייתה מתחת לרדאר ורק אחרי האיחוד היא התחילה להיפתח קצת אל המשחק וגם עדיין היא נחשבת קצת נגררת. לא מגיע לה לזכות בגלל שיש רק שניים העונה שמגיע להם לזכות וראו את זה לאורך כל העונה, רוצים דוגמאות למה זה חייבים להיות ראסל או פרוואטי? אני באמת צריך להסביר את עצמי? אני די בטוח שזו תהיה פרוואטי בגלל שהיא עדיין מלכה, פעם אחר פעם היא מפלרטטת בשובבות הידועה שלה עם המסך הקטן וסוחפת כמעט את כל המושבעים, גם כאלו שהיה לה יד בהדחתם מן המשחק, ועדיין אחרי שכל העונה היא עמדה פעם אחר פעם עם פאקינג סימן מטרה עצבני על החזה וכולם לא רצו אותה בגמר, אז על אפם וחמתם הולכים לקבל אותה, ויותר גרוע, גם הולכים להצביע לה. ומה לגבי ראסל - נראה כאילו אף אחד אף פעם לא הולך לכתוב את השם של ראסל על פתק, לא בכדי שהוא יודח ולא בכדי שהוא יזכה. הבן אדם שקרן ורמאי, תחמן ונחש, אסטרטג "דגול" וחסר מוח לחישובים של ישורת הסיום. כואב לי לדעת שלא משנה מה הוא יעשה אף אחד, לא משנה מי, בחיים לא ייתן לו לזכות. לא בגלל שלא מעריכים את צורת המשחק שלו, לא בגלל שלא חושבים שמגיע לו, לא בגלל שלא חושבים שהוא בכלל ראוי להיות השורד הטוב ביותר. הסיבה היחידה שלא ייתנו לו לזכות בגלל שאין אחד במושבעים שאי פעם ייתן לו לזכות, לא עם צורת ההתנהגות שלו, אמנם לא נעשה באמת ניסיון לעשות לו פוטש מאז האיחוד (וזה בזכות כישוריו הטובים לסובב את המשחק לטובתו עד לקו הישורת) אבל בעיקר כי יודעים שמי שיעמוד איתו, מי שזה לא יהיה, ראוי או לא ראוי, הסיכוי שלו לנצח את הגמד גדול עשרות אחוזים מהשאר. זה היה פרק חזק, כשלאף אחד כבר אין כוח לסמוך על אחרים וכשאתה תלוי רק בעצמך לקראת סיום הדרך היחידה לקחת את המשחק זה לדעת שמי שתיקח איתך לגמר זה מי שבעיקר בזכותו אתה תיפול או תקום. לא מאמינים לי, תחשבו על זה ככה, אם כל אחד מהנותרים ייקח איתו את ראסל לסוף הם ייזכו, אני מת לרשום שהדבר הזה בכלל לא נכון אבל אחרי עונה נהדרת מבחינת אסטרטגיה שכן תביא אותו לגמר הוא עשה בדיוק את אותה טעות שעזרה לנטלי לזכות בעונה הקודמת, זה לא שווה להגיע לסוף אם אף אחד לא הולך לתת לך את הכסף.

 

גם לו נגמר זמן המסך - לא נראה כאילו אי פעם הוא יזכה

  

 

אחרי שבפרק האחרון עשה את אחד המהלכים הכי חמודים שנראו על המסך (אבן בכיס למי שזוכר) ציפיתי שהוא מתחיל לחשוב קצת יותר קדימה, אבל אחרי שוהא עוד עומד עם ראסל וקולבי ואומר לו שהוא סומך עליו ב-100% סוף סוף ניטעה ההרגשה שאיש הקוף הזה לא יודע לשחק את המשחק, הוא נאיבי מדי, איפה רופרט שהיה מסתיר לחברים שלו את הנעליים? איפה רופרט האסטרטג? איפה פאקינג רופרט שיכול בקלות לקחת את אהדת הקהל? הוא בא לעונה הזו שבור רגשית וראו את זה מהרגע הראשון אחרי שנשברה לו הזרת. הוא לא יכול לחלוף מתחת לרדאר כי הוא מסיבי מדי, הוא לא יכול להיות איש עם כוח כי הוא לא כל כך חזק, הוא לא יכול להיות השורד האחרון כי אין בו טיפת תחמנות והוא כמו כלב נזוף שגם אם נותנים לו כפה קטנה על האף הוא ימשיך לכשכש בזנבו אחרי שייתנו לו מינימום תשומת לב. איך אפשר שלא להרגיש עליו טיפת חמלה, מגיע לו? - ברור שלא. אבל זה לא אומר שלא היה כואב פחות לראות את הבן אדם הכי שעיר בהישרדות נופל שוב. לפחות הוא נכנס לרפרטואר המהלכים הכי מצחיקים הפעם, ולא סתם מהלך פשוט, הוא הצליח לעבוד על הקינגפין ראסל עם אבן אחת גדולה בכיס.

נכתב על ידי , 14/5/2010 16:47   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-15/5/2010 08:22




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)