לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

עד שתאהב אותי/SERIOUS MOONLIGHT - ביקורת


 

 

"הגיע הזמן להיפרד" הוא אומר לה, "קחי את הדברים שלך ועופי לי מהחיים, אני לא אוהב אותך יותר". "אבל, אבל מה עשיתי?" עונה לו הבלונדינית ומתחילה לבכות, בין יבבה ליבבה אומרת "אנחנו נשואים כבר 20 שנה ואני לא הולכת לשום מקום, רק בגלל שמצאת לך זיון עם תחת יותר קטן משלי אתה חושב שאני אתן לך ללכת? תתבייש לך, אנחנו נשב כמו מבוגרים ונפתור את זה, אני לא נותנת לך ללכת, אתה לא תשאיר אותי לבד רק בגלל שאתה חרמן". "את לא יכולה להכריח אף אחד לעשות את מה שאת רוצה", עונה לה בעלה הבוגדני, "חוץ מזה לא הייתי אמור לראות אותך היום בכלל, רציתי להשאיר לך מכתב ולברוח עם החברה החדשה שלי לפאריז, מה את בכלל חושבת שאת יכולה לעשות, אין, האהבה שלנו גוועה לה לאיטה עד שהיא מתה סופית, עכשיו תסלחי לי אני צריך לארוז ועוד רציתי לעשות חפוז עם הפילגש לפני הטיסה, אני מבקש ממך לעוף לי מהעיניים ולתת לי לעשות את הטעויות שלי לבד".

 

הנ"ל הוא מצב מצוי ברגע שבעלך בוגד בך ומחליט לעזוב אותך, מפה המצב הקיים של אישה שתופסת את בעלה רגע לפני שהוא עומד לעזוב אותה יכול ללכת בכמה כיוונים די ברורים לחלוטין, היא יכולה להישבר טוטאלית ולברוח מהבית כל עוד רוחה בה, היא יכולה גם להגיד לו שהיא לא הולכת לשום מקום והיא תעקוב אחריו לאן שהוא לא יילך, היא יכולה גם לקחת סכין מטבח ולחכות לפילגש שיגיע ולרצוח את שניהם במקום עומדם, היא יכולה גם להתקשר למשטרה ולהגיד שהוא מרביץ לה ולדפוק לעצמה את הראש בקיר, יש עוד מיליון ואחד כיוונים שהמצב הזה עלול ללכת, אבל יש מצב אחד שלא חשבתי שעלול לקרות, שהאישה אשכרה תקשור את הבעל לשירותים עם סלוטייפ ותכריח אותו להתאהב בה מחדש, נשמע הזוי, תלוש ולא מציאותי בכלל, נכון? אז מג ראיין בסרט "עד שתאהב אותי" הוכיחה שהמצב הזה כן ריאלי אם אין לך כוח לחפירות יותר מדי. דפקה לבוגד שלה בלאטה כבדה או איזה עציץ לעורף ואחרי שהוא התעלף קשרה אותו לשירותים. ביזארי וסטוקרי לא נשמעו מעולם כל כך שחורים.

 

 

סרט משעשע ומומלץ, גם אם הוא לקטעים מזכיר את מיזרי אין בו אפילו לשנייה את קאטי בייטס, מקסימום כמה שחקני עבר שמנסים בכוח להוכיח שכוחם עדיין במותנם ליצור עניין ומשהו לדבר עליו. וחוץ מזה הוא עלול לתת רעיונות לא ריאליים לאנשים שלא מצליחים לחשוב על שום דבר אחר מלבד "זרקו אותי אז אני נוקם". שווה צפייה חופשי, ולו רק כדי לראות אנשים מבוגרים מתנהגים הרבה יותר גרוע ממה שמצפים מהם ומאבדים עצמם אט אט לדעת.

 

מי ומי? ג'סטין לונג, טימותי האטון, מג ריאן, קריסטן בל, דריק קארטאר

 

טריילר

  

נכתב על ידי , 22/5/2010 17:04   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, דרמה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)