לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 14 (גמר) + איחוד - ביקורת


 

זין זין זין זין זין זין זין זין זין וזין, אני יודע שמי שכותב ביקורת על הישרדות או על כל נושא אחר למען האמת חייב להיות פאקינג אובייקטיבי אבל נשבר הלב פעם שנייה ברציפות לראות את הגמד לא לוקח, במיוחד שמגיע לו על פי אסטרטגיה, מגיע לו על פי בחירות ומהלכים, מגיע לו על פי רייטינג שהוא הביא ומגיע לו על פי איך שהוא גרם אפילו להפקה לשנות את החוקים שלה במשחק (לפחות על פי איך שהם הסתירו אלילים במשחק), והיה הכי כואב לראות אותו מגיע שוב לישורת סיום, שוב רוקע ברגליו, שוב מנסה לגנוב את ההצגה, שוב לקחת את התואר של מי שזכה בהערכת הקהל שמגיעה עם צ'ק של 100,000 דולר (אחלה ברירת מחדל) והכי חשוב או הכי גרוע (תלוי איך מסתכלים על זה) שוב פעם CLOSE BUT NO CIGAR.

 

אבל לפני הכול כמה מילים על הסיומת. אל הגמר הגיעו חמישה; קולבי, סנדרה, ראסל, ג'רי ופרוואטי. כל אחד בדרכו שלו וכל אחד במהלכיו הביא את המשחק לכדי השנייה הנוכחית של יום 37, עוד יומיים נותרו להם להחזיק מעמד, עוד יומיים ואז כל מה שהם עשו במשך 39 ימים יבוא לרדוף אותם בחזרה ולעלות להם במשחק או להביא להם את הכסף. 20 דקות לתוך הפרק ואחרי משימת חסינות ראשונה עמדו ראש בראש קולבי אל מול פרוואטי בקרב "שוברים את הכלים ואז לא משחקים". לקולבי זאת היית הזדמנות אחרונה להוכיח שהוא עוד יכול לקחת את המשחק. למי שחשב שעד עכשיו הוא הגיע עד הלום בגלל אסטרטגיה של להיות בלתי מורגש ולנסות לחלוף מתחת לרדאר, לא לפגוע באף אחד ולצפות לזכות בכל קולות הסימפטיה לסיומת, אז כל אחד שחשב את זה על קולבי התבדה. קולבי מבחינתי שהגיע אחרון מבני מינו (הגיבורים) אל הסיומת היווה את כל מה שהגיבורים היוו בכל העונה הנוכחית, לא כל כך מורגשים, לא כל כך ברורים, לא יודעים לדבר או ללכלך את הידיים, לא יודעים אסטרטגיה, לא יודעים לשחק כמו שצריך. עד לרגע זה, שעה אחרי שסיימתי לראות את העונה, אני עדיין לא מבין מה עושה את הגיבורים גיבורים, הטוב לב שלהם, נו באמת, היו יכולים לקרוא לעונה הזו אם היו רוצים לעשות אותה יותר מוצלחת אסטרטגים מול קלולסים, קצת שאפל בין המתחרים משני השבטים והיו יכולים ליצור גם את זה. אז קולבי עף אחרי שהוא "החליט" לא לוותר וניסה לסובב אליו את ראסל, אבל רגע, ג'רי לא אמורה להיות בת הזוג המסתורית שלו מימים עברו, למה אליה הוא לא הלך? ואז ביחד איתה לבוא לגמד, הוא היה יכול לקחת את העונה אם הוא היה עובר שלב אחד קדימה. אבל הוא הגדיר את זה הכי טוב, אני לא יכול לוותר הוא אמר, אבל בזה שהוא לא מוותר הוא גם לא עושה את המהלך הנכון, הוא היה יכול ללכת על נוסטלגיה, ולא - לפנות לראסל דבר ראשון זו לא אסטרטגיה, זו סתם טיפשות.

 

אז קולבי הלך ראשון מבין החמישה והותיר את ארבעת הנבלים להסתובב ולנבור אחד בגופת הנבלה השנייה, אחרי אתגר סיום מכוסי עיניים לקח הגמד וגרם לי למחוא כפיים בציפייה שאולי באמת קיים סיכוי שהוא ייקח (למרות שמראש כל מי שהגיע וראה את העונה משלב האיחוד ידע בוודאות שגם אם ראסל יגיע לגמר הוא בחיים לא ייקח אותו, לא משנה מה הוא יעשה), הבחירה שלו עכשיו הייתה פשוטה, נגד מי יש לו סיכוי בגמר, על פניו לבחירה שלו יש הסבר אחד נכון מאוד והגיוני מאוד, אם שתיהן זכו כבר בעבר אז הוא עדיין לא קיבל את הטייטל אז למה לא. אבל כשיש לך שתי מכשפות לצידך אולי היה עדיף לך ללכת עם קולבי וג'רי, הם אולי היו פחות מקסימים את חבר המושבעים, אבל הטעות נעשתה וגם דפקת לעצמך את הסיכוי לקבל קול אחד בטוח והמכשפה והכובע עפה ואיתה הלך גם הסיכוי הקטנטן האחרון של ראסל לנצח, אם בכלל היה קיים סיכוי כזה אי פעם.

 

ואז הגיע שלב הסיום, חבר הממורמרים המושבעים (אולי מלבד קורטני שהייתה כולה קורנת ולא הביעה אפילו טיפת מרמור) שבא וצלב אחד אחרי השני את ראסל ומהלכיו במשחק, היה ברור שאצל כולם ההחלטה היא קלה, לא משנה מי ייקח, העיקר שזה לא יהיה ראסל, עליהם הכלימה, למרות שלא קשה להאשים אותם, קל להאשים רק את הקהל בבית שמאמין בכל מאודו שמה שאנחנו רואים מפה על המסך הקטן זה לא מה שהם מרגישים כשהם על אי בודד בלי אוכל בבטן. אהבתי את הנאום של פרוואטי שאמרה שהיא לקחה את ראסל הדרקון בתור חיית מחמד, אהבתי את הנאום של סנדרה על כך שהיא עשתה את מה שהיא הייתה צריכה לעשות, היא צדקה בכל מילה שיצאה לה מהפה, היא באמת הייתה לבד לאורך כל העונה, גם כשהיא הייתה עם הבלונדה או אפילו עם רוב היא הייתה לבד, היא נזכרה להתפתח מאוחר במשחק ויצלבו אותי מי שיצלבו אותי אבל היא זכתה בגלל שלא רצו שמישהו אחר ייזכה. פרוואטי הייתה הברירת מחדל שלי לניצחון במשחק כי היא כן עשתה מהמשחק הזה סנדוויץ' ונתנה בו וואחד ביס, דבר שסנדרה לא עשתה.

 

במקום להיות נבל היא הפכה להיות הגיבורה של השבט, וחבל, היה לה סיכוי גדול יותר הפעם

  

 

ככה יעשה לגיבור אשר חבר הנבלים רוצה ברעתו

 

 

ושוב פעם - הפאדיחה כולה עליו

 

 

שמרתי אותו בתור חיית המחמד שלי... המשפט הזה עלה לה במיליון ובתור השחקנית הכי טובה של הישרדות אי פעם

 

 

מישהו חוץ ממני חושב שלא הגיע לה לזכות פעם שנייה, ועוד באולסטאר?

 

 

 סנדרה הייתה ברירת המחדל של המושבעים ויגיד מי שיגיד ומה שיגיד, לזכות לא הכי הגיע לה. לא כשאת המהלכים שהיא כן עשתה העונה אפשר לספור על יד אחת, לא מאמינים? ספרתי; 1 היא הורידה לשוגר את החזייה על הפרק הראשון, 2 היא התחברה לבוסטון רוב, 3 היא לא סיפרה לאף אחד על האליל שהיא מצאה, 4 היא ניסתה לפנות לשבט הגיבורים ולספר להם את האמת (דבר שקנה לה את הנצחון לסיום) ואחרון חביב 5 - היא שרפה לראסל את הכובע רק בשביל לעשות דווקא. חוץ מזה היא הייתה קנטרנית ומבוזבזת, ואני יודע שאני גם נשמע ממורמר כשאני אומר את זה אבל זאת עונת אולסטאר וככזאת מי שהיה צריך לקחת היה צריך להיות שחקן ולא קו טיילרית (נגררת).

 

זאת הייתה עונה מצויינת, אין תלונות בעניין הזה, למען האמת אין תלונות בכלל, זאת הייתה העונה שהכי חיכיתי בה לימי שישי בבוקר, אז היה אפשר סוף סוף לראות מי הולך לעוף הביתה. בינתיים תורנו ללכת לישון, לפחות עד הסתיו, נתראה בעונה 21.

 

Download it here. (זה הקישור לריאיון של שלישיית הגמר אחרי התוכנית של יום ראשון)

נכתב על ידי , 17/5/2010 21:57   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-12/6/2010 14:56




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)