לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

כוכב נולד 8, תוכנית דואטים בונוס - ביקורת


בקצרה על הפרק של אתמול, אז למי שלא ראה לא פספס יותר מדי, ראינו בסך הכול את ההגרלות של אנשים שכן נכנסו לנבחרת או אנשים שמתעתדים להיכנס לנבחרת. ראינו אנשים שיודעים לשיר שחבר השופטים קטל יותר מדי בלי סיבה מספקת, והיה קצת עצוב לראות אנשים שכן יודעים לשיר מקבלים מינימום זמן מסך וזה עוד ביום שישי בלילה. נתנו לנו בערך 7 אודישנים (לא ראיתי את הכול, יום שישי בלילה לא אמור להיות זמן לצפות בו יותר מדי בטלוויזיה של פריים טיים, מקסימום סרט). רק סוף סוף נקודת אור ראשונה, לא צריך יותר לדמיין איך להתגנב לנווה אילן בשעת לילה מאוחרת ולשדוד את הארכיון של כוכב נולד, אתר מאקו סוף סוף טרח להעלות גם את תוכניות הבונוס לאתר, סוף סוף אפשר לשמוע את הזייפנים פעם שנייה, ימי שישי לעולם לא ייהרסו לנו בשנית.

 

אז הראו לנו את רוני גינוסר ובן זוגה הרוקיסט אבי גואטה נותנים שואו, היא הזויה, הוא מאופק, היא נותנת את הטאצ' העליז שלה כי היא חושבת שהיא נמצאת בעלילה של סרט מצוייר, הוא שר בקול גבוה וחזק, גל אומר לו שהוא זמר מוגבל שלעולם יוכל לשיר רק ז'אנר אחד, על רוני אומרים שהיא כמו תמיד מסומנת (לא, ממש לא היה צפוי שהיא תיכנס לעונה. :)) גינוסר עוברת בגלל שהיא משתפת פעולה עם בן זוגה, הוא הולך בגלל שלשיר "דון קיחוט/זה הכול בשבילך" יצא צפוי מדי ולא קנה לו מקום ברפרטואר לעונה.

 

היה לנו גם את יובל מרון עולה לשיר ביחד עם אחד מוחמד סנאללה, שכל כך צפוי לדעת שמוחמד הזה לא יעבור לעונה, גם לא יטרחו להראות לנו כנראה את הפרק שבו הוא עולה לשיר סולו כי את ההתמקדות שלהם בטאלנטים קשת כבר ביצעה. לא אהבתי שהראו לנו קטע קישור קצר שלו שר זוהר ארגוב, נשמע מצויין, כל השופטים מוחאים לו כפיים ואז בשירה המשותפת שלו עם הסטלן מברזיל מראים רק את הנפילה של שניהם כי שניהם לא הצליחו להרים שיר לידי גבהים, מוחמד כי הוא לומד את השיר "לשיר איתך" ב-6 שעות, יובל כי אם לוקחים לו את הגיטרה המלך הופך עירום ואפילו נשמע מעט תפל. יובל בליינד יעבור לעונה כי השקיעו בו כבר יותר מדי זמן מסך וגם רואים את זה מקטעי הקישור ואין שום סיבה שקשת לא תנסה לחלוב את אווזת הזהב שלה עוד קצת, הם יודעים שאם יש מישהו שיכניס להם SMSים זה הוא, ישיר טוב, לא ישיר טוב, זה כבר סיפור אחר.

 

הייתה גם את אדר גולד שהגרילה את שי בן חמו באודישן יחסית חלש, ולא בגלל גולד, נפל עליה נזק והיא סבלה ממנו, אבל היא מבינה את המשחק, היא לא יכולה להיות שם רק בכוחות עצמה, גם דואטים היא תצטרך לעשות, בחרו אייל גולן ו"אם יש גן עדן" וכשאדון שי התחיל לשיר - יש רגעים, נגמרות לי המילים, התחשק לי לכבות את הטלוויזיה ולא בגלל גולד ולא בגלל שי, בגלל שזה השיר הכי מייאש שיכול להיות, אין לך חשק לשמוע אותו יותר מדי. גולד עברה כבר לנבחרת ולכן אין מה להגיד עליה יותר מדי. לגבי שי - צורם ונוראי, לא זרם לי טוב לשמוע אותו, גם לא בצפייה שנייה, ולכן הביתה זה הדרך היחידה בשבילו מכאן. לא סתם על הדרך פחות מאמצע שיר לתוך הדרך צביקה הרס להם את האודישן, זה פשוט לא זרם טוב.

 

ומה לגבי שגיא סרי שכבר הראו לנו אותו הולך הביתה בתוכנית של יום חמישי (ואני מצטער אם אני לא זוכר כמו שצריך, אבל ככה לפחות נראה לי), אדון תעזוב את הכדורגל נפל על מעיין בוקריס, אז את השיר שהם בחרו לא אהבתי, הוא היה חלש יחסית ולווא דווקא בגלל השירה, הכימיה ביניהם הייתה יחסית חלשה, שגיא נשמע בשירה שלו כאילו הוא מנסה לעלות לתורה בבית כנסת ומעיין נשמעת טוב אבל לא מתרוממת לגבהים שאתה אשכרה מתאהב יותר מדי בקול שלה, יכול להיות שזה היה רק מהאודישן הזה. ולא סתם העבירו את שניהם למרות האודישן הגרוע, הכי יפה הגדירו אותם השופטים, אתם שניכם שרים ביחד אבל אדם לאדם זאב.

 

ניסים בר חיים ששר בקול של מישהו בן 40 ומולי בכר שהתעלף באודישן הקודם, לניסים בוער בדם להיות סטאר ולמולי בוער בדם משהו אחר, לניסים יש את הקול של הראל סקעת, למולי יש את המראה של סטלן/אלכוהוליסט מצוי ממדינת ת"א, בחרו לגנוב לכוכב נולד אחר את השיר (במיוחד אם מדובר ביום אחד לפני האירוויזיון אז צריך לתת איזשהוא איזכור להראל סקעת לסחוף את אירופה). שניהם היו בשלב שהם מפרגנים אחד לשני לפני שהמלחמה האמיתית תתחיל. שניהם די השלימו אחד את השני בשירה ונשמעו די טובים אחד עם השני, כשמולי לא שיכור הוא נשמע יותר טוב מבדרך כלל וניסים - הוא סביר להניח כבר בנבחרת, אין שום סיבה שלא, הוא גם עלול להכניס לקופת ההפקה קצת ממון, אין להם שום סיבה לא לתת לו לעבור הלאה. רק מילה אחרונה לסיכום האודישן לביקורת על צדי צרפתי - לגיד למישהו שהוא שר קצת רגיל זה לא נשמע יותר מדי טוב, אתם מורידים לו את המוטיבציה לשלוט בשתייה שלו, דבר שעלול לגרום לעוד כמה התעלפויות בהמשך, ובלייב זה לא ייראה כל כך טוב כמו עריכה מגמתית אח"כ.

 

מאי מלר ומתניה טיירי ניסו לתת שואו, מאי מסתובבת על במות בערך מגיל 12 (ואני לא בדיוק מבין למה קראו לה קורבן של אודישן בהפתעה, היא הייתה בחירה ידועה מראש של תחקירנים שעשו את העבודה שלהם הרבה לפני שהעונה התחילה), מתניה מסתובב ושר לכל יישוב מדרך עוז כבר שנים, הפעם לא היה לו את הגב של כל משפחתו המורחבת. שניהם בחרו לתת לנו את גידי גוב בחיקוי לארמסטרונג, את האמת יצא להם מצויין, אהבתי את השיר גם אם השירה הייתה קצת צפויה, למתניה יש קול יפה ולמאי יש קול מעט מצוייר (ז"א בדיבוב לסרטים מצויירים היא יכולה לצאת הכי מעולה בעולם. "איזה אחלה עולם" זה שיר שתמיד יכול לסחוף והשילוב בין מזרחית למצוייר יצא ממש יפה ולשניהם מגיע לחלוף שלב אחד קדימה לסולו סיום, גם אם לנבחרת לא שניהם ייכנסו זה לא אומר שהם לא טובים, אבל לגבי שניהם אני עדיין סקפטי, כי מצד אחד שניהם יכולים לתת יופי של שואו לעונה, במיוחד אחרי הפרפורמנס אתמול, חופשי מגיע להם.

 

שאולי ועקנין שר במרוקאית זה אחד הדברים הכי ביזאריים שיכולים להיות על המסך, זה היה אחד השירים הכי מעניינים שיכולים להיות מהאודישנים של הדואטים, אני אישית אהבתי, ולא בגלל ששאולי נראה תמיד כאילו הוא יצא מתוך ספר קומיקס של MAD, יותר בגלל שהילד הזה הוא כוכב בעל כורחו, ז"א שמנסים להאכיל אותו בכפית של פלסטיק ישר אל הגרון של כולנו, כי יש בו קוואליטי בגלל שהוא כן עשה מעצמו מפלצת, במיוחד אחרי שקשת מימנה לו לימודים כל שנה שעברה וצדי עשה ממנו מאופק. אז הוא ונועם ברק נתנו שואו ועשו אחלה שואו מהשיר "עוואש", את האמת שניהם יצאו מעולים, ולשניהם מגיע להיות בנבחרת. שאולי כבר, את נועם ברק לא הראו לנו גם באודישנים (נראה לי), ולכן זה היה גם צפוי שלנבחרת הוא לא ייכנס, לפחות דבר אחד ייזכר לטובתו, את החיקוי לשמעון בוסקילה ושלמה ארצי אף אחד כבר לא יישכח לו.

נכתב על ידי , 29/5/2010 06:57   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, כוכב נולד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-31/5/2010 01:19




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)