לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

כוכב נולד 8, עלייתו ונפילתו של לירן אלדין


אני מצטער מראש בפני כל מי שציפה לקרוא ביקורת על הפרק של היום, התחלתי לראות את הפרק התשיעי עם חשק בתחת לשבת ולהיות מבסוט על המסך עד סיומו ואז לשבת ולכתוב עליו פוסט, בסוף שנייה אחרי שחבר "השופטים" הרעוע העיף את אלדין כיביתי את מאקו, התחלתי לכתוב, האינטרנט עשה בעיות ומחק את כל מה שכתבתי, הפעלתי את הבלוג שוב וזאת התוצאה, בא לי לקלל מישהו ואין לי את מי, שלי יעיפו את הפייבוריט עוד לפני שהוא נכנס לנבחרת, למה מה קרה?

 

לירן אלדין לא היה רק הפייבוריט שלי, הוא היה של רבים אחרים, והם לא היו מעטים. הוא סחף את מרגול שאמרה לו שיש לו סלסולים שהיא הייתה מתה להגיע לגבהים שלהם, הוא גרם לצביקה הדר להגיד עליו לא פעם שיש בו משהו בבחור הזה, הוא סחף את כל שאר מתמודדי המאה שעמדו על הרגליים ומחאו לו כפיים באודישן הכי הזוי בעולם, והוא גנב כל כך כך הרבה זמן מסך מהאודישנים האלה שכל כך התפלאתי שחבר האנטי-שופט ובראשם צדי צרפתי היה נגדו מתחילת הדרך רק בגלל שגוון מזרחי לא בא לו טוב באוזן. אז מה אם אלדין לא ידע לשיר את שיר 'בלאי האודישנים', אז מה אם הוא לא הצליח להחזיק אודישן שלם בלי להכניס אליו קצת רגש שלא קשור לשירה. היה קשה להם, לשופטים, לחזור למצב העונות הראשונות של כוכב נולד ומצב מחנה אימוני הנבחרת (עיינו ערך ריקי גל)? בן אדם יכול להתכונן לשידור לייב אם יכינו אותו לכזה, לא כולם בולסי במה בהמתיים מתחילת דרכם, יש גם אנשים מספיק ענווים שיכולים להכניס לקופה של קשת מספיק SMSים אם ייתנו להם את ההזדמנות הנכונה.

 

שנאתי את המצב בו העמידו אותו שביקשו ממנו לשיר את שיר האודישנים לסיום ועוד לא וויתרו לו כשהוא ביקש לשיר שיר אחר כי כמוהו יש עוד 3/4 מדינה שלא סובלת את השיר הזה, לא אהבתי שלא נתנו לו עוד הזדמנות, די שנאתי שקטלו אותו כי טוענים שמפחד שהוא יעשה להם פאדיחות בלייב. והכי הכי גרוע, הרסו לי אישית את כל החשק לראות את המשך הפרק, מחר נסכם את כל מי שנותר בנבחרת (16 איש) ביחד עם הפרק של מחר בלילה שיסגור עליה את הגולל סופית. אבל רק נקודה אחרונה לסיום על אלדין- לא יפה, בניתם אצל מי שלמד להעריך את הקול של הזמיר הזה כל כך הרבה ציפיות וניפצתם אותם בגלל שופט אחד שיותר מהכול מזכיר כלב תחש שמזיז את הראש שלו מצד ימין לשמאל כל פעם שהוא מתלהב ממשהו, צביעות, פשוט התביישתי ואני עוד יותר מתבייש כי בחרתם להכניס זוועות אחרות לעונה (ואני רק מדבר על חלק מה-8 הראשונים שכן נכנסו לנבחרת) ולאלדין שבאמת הגיע לא בלעתם את הכבוד והתעלמתם מהמצפון שלכם לתת לו את כל הקרדיט בעולם לבוא ולתת לנו את השואו הכי מעניין על המסך, לפחות -2010, מי מבטיח לנו שהוא באמת יחזור לפה שנה הבאה, ולא, זה ששלחתם את לירן אלדין לחופשה באירופה לא מספק את מי שטורח לשבת ולראות את התוכנית, גם באמצע הלילה, מה איתנו? לקחתם את הכוכב הכי נורמלי של העונה (ואני יודע שזה לא רק אני) ולנו לא נתתם שום כרטיס טיסה.

 

לילה טוב...

 

רוח ים

 

 

בין זרים

 

נכתב על ידי , 3/6/2010 02:25   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, שחרור קיטור, כוכב נולד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-4/6/2010 07:30




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)