לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

כוכב נולד 8, אודישנים בברזיל, תוכנית 6 (או פרק 5 עפ"י אתר מאקו) - ביקורת


נתחיל מהכותרת, לא בדיוק מובן למה לא העלו שום קטע של כוכב נולד מיום שישי באתר האינטרנט, המתמודדים שם לא היו מתמודדים? הפאשלונרים לא היו פאשלונרים? עד כדי כך צפוי שכל מי שהיה בתוכנית של יום שישי לא יעבור את המשוכה האחרונה אל העונה? לי אישית זה לא ברור ויבורך מי שייתן לי את התשובה. אבל מה זה משנה, את הדבר היחיד שזה הורס זה את הכותרת של הביקורת, עכשיו ככה זה יהיה כל תוכנית? בסוף נזרום על פי הפרקים של מאקו, היום זאת התוכנית החמישית וההוא שעף בכדור פורח לא היה ולא נברא, גם לא ההיא שבכתה בסוף, גם לא ההוא מהאודישן בקולנוע, והיו עוד כמה, חלקם טובים וחלקם ממש לא, שטויות, אם לא רוצים שנראה אותם שוב אז חליק, נעבור הלאה, העיקר שעוד איכשהוא בשלב הבא גברת סוואנט והבחור הדרוזי והגיטרה במצב "עופר לוי" יגיעו לנו לפריים טיים בלייב ולא בקאסט מצולם. מקסימום מבחינתי הדרך להעביר את זה זה פשוט לרשום על התוכנית של מחר גם תוכנית 6 ולפחות שמי שזה לא יהיה שטורח לקרוא את הכתבות שלי שיבין על מה אני מדבר.

 

אחרי שנים שפבלו רוזנברג היה יושב על הכורסא שלו ומקלל שאין לו קרדיט של כבוד בכוכב נולד בא אחד הראל מויאל ושר בגמר "שימי ניר על החלון", פבלו דאז חשב שיש לו סיכוי לקאמבק היסטרי, אחרי שחיכה כמה עונות וראה מוזיקאים שכמותו מקבלים על חשבון טדי הפקות כרטיסי טיסה לחו"ל בשביל לעשות צחוקים אמר הגבר "למה לי לא מגיע?", חיכה שייפנו אליו או שפנה בעצמו, קיבל אופצייה לשבת ולצחוק על ישראלים הזויים שבאו לעשות מעצמם צחוק, בנוסף לשבת ולהקשיב לאנשים שיודעים לשיר, להגיד את מה שהוא חושב בלי עריכה ועוד לקבל על זה כסף, ובנוסף להכול גם נתנו לו כרטיס טיסה לחו"ל, הכול על חשבון קשת. "למה לא" אמר לעצמו פבלו, "למה לא". ואז הגיעה העונה שמינית, שולחים אותו למקום היחיד שהוא לא חשב שייתנו לו אי פעם כרטיס טיסה חינם - ברזיל.

 

אלף ישראלים עומדים בתור זה אולי נחשב שוס למצלמות ההפקה של קשת אבל לראות אלף ישראלים עומדים ומחכים למשהו שיתחיל, ברזיל, הודו, ארה"ב, לא משנה איפה, זה דבר קיים כבר שנים, שייסעו לגואה בקיץ או לאיביזה בסתיו, הם יקבלו בדיוק את אותו המצב. לפחות העריכה פסחה עלינו מלספר סיפור ארוך לסיפתח ופשוט התחילו עם האודישנים שתי דקות אחרי ההיכרות עם המדינה.

 

ראשון עלה אייל חנן, שורה ראשונה גרמה לו לשיר עם רגש, שורה שנייה והוא כבר מאמין לחבר'ה שלו שצוחקים עליו בגובה העיניים מתי שהוא שר מול כל המדינה, ועוד כשהוא בטיול, אומרים לו שהוא יודע לשיר. את הפאדיחה עשה, לעצמו ברגל ירה, ו-15 דקות של תהילה ואזכור קטן בבלוגים הוא מקבל.

 

הבא בתור עלה אלון גילאון, כולם מוחאים לו מחיאות כפיים כאילו הוא מלך הבניין, אולי הוא הסטלן הראשי שלהם במסיבות - לא ברור, שר שר פרי עטו, לא כל כך נורא השיר (לעומת השירה) למען האמת אבל מרגול שתתה קצת יותר מדי ערב קודם וזה כנראה השפיע עליה יותר מדי לתוך האודישנים, השוותה אותו לכלום ששר על כלום ברדיו.

 

700 מתמודדים אחרי, באם על אקסטות או על אלכוהול או סתם עם שמחת חיים יותר מדי בשמיים כי מותר לעשות יום של פאדיחות כשכוכב נולד באה לבקר והדרך היחידה לגרום לאימא לצחוק עליכם בבית ואולי גם להתבייש כשהיא הולכת לעבודה למחרת, אף אחד לא עובר.

 

כמה בדיחות על הומואים אחרי ורקידה לצד קהל ברזילאי חסר דאודורנט הובילו לקאט בפריים והרצת התוכנית 16 שעות קדימה, בטח צביקה ושות' יצאו עד מאוחר לבלות ולעשות קאט-פייסט במהירות זה תמיד יוצא מוצלח, יום אודישנים שמע נפתח, במקום אלף יש רק כמה מאוד בודדות של עושי פאדיחות פוטנציאליים.

 

ראשון עלה יובל מרון ושינה את כל מה שהיה עד עכשיו בפרק הזה, אז קודם הוא שר לכל הסטלנים בארץ וסימן את עצמו על ידי משטרת ישראל שיהיה להם כמה תמונות שלו בתור "מסוכן לחברה" (והכי אבסורד זה שיש לאחרונה ריבוי של כתבות באתרי האינטרנט שאין מה לעשן בשום מקום ועל ידי השירה שלו הוא הכניס עוד כמה סטלנים לדודה), אחרי זה הוא התאפס, נשם עמוק, התיישב על הרצפה ועצם עיניים ונתן לשופטים ולכל הקהל כפה, אשכרה, היה איזה קטע בשיר שהוא רק ניגן וכל הקהל התחיל למחוא כפיים, הוא המשיך לעצום עיניים ואז נתן עוד בית, מובן למה מרגול רצתה שהוא ייתן עוד שואו, לווא דווקא בגלל שהיא הופנטה, היא לא הייתה בטוחה מה בדיוק קרה כאן, וכמוה גם (אני מאמין) כמה צופים בבית. אבל פיסקה אחת וחוזרים אליו.

 

ראשונה לעלות ובערך 1562 להופיע עלתה ענבר אשור, עליה נאמר - "אם את בעבודה ועל הדרך את פוגשת שופטים של כוכב נולד בדרך לעשות כסף בחוץ לארץ אז תציקי להם, אל תתני להם ליהנות מהטיסה, תטרידי את כל המטוס, ותתני לנוסעים להרגיש כאילו במקום לראות סרט או לקרוא עיתון בשקט הם צריכים לעבור טיסת צילומים במקום, לא סתם אמרה לה מרגול להישאר דיילת, הפריעו לה באמצע הסודוקו". 

 

בחזרה ליובל, טייק שני, מרגול לא בטוחה אם היא הוזה את גלי עטרי, לגנוב לדניאל נץ את "נץ" ולעשות את זה קצת הרבה יותר טוב ממנה, קיבל צעיף, קיבל כרטיס טיסה, קיבל להמשיך את הסרט של לטייל מחוץ לבית גם בבית, לפחות לזמן מה, וגם גנב קצת יותר מכמה דקות של זמן מסך מהטלוויזיה.

 

מאלף אנשים עברו לשלב הבא עוד 50 וכשהמאות תמו התקדמו לעשרות והציגו את החיים הבאים בסרט של הטיול, סיפורם של הטיילים בריו, התחלנו עם קונטרה לצביקה הדר על הימים שלו בקומדי סטור, ביוטיוב הקטעים האלה רצים עדיין, זה היה דווקא משעשע לשמוע את צביקה הופך לנוסטלגי ונזכר בימים שהוא היה הדבר הכי מצחיק בטלוויזיה.

 

ואז הגיע אבי, אבי סלימנוב, ברח מניו יורק במיוחד אחרי האודישנים כי הוא חושב שלא משנה מה יקרה הוא את שלו יעשה, קצת הרגיש סטוקרי, הביא טייפ והשקיע (כמה צחקתי) אהבתי שבסוף שמו לו אודישנים בזמביה ואוטומטית שלט "לא עבר" עוד לפני שהרגע צולם.

 

עונג שלומוביץ' עלתה לשיר שנייה אחרי הפאדיחה של התוכנית, השופטים כבר רוצים  לסגור את היומית, וכשבא מישהו שיחסית נשמע נעים לאוזן (גם אם לא חושבים שמגיע לו לחלוף), אולי באודישן בארץ המצב שלה היה נראה או נשמע יותר הגיוני, אולי, אבל מבחינת אודישן ששווה להשקיע בו את הכסף על כרטיס טיסה הביתה זה קצת אבסורד, עליה בתוכנית "שלב הבא" בארץ כל חובת ההוכחה, אחרת היא סתם חוזרת הביתה מוקדם במקום להמשיך להסתובב במקום בריו דה ז'נרו.

 

קליפ קצר שחייבים להפיק בכל עונה רק בשביל לצאת ידי חובה, גורמים לנו לחשוב שהצעירים הם לא היחידים שמתפלפים על עצמם בברזיל, והגיע תורו של חופש כרמי, מראש היה ברור שהוא חי בסרט, רק לא הייתי סגור אם באמת מופלפ או שהוא רק בא לעשות צחוקים, בכלל יש בתוכנית הזו רצף של שמות לא ברורים שאני מתחיל לחשוד שחלקם נכתבו רק בשביל שלא יוכלו לדעת מי האנשים האלה באמת, אבל שטויות, מי שלא פגש את מוטי-בננה מימיו לעולם לא יוכל להבין שמות מוזרים שרצים רק במקומות שהולכים לטייל בהם.

 

לסיום קיבלנו את תרשיש סנה, בחור ברזילאי שרוצה לצאת מהארץ ממנה נולד, הוא סיפר את הסיפור שלו אחרי שהתחבר להרבה מאוד ישראלים, קלט את השפה, אמר לעצמו "אם לא פה אז שם דברים יכולים להתחיל להתגלגל", בלשיר הוא לא יצא יותר מדי בשמיים ובגלל זה לא בדיוק ברור לי למה על סיפור נותנים צ'ופרים, זה מה שקורה (אני משער) כשמתוך כמעט אלפיים אנשים (או ככה לפחות העריכה טוענת) יוצא רק אחד סבבה, סליחה - שניים.

נכתב על ידי , 20/5/2010 01:21   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, כוכב נולד  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/3/2014 17:33




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)