לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

כוכב נולד 8, אודישנים, תוכנית 6, סיומת שלב ראשון (או-בוא נסגור רשימה של 100 ונציג למדינה פחות מחצי)


עוד ערב החל לזמר ועוד אודישן עומד להיגמר, השלב הכי כיפי של התוכנית עומד בקרוב להסתיים ואז נכנסים לעונה, אז יהיה יותר קשה (או קל) לרדת על כאלו שלא/כן יודעים לשיר, כן/לא עוברים מסך, כן/לא עברו על פארש שלב א' והכי חשוב גם כן/לא קיבלו את מה שמגיע להם ואת הספוטלייט בדיוק בזמן שהגיע להם. רק דבר אחד לא ברור לי משני פרקי הבונוס של האודישנים (שאחד מהם ישודר מחר בערב), מילא אם העריכה הייתה מראה רק אנשים שלא עברו, זה היה עוד נסלח, אבל להראות לנו אנשים שעברו/יעברו ולא להתייחס אליהם בכלל בשלב של שבוע הבא, טוב, אין לדעת, זה סתם חרטוטים לשעת לילה מאוחרת. הרבה יותר מפריע לי לראות את ה"רשימה של 100 נסגרת" כשיש להם עוד תוכנית מחר, ועוד יותר גרוע, ספרתי גם כמה אנשים עברו בכל תוכנית עד עכשיו, זה ממש לא מאה, רוצים חישוב פשוט? - בבקשה:

 

תוכנית 1 - 5 (אדיר גץ, מיכל סגל רצון, רוני גינוסר, אוקסה נובה, אבי בן אבו)

  

תוכנית 2 - 5 (יובל לב טוב , דיאנה גולבי, לירן אלדין, תהל שוהם, מולי בכר)

 

תוכנית 3 - 6 (ליאור עקיבא, נועה דויטש, מתניה טיירי, ססיל אטלי, היבא בטחיש, שאולי וקנין)

  

תוכנית 4 - 6 (עידן עמדי, מאי מלר, אוהד שרגאי, מאור דניאל, ניקיה בראון, מעיין בוקריס)

  

תוכנית /פרק בונוס אודישנים ראשון - 6 (בן עזריאל, אבי חלפון, אמיר שמר, דניאל נץ, יניב זרוק, נורית קריכלי)

  

תוכנית 5 - ברזיל - 2 (יובל מרון, עונג שלומוביץ')

  

תוכנית 6 - סוף רשימת המאה - 9 (בת נטף, אורן קוקו, אדר גולד, רוית בטאשוילי, דקלה, אלבז נאור, קרינה קצ'ולין, ניסים בר חיים + אור גלעדי (נניח ואם לא לקחו את ההסתלבטות על הקהל לגבהים חדשים)

 

ביחד מהרשימה הנ"ל יוצא בחישוב פשוט 39 איש, אם מחר בתוכנית הבונוס אודישנים השנייה לא מתככנים להראות לנו לפחות עוד 61 אנשים שעוברים אז למה לקרוא לזה רשימת המאה, רק בכדי שמתוך הבערך 40 שכן הראתם ייצאו לנו 20?? מילא, לפחות הבאתם כמה מוצלחים העונה.

 

ומה היה היום? ההרגשה הייתה כאילו 'בוא נדחוס לקהל בבית אוויר של כאלו שהם רוצים להראות שעברו לשלב הבא רק בשביל להעיף אותם (או לפחות את חלקם) עוד כמה דקות', 9 מתמודדים הלכו בפרק הזה הלאה כשבכל פרק אחר עד עכשיו עברו בממוצע 5, הם מרגישים שהזמן נגמר, ותמיד שבועיים אחרי תחילת העונה הם מכינים כבר את המתמודדים שכן נכנסנו לעונה איך לתפקד כפלאקטים על שלטי רחוב, ככה ששנייה אחרי שהתוכניות של שבוע הבא יסתיימו מכונת המסחרה תתחיל לפעול והמשאיות כבר יתחילו להסתובב ברחוב ולצעוק "הצילו, אני כוכב נולד".

 

נתחיל בהתחלה - דבר ראשון הגיע הזמן של המערכת לצחוק קצת על עצמה, אני באמת התביישתי בשבילם על מצב עומר אדם של שנה שעברה, הוא היה לוקח להם את העונה בהליכה אם הם היו בולעים את הכבוד שלהם לרגע, אבל שטויות, עומר אדם יוכיח בעצמו מה הוא שווה, אין הרבה פליטי כוכב שלא מפסיקים לנסות והוא אחד מהם, אם סקעת יעשה פאדיחות באירוויזיון השנה אז אם בהבא ילכו על אדם אולי הוא יעשה לאירופאים בית ספר. אז בתור עקיצה וירידה על עצמה כמערכת כוכב נולד ראשון קיבל את הספוטלייט היום ילד בן 13, אור גלעדי שמו, המשפט הקבוע בפיו זה "רוצה לראות תעודת זהות?", אומר שבאיזה שהוא שלב הוא הפסיק לגדול, כל הקטע שלו נראה עשוי מידי, ברור שהוא סוג של ילד חוצפן שחופשי זורם עם להסתלבט על המערכת, אבל אז הוא שר "והיא שעמדה", וואללה שר מצויין, אולי שנה הבאה יפתחו תחרות נפרדת של פסטיגל כוכב נולד, עשו לו ספוטלייט של עבר, צחקו על הקהל בבית עוד קצת, צחקו על עצמם עוד יותר. ולסיום גם צחקו שוב על כל מצב עומר אדם כשקם צביקה ואמר: "שנה שעברה הביאו לנו ילד בן 14 שנראה כמו בן 37 והשנה הביאו לנו...".

 

לבת נטף יש קול חזק שלי אישית הזכיר את ריקי גל בשירי רוק שלה, עברה בקלות את האודישנים, גם מבחינת סיפור, גם מצב מסך, גם קול שיודעת לעצב כרצונה, גם יודעת להביא את הצד שלה ולא לחקות אחרים, אחרי ששרה את השיר שלה "פרנויה", ביקשו ממנה עוד סיבוב על מצב קאבר, מה שאומר שהשופטים לא היו כל כך ברורים לגביה, בחרה את "תחנה בזמן", הקסימה וקיבלה עוד הזדמנות לשבוע הבא, שלב ב' יעלה או ישאיר אותה סטטית, תלך או תחלוף - אין עדיין מצב בליינד סגור שהיא בעונה, לפחות ממבט מהצד.

 

דבר ראשון כשרואים את הצעיר רומן ספוביץ' בא לעשות מעצמו צחוק בטלוויזיה חושבים רק שלא יספר יותר מדי שהוא לא עושה כלום, הוא לא יודע שאודישן ההזוי הזה יעלה לו בקרצוף כלים, בשתילת עציצים, בסידור אבנים ובתליית דגלים מרובה. כל זה ריאלי אם אין לו יותר מדי פטורים וגם אז ימצאו דרך להתנכל בו. אתה יודע מה, בוא נניח שכבר סיפרת שאתה כל היום יושב ולא עושה כלום, מילא זה, אבל אתה בא לנסות לשיר מול כל המדינה ועוד לעשות מעצמך משהו והשם שלך עדיין לא נינט טייב, בחר שיר "פרפרים לבנים", רצח אותו טוטאלית והפרפרים כבר השחירו, את האמת היו שלבים שהוא כן זרם לאוזן אבל החריקות העפילו על הקול, לא פלא שחלק מהשופטים השפילו מבט. נראה לי השוואה לפריצי זה היה דרוש במצב שלו, בושה בושה בושה.

 

את תפקיד ההזויה היומית לקחה בלי ספק תום בן ישי ואוזני החתול שלא רצו לעזוב לה את הראש, הייתי מעריך אותה יותר אם היא הייתה מודה שהיא התלבשה רק בשביל האודישן על שיר על חתולים מאשר גם ללכת ולעשות לעצמך את שיא הפאדיחות וגם עם אוזני חתול. "כל אחד רוצה להיות חתול" היא עוד אומרת, כל מה שחשבתי כשראיתי אותה זה לצעוק על הטלוויזיה "מה נסגר???"

 

כשאורן קוקו עלה לשיר ההרגשה הייתה כאילו צמצמו לו את הזמן מסך, נתנו לו לשיר שר אחד, שר שמלי ושר גבוה, אמרו עליו אתה על הכיפאק ועבר, לא נתנו לנו יותר מדי להבין אם אנחנו תומכים במצב שלו או שזה סתם מישהו להעביר רק כדי להגיד לו סלמאת שבוע הבא, אולי קלטו שבתוכנית של היום אין להם יותר מדי זמן אז תכננו את זה מראש ועשו לו מארב מהיר - תבוא, תשיר, קבל צעיף וצא, אנחנו נדבר עליך באריכות כשיהיה לנו זמן בשבילך בשבוע הבא.

 

אדר גולד תפסה מסך על ההתחלה, שמו את הפרומואים שלה כבר בהפסקת פרסומות הראשונה והכינו אותנו שהולכים להעביר אותה, אז הציגו לנו שהיא הבת של שרי ושיסלחו לי אבל אני לא הכי זוכר, ולא, הקטע הקצר מלעולם בעקבות השמש לא כל כך הזכיר לי ולא בא לי לעשות על אימא שלה גוגל. אז אדר שרה שיר ראשון ויצאה מצויינת, שיר שני היא שרה את שיר האודישנים ומראש התנצלה שיהיו לה פאלטות על המילים, מרגול התעצבנה עליה שהיא לא באה מוכנה ואני אומר שהיא הייתה צריכה יותר לשחרר עליה כי היא כן יודעת לשיר ולנסות ללמוד שיר לא טוב (והעונה הזו השיר "יחסית" ירוד לעומת שנים עברו) שלא בא לה טוב באוזן, אני אומר שהדבר לא צריך ללכת לרעתה. בכל מקרה אמרו עליה שיש לה פוטנציאל שלא בא לידי ביטוי. במיוחד אחרי השואו שהיא נתנה בחיקוי של מארינה יותר טוב ממארינה. נתנו לה עוד הזדמנות שבליינד היא תחלוף עליה גם שבוע הבא.

 

מיכאל גולן, עיין ערך "אוהב לשיר רצח אבל גם אוהב לרצוח שירים בסוף", עלה למצלמה, אמר שיקבלו אותו ושלא יקום שופט שיגיד לו לא, נגמר השופט, הלך לו הבחור לביתו, לא רקע ברגליו אבל יכול להיות שלא את הכול הראו לנו, נגיד את זה ככה - הכי לא יצא מבסוט מהאודישן היה רן דנקר, בטון מזרחי כבד.

 

רוית בטאשוילי עברה אודישן ויצאה בסדר גמור, בכוונה אני לא מתמקד בה יותר מדי כי ההרגשה הכללית הייתה שהיא שרה את "עצום את עיניך", עברה, וכנראה בשבוע הבא תלך לה לביתה חזורה פנה. ציטוט נבחר - מרגול - "זה מרוקאים מול אשכנזים", כך נאמר אחרי שמרגול הגדירה ששופטים אשכנזים נכנעים מהר מדי ללא מלחמה כבדה.

 

ואז הגיע ניר, עוד אחד שחי בסרט, כל שאלה ששואלים אותו הוא חושב שמסתבטים עליו, כנראה הוא לא הבין שמה שהוא לא היה עושה הוא עדיין היה יוצא לפלף מולם, גם כשהם ניסוי להיות נחמדים אליו הוא חשב שתוקפים אותו וכנראה הוא לא דיבר עם יותר מדי אנשים בחיים שלו, בחר לשיר "בלילות הקיץ החמים" של מתי כספי, דנה סימנה לו בלחישה סימן של לב, הקריין גם לחש בווויס אובר על הפריים וניר כמעט התייפח, אבל הגיע לחיק משפחתו ונסע בטח לחמם פיצה במיקרוגל ולחשוב מה בדיוק הוא עשה לא בסדר.

 

שירה דרור באה לתוכנית בגלל ליבי רן, האליל של ילדותה, נו, מסתבר שמשהו בכוכב נולד כן עובד, מי ששלחה סמסים בשנים עברו הושפעה והחליטה ללכת בעקבות החלום שלה לעשות דברים בדרכה שלה, דבר אחד היא שכחה לעשות על הדרך, לבחור את הכיוון הנכון בשבילה, אז דבר ראשון סיפרה את הסיפור קורע לב שלה במשך דקות ארוכות, אחר כך כשהיא לא הפסיקה אז הראו איך כולם זורמים איתה רק בשביל ליצור רגע מסך נדיר, אחרי זה נתנו לה את ההזדמנות להציג את החומרים שלה, היא רשמה שיר של ילדה בת 13 שציטוטים נבחרים ממנו אומרים דברים כמו "אם תסתכל על השמש כבר לא תתעוור" וכדומה, דווקא היה לתפארת, ולווא דווקא טוב. אהבתי את ציטוט הסיום על הרקע של השיר של ליבי "תני לי אוויר", איך אמרו לה - "ליבי עדיין אוהב אותך מאוד".

 

מצב אודישן בהפתעה היה הפעם נהדר וראו לחלוטין את ההפתעה על הפרצוף של דקלה מלכה, הפעם המלאכיות של צביקי היו ממש כיפיות, אז השיטה של המלאכיות היא פשוטה, לפתוח בשיחה פשוטה, להתחיל לשיר שנייה אחרי, לגרום לבן אדם שאיתך לחשוב שאשכרה מסתלבטים עליו, זה היה שוס לא נורמלי לראות אותה צועדת על ההליכון כשהן התחילו לשיר. לקחה את השיר אודישנים ווואללה, עברה בפעם אחת, וזה עוד אחרי אימון כושר, כל הקרדיט לתחקירנים שהפעם עשו את העבודה כמו שצריך ואיתרו אותה (נראה לי לפחות) ביום שבת בבוקר בחדר כושר השכונתי. עברה חלק.

 

בשדרות היו כמה פדחניות שנתנו שואו צחוקים לחברה של המקום שיהיה להם איך ועל מה להסתלבט בסוף שבוע, אחרי השואו שלהם ריחמו קצת על הקהל בבית והעלו זמיר צעיר, אלבז נאור, בתור קונטרה לחייל חפשן מתחילת התוכנית אז הביאו עוד אחד, רק שהפעם הוא כן ידע לשיר, "משה פרץ, התחלה חדשה ופתאום שאתה מסיט את המבט אתה קולט שמשהו אחר מתגנב לך לאוזן, שהוא אשכרה יודע לשיר, בלי לצפות ממנו בכלל הוא קצת הזכיר לי את מייקל ג'קסון במזרחית.

 

עוד קצת נסיעות בארץ לסיום והפעם ב"ש, בלי יותר מדי פדחנים ,ניסיון אחד להזדמנות לקרינה קצ'ולין, שרה יהודים בפול ווליום, לי אישית נשמעה מיוחדת, אבל היא רק חייבת להרגיע את הרגל על הגז, גם היא תשיר יותר חלש לא יקרה כלום. עברה בקלות ואם היא תהיה חכמה גם את שבוע הבא היא לוקחת.

 

אחרי זה הגיעו מירב הציטוטים היומיים מהאנשים ההזויים של התוכנית היומית, דברים כמו: "איש מוזר יש לך טלפון מהמציאות", "אתה מסלסל עד שבא לי להתגרד", "יש לך בטח לחץ דם נמוך, זה תמיד עדיף על גבוה, שתדע", "ביצים לא רוקדות טוויסט עם אבנים, זה לא הולך".

 

ואז נשאר עוד מקום אחד לאודישן אחרון ולקפל את הטרום עונה לעוד שלב אחד קדימה, הביאו לנו את ניסים בר חיים מרמלה, בחר שיר לפני 189 שנה, עשה אותו יותר גדול מהחיים, משהו באוקטבות שלו גורם לך לחשוב שאתה שומע בן אדם בן 45, לא בגיל הטיפש עשרה, את האמת הוא יצא מצויין, טוב שנתנו לו עוד הזדמנות, כי גם שיר מבית גיל הזהב יכול להיות הרבה יותר טוב משיר מודרני שנשמע כמו פעוטון. ועליו נאמר "הוא מזכיר לי בלוק את יגאל בשן של גיל 16". רק ששבוע הבא הוא יצתער (יהיה צעיר) קמעא.

 

מחר תוכנית נוספת לסיכום המצב הראשוני - אחרי זה תחל הדרך לצמצום הנבחרים להרבה פחות מחצי, או על פי איך שכוכב נולד מסביר את זה - הגיע הזמן לחתוך.

נכתב על ידי , 21/5/2010 01:28   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, כוכב נולד  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירע. כנראה גם יצור.3>. ב-23/8/2010 13:25




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)