לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

כוכב נולד 8, הנבחרת סגורה, פרקים 9+10 - ביקורת


קודם כל אני חייב להתחיל ולהגיד שהעונה הזו מכל העונות שאני אי פעם צפיתי בכוכב נולד היא העונה שיש בה כל כך הרבה זמרים טובים שלפחות לחלק מהמתמודדים הכי מגיע בעולם לא ללכת הביתה מהר, יש אולי מספר מועט של מתמודדים שממש לא מגיע להם להיות שם, כל השאר הרוויחו את המקום שלהם די ביושר ודי בכבוד. וחבל שרק אחד מהם ייקח את המשחק בסוף, אבל בסוף זה המשחק, מי שייתן לקהל את השואו ייזכה וכל השאר הביתה בטיל, ושום שופט בעולם לא יצליח להציל במאה אחוז.

 

מלבד מי שנכנס כבר שאפשר כבר לדון בו בהרחבה אני רק רוצה לחזור שנייה אחת ליום רביעי, את התוכנית דאז כיביתי 5 דקות אחרי שהיא התחילה בגלל שהשופטים לא הכניסו את לירן אלדין לנבחרת, המצב הזה פשוט הוציא לי את כל הרוח מהמפרשים אז פשוט נטשתי והלכתי לישון, אחרי שבחמישי קמתי וראיתי שעוד יש סיכוי שהילד יעשה מצב סעדו וממצב גלגל הצלה ייכנס לנבחרת הלאה, אם יש מישהו שיכול לעשות את זה זה הוא, ואני לא מאמין שעוד פעם יבקשו ממנו לעלות ולשיר את שיר האודישנים, זה כבר יהיה ממש לא יפה. אבל לא בכך עסקינן, אחרי 3 הפרקים האחרונים (כולל את פרק בונוס שישי ומצגת השישייה שמתוכה שניים עוברים למצב גלגל הצלה) הנבחרת נסגרת סופית ורק אחד מבין כל ההזויים שעברו הלאה ייקח את כל הקרדיט ועל הדרך גם יעשה איזה רבע מיליון שקל, כל הדרך אל הבנק. כל פעם אחרי שמתמודד זוכה בעונה אתה מצפה שתשמע ממנו בהמשך הדרך יותר ויותר, בינתיים היחידה שעושה את זה פעם אחר פעם זו נינט, כל השאר מדשדשים באחוריה, אין לדעת, אולי השנה המצב יהיה שונה (רוצים דוגמאות? צריכים דוגמאות? כל אחד שזוכה בדרך כלל נעלם מהמפה אבל כן ממשיך לעשות מוזיקה, ולא תמיד טובה) ומי שכן יזכה לא ייעלם יותר מדי מהמסך שנייה אחרי.

 

לא קל לנסות לסכם 3 תוכניות במכה (כולל שישי וסיכום לקראת גלגל הצלה) אבל לנסות תמיד אפשר, על לירן אלדין וההזדמנות האחרונה שלו רשמתי כבר פוסט שלם - זה הקישור.  http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=543206&blogcode=11825929, אחרי שהוא נעלם לנו מהמרקע (ואני מקווה שרק בינתיים) אמורים להצטרף לשמינייה שכבר עברה אל העונה בשבוע שעבר (גינוסר, ססיל, בן אבו, אוחיון, גץ, גולד, וקנין וגולבי - להלן סיכום כתבה קודמת על העוברים - http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=543206&blogcode=11812789) עוד כמה, מי יצאו האקסטרות?

 

טוב, ראשונה עברה בתוכנית של יום רביעי ראשונה אל הנבחרת מעיין בוקריס, היא עלתה לשיר שיר של ריקי גל שהשופטים הגדירו את זה הכי טוב, רק גל יודעת לשיר גל ולרוב כל פעם שמישהו אחר מנסה לשיר שירים שלה זה נשמע זוועה, אצלה זה יחסית עבר וקנה לה מקום בנבחרת בתור מתמודדת מס' 9 שמצליחה להיכנס הלאה. הגבירה אינטרנשיונל אמרה עליה שהיא מצליחה להיכנס לאקסטזה ולהתייחס רק לעצמה בשירה ועל זה מגיע לה כל הכבוד, אבל גם הוסיפה ואמרה שהילדה לא יודעת להחזיק במה בגרוש. עצוב יהיה לראות אותה ממשיכה הלאה ועפה 5 דקות אחרי בגלל שאף אחד בבית לא יישלח לה יותר מדי SMSים, אבל יהיה גם עוד יותר עצוב לראות אותה חולפת מתחת לראדאר את כל השלבים בדרך אל הגמר ובסוף עושה לנו מקרה דלומי, ואם יש מישהי שיכולה לגרום לעונה הזאתי להיראות כמו העונה של שנה שעברה זו רק בוקריס, אם אפשר רק בקשה אחת, נניח והיא עוברת הלאה כל הדרך אל ערב הגמר הכי הזוי בעולם של כוכב נולד 8 אפשר רק לבקש לא לשיר 'ככלות הכול והתמונה' או משהו דומה לו, אני לא אהיה מסוגל לסבול את המצב הזה עוד עונה.

 

מעיין בוקריס - אודישן

 

 

אל מצב ראש בראש הגיעו מתניה טיירי ונאור אלבז, כשכל אחד בדרכו שלו הוא קצת ערס וכל אחד בדרכו שלו מחזיק סופר נשמה שמסתתרת אי שם, לשניהם יש טון מעט מזרחי ולשניהם יש את כל הקרדיט בעולם לבוא ולעשות את השירים של שלומי שבת 'לא הכי טוב בעולם'. טיירי בפזמונים עלה ושר יותר טוב ובכל שאר השיר עשה חלוש, ביקשו ממנו לתת יותר כי לתת רק בפזמון זה לא תמיד הכי סוחף בעולם. את אלבז שסיפרו לנו את מצב סיפור חיים על הדרך שהסביר חלק מההתנהגות 'זריקת הזין' שלו הביאו לנו עם השיר של שבת "הרי את מקודשת לי", הוא נתן שואו בקול המעט מייקל ג'קסון מצונן שלו שנשמע טוב ועובר וגרם לדנה להגדיר אותו כמישהו שהיא תשמח לחנך. כשביקשו משניהם לשיר את שיר האודישנים מתניה נתן בראש לאלבז, הוא ידע את השיר, הוא ידע לשחק עם הגבהים שלו, הוא ידע להגיד את המילים כמו שצריך ואפילו גרם לאלבז להגיד שוב 'על הזין שלי' ולזרוק למתניה את הקרדיט להיכנס לנבחרת במקומו. בסוף אחרי שהשופטים חטפו על נאור אלבז את הג'ננה שאחרי סאגה שנמשכת חודשים הוא לא למד עדיין את שיר האודישנים (שאני כל כך שמח שנפטרנו ממנו סוף סוף סופית), שלחו אותו החוצה לחנך את עצמו עם קצת דיסיפלינה עצמית, הוא חזר, זמזם חלק ממילות השיר בריפיט על אותם מילים רק בלחן אחר, קצת לה לה לה, שנשמע יותר טוב מכלום (ראו מקרה אלדין), וגרם לשופטים להגיד עליו שמה שקורה לו זה נס כי הוא נכנס לנבחרת ומתניה לא. מתניה קיבל אופצייה לגלגל הצלה ביום שלישי שאני מאמין שהוא ייכנס לשניים הנוספים שיעברו אליו, רק אם הוא יחזור למצב הקולות של פיראוס או משהו דומה, כל בחירה אחרת בשיר תעשה לו לא טוב (המלחמה האמיתית היא בינו לאלדין ולמאי מלר, למרות שאני מאמין שאם מישהו שמגיע מהבית יוכל לעשות עליהום על כל השאר אם הוא יתכונן מספיק טוב). אהבתי את הסיומת של המצב ראש בראש שלהם. הילד הרע מבין 2 הערסים הסימפטים לקח את המקום ולמרות שתקע לעצמו גול עצמי קיבל עוד פעם סיכוי והפעם לשחק על הקהל בבית. מצב לעונה - חופשי יכול לזרום מאוד רחוק, הקהל אוהב אנטיתזה לכוכבים הרגילים.

 

נאור אלבז - אודישן

 

 

מתניה טיירי - אודישן

  

  

תהל שוהם והיבא בטחיש ממשיכות ששלהן במצב 'בוא וניכנס ביחד אל השופטים', ניתן להם להתלהב משתינו, להלהיב את הקהל עלינו, לגרום לכל המדינה לספוק כפיים ולהגיד איזה יופי, לעבוד עלינו לסיום, לגרום לרגע טלוויזיוני מרגש (נו באמת, לראות את הפליאה של היבא אל מול הפרצוף המרוצה מעצמו של תהל לא היה סוף הדרך, היה סביר, לא יותר) שהדבר היחיד שהיה בו יפה היתה הסיומת שלו כשתהל אמרה לצביקה שזה לא יפה מה שהוא עשה להם, והוא בשלו עונה לה "תארי לך שהיית שרה ורק אחרי זה הייתי מודיע לך שסתם שרת", פייר הוא צודק. ת'כלס סתם העבירו את כל הקטע עליהן כי לא היה יותר זמן מדי להתמקד, כשהתשובה הייתה ידועה מראש. על שתיהן אני לא מאמין שיסחפו את כל העונה, יחסית למי שהן מתמודדות מולן הן לא סופר זמרות, הן על הדרך, אבל אין לדעת, התוכנית הראשונה תראה לנו לאן הרוחות נושבות.

 

היבא בטחיש - קטע שירה קצר

 

 

אוהד שרגאי הוא אחד האנשים היותר טובים שנכנסו השנה אל העונה, זה לא בגלל הסופר פרסונה שלו שבדרך כלל אם אני רואה כאלה אנשים בטלוויזיה גורמת לי לזרוק משהו על המסך, זה לא בגלל שהוא צובע את כל השירים שלו במעטפת מאוד מאוד משולהבת בטונה של יצירתיות, זה לא בגלל שהבן אדם יודע לשיר ויודע לנגן ויודע גם לתת שואו, זה בגלל שהמכלול של הכול ביחד יוצר ממנו כוכב גם אם הוא לא מודע לעצמו יותר מדי. הוא רק בהתחלה של להיות יותר ויותר פרובוקטיבי ואני מאמין זה יחמיר עם הזמן, וטוב שכך. אהבתי שמרגול אמרה עליו אחרי שהוא עף בשלבים שלב אחרי שלב אחרי שלב קדימה שלמרות ה-99% מניירות שיש לו בסופר אקסטרה מהתחת, ולמרות ההתרסות, כל מה שצריך כדי לאכול אותו זה רק לסגור את התריס, כשהשואו טוב כל הבלושיט מסביב מאבד משקל. אחרי מה שהוא עשה ל"שרה" לא ציפיתי שהוא יעשה פחות ל"לילה" של נוער שוליים, לא הבנתי עד עכשיו איך לא כאבו לו הברכיים אבל את שלו הוא עשה, והקריצה שלו בסוף האודישן רק נתנה לו עוד קרדיט לסיום. ציפיות מהעונה, אחד הגבוהים, סביר להניח שלא יאכזב ואם ייפול זה יהיה רק בסוף.

 

ביצוע לשיר 'שרה' מהופעה בערוץ 24 של אוהד שרגאי

 

 

הדבר הכי טוב שיצא מלראות את האודישנים של מאי מלר היה לשמוע אותה שרה את השיר SUMMERTIME בגרסתו העברית, יש לה איזה קטע ג'אזי במקצת ודי התעצבתי כשהיא לא נכנסה לנבחרת, אבל את האמת אין מה לשפוט יותר מדי את השופטים, למרות שנתנו לה סיכוי נוסף בגלגל הצלה שאני חושב שיש לה סיכוי של 1:3 לקחת אותו, באודישן הסופי היא לא הכניסה סופר רגש, ולא בגלל שהקהל בבית לא אהב, יותר בגלל שמי שהכניסו איתה לקולות הסופיים הייתה רוית בטיאשוילי,  לרוית הגיע לקחת כי היא מדברת לאט כל מילה ומילה ומחברת משפט למשט בסוג של קסם מסוים, במצב דו קרב ראש בראש לא היה למלר סיכוי נגדה, לא הבנתי למה קראו להן ביחד אם רק אחת מהן עוברת ולא נותנים להן אפילו אפשרות לשיר את שיר האודישנים לסיום, זה עושה עוול, בעיקר למי שמספסידה בגלל שמעמידים אותה במצב בלתי אפשרי שאין לה סיכוי לצאת ממנו, היה עדיף לו היה מכניסים אותה לבד, זה היה טיפה יותר הומני, אבל את הנעשה אין להשיב, למאי יהיה עוד סיכוי אחרון ודי, לרוית מגיע המקום בנבחרת ולמרות שמקומה בנבחרת כבר סגור זה לא אומר שהיא תעוף לגבהים רחוקים, למרות שאני מאמין שהיא עוד תפתיע.

 

יובל לב-טוב הוא אחד המתמודדים שהכי לא מגיע להם להיכנס העונה (למרות שאם היו מעמידים אותו מול כפיר חלפון חופשי הייתי בוחר בו, בלי פרופורציות), גם אם מתווכחים על מצבו לא פעם וגם אם אומרים שהוא נכנס בשביל לעוף בשלבים המוקדמים של התוכנית זה לא אומר שמישהו לא צריך לתפוס את המשבצת הזו, בוא נשים את סיפור החיים שלו בצד לרגע, זה לא אמור להוות משקל, נתרכז בשירה נטו, שר יפה - כן, מסלסל יפה - כן, יודע לשלהב קהל - גם כן. אז למה לא? למה הוא יעוף מהר?  הגדיר את זה הכי טוב אחד השופטים - "מדובר באריזה יפה של שוקולד, נראה נהדר מבחוץ, אבל כשאתה פותח הכול לא טעים לך".

 

את ניקיה בראון מאוד אהבתי באודישן הראשון שלה כשהיא שרה עוף גוזל, מאוד אהבתי גם כשהשופטים הגדירו אותה כמתמודדת שיש לה הכי הרבה מקום בנבחרת אבל את הקהל הישראלי היא עלולה לא לסובב לטובתה, זה לא שזה לא נכון, אבל אחרי שראיתי אודישן נוסף שלה ואחרי שראיתי אותה עומדת ומצהירה מול כל המדינה שהיא מאמינה שהיא תהיה הכוכב הנולד הבא שמתי למשהו נוסף אצלה, את כל השירים שלה היא עוטפת במין מעטה רית'ם בלוז אמריקאי כזה שלא תמיד ייתן סופר שואו על המצב, יש בה שאנטיות אמריקנית טיפוסית שיהיה לה מאוד קשה להשתחרר ממנה, ואני בכלל לא רוצה לדבר על השירה, שלמרות שהיא נהדרת ולמרות שהמבטא (מבחינתי לפחות) לא ממש מהווה משקל, יש משהו שאני חושש שהיא תחזור ותעשה איתו גם אם ייתנו לה לשיר את התקווה, מה זה נקרא? זה נקרא לעשות אמריקניזציה מכל שיר שהיא תיפול עליו ויהיה לה מאוד קשה להשתחרר מהמצב סטייל שלה לז'אנרים אחרים, מישהו יכול לדמיין אותה שרה שיר מזרחית למשל בגוונים לא בלוזיים? זה לא שזה לא יפה אבל היא מתאימה לז'אנר מאוד ספציפי ויהיה מאוד עצוב לראות אותה (סביר להניח) עפה בשלבים הראשונים של העונה.

 

ניקיה בראון - שלבים ראשונים בתוכנית

 

 

יובל מרון הוא מסוג האנשים שיכניסו הכי הרבה כסף לקופות של קשת, אין בזה שום דבר רע, אין בזה שום בעיה מבחינה הגיונית, או לירית, או משמעותית בחיים של תוכנית כוכב ריאליטי. סביר להניח שבזכות כמות ההודעות שייכנסו לקופה של כוכב נולד הוא לבדו יוכל לממן למתמודד שיזכה השנה בכוכב נולד את כל ה-240,000 ש"ח לתקליט, הוא לא יודע את זה עדיין אבל הוא עוד יראה את כמות הבחורות מזילות הריר בנות ה-12 שישבו באדיקות על הפלאפון רק כדי לראות אותו מופיע. זה גם חלק מהשואו. זה לא שיש לי הרבה דברים רעים להגיד עליו, רק דבר אחד סופר משמעותי, האודישן הראשון שלו (לא שיר הסטלן, מה שהוא שדד לגלי עטרי יותר) היה אפוף בקסם ולא רק בגלל שזה היה הטיול, יש לו קול יפה והוא יכול לתת גם יופי של שואו, אז למה לשאר האודישנים הוא עדיין לא הצליח להביא את זה, לא כל כך ברור, אבל אני מאמין שבעונה הוא עוד יפתיע, רק שיפסיק לחשוב שהפרצוף שלו יביא לו את הגמר, שיתחיל כבר לשיר עם דברים יותר נורמליים ממה שהוא עשה לדניאל סלומון.

 

ניסים חי בר-חיים הוא זמר טוב, מסוג המתמודדים שיגיעו גג עד אמצע העונה בזכות עצמם ואז יקבלו טונה של סמסים ממעריצות מחוצקנות שלא ייתנו לו ללכת, סביר להניח שהוא גם יזכה העונה, ולא בגלל שהוא הזמר הכי טוב בנבחרת אלא בגלל שהוא נכנס בדיוק למשבצת הקאלט של מישהו עם קול ישראלי כל כך רשמי וכל כך באסי שהוא בטוח יסחוף אחריו לא קצת מעריצים, לא אהבתי את האודישן האחרון שלו אבל זה לא בגללו, זה יותר השיר, ולגביו מרגול אמרה כרגיל עם היציאות הבלתי צפויות שלה "לא מריח-לא מסריח" או במילותיו של גל "הזמר הארצישראלי לפני גל הסלסוליאדה". אמרו וצדקו, אבל אני מאמין שהוא עוד יטרפד לשאר האנשים את כל הקלפים כי הוא לא יעוף מוקדם מדי, אם בכלל.

 

מצאתי שיר שלו בהופעה חיה מול ביה"ס לפני שנתיים - קבלו - ניסים בר חיים

 

 

נועה דויטש יכולה להיות בכיף להיות גורו במסיבת נודיסטים של אנשים שאוהבים שירה ישראלית, סביר להניח שאנשים ישירו בגללה, ירקדו בגללה, יתלהבו בגללה וישפילו מבט בכל פעם שייתקלו בה, מצב ההתחלה שלה מהאודישן כאילו נעלם כשירד לה הצבע מהפרצוף אחרי האודישן הזוועתי האחרון שלה, הודתה בכך בעצמה, אני קורא לזה קללת היי פייב, אין דרך לגרום לשירים שלהם ממש להישמע טובים בכוכב נולד, אין אפס, אם היא תמשיך עם שירים נורמליים אני מאמין שהיא יכולה להגיע מאוד אבל מאוד רחוק בעונה, אם היא תלך על פי מוסכמות היא תפיל את עצמה, רק שלא תעשה לנו מצב איה פייגלין משנה שעברה, בתור הבן אדם שיש ממנו הכי הרבה ציפיות שיעשה דברים אחרת ובסוף יעוף לפני שיקבל הזדמנות ראשונה להתחיל בכלל. אז בכל נבחרת צריך איגי פופ, זה נכון, אבל מה קורה כשאיגי פופ מחליט לחקות את אמיר פיי גוטמן? צודקים - נפלנו. אבל היא עוד תחזור באופן נורמלי שבוע הבא, רק שתפתיע, אחרת הסוף שלה ידוע מראש.

 

אודישן ראשון - נועה דויטש

 

 

שחר אלגבי נכנס עם ישי אשד אל האודישן, ישי הועף למצב 'מי שיטרח להצביע לו במאקו יחזיר אותו לעוד הזדמנות אחרונה לפני שהוא יעוף סופית', שחר קנה את מרגול בגלל שמשהו בו מסקרן אותה, שניהם נתנו אודישן של שיר האודישנים חלש במיוחד שלא טרחו אפילו להראות לנו את כולו, רק עשו לנו תקציר של פסימיסט אל מול אופטימיסט, הראו לנו ששחר הכניס יותר נשמה וצבע אל השירה גם אם הוא שר בקול חלש ואשד עשה לנו פוש בשיר אבל בלי נשמה ולכן הועף בלי לשמור על יותר מדי סטטוס-קוו, המסתורין של שחר והעובדה שמרגול נהייתה טיפה חרמנית עליו קנה לו מקום בנבחרת (ואני עדיין מרים גבה, אבל מילא, צריך בשר תותחים, יש 27 איש לעונה של חודש וחצי, הולכים להעיף אנשים על ימין ועל שמאל).

 

שחר אלגבי - אודישן ראשון

 

 

מולי בכר הפסיק לשתות זה החדשות הכי טובות שיכולות להיות הפעם מהאודישן שלו, בלי התעלפויות, בלי פאדיחות לייב, ובלי קול קטן זועק אחריו וצועק ספק זועק "מולי, אוי מולי", כיף לו שגם הוא וגם השותפה שלו עברו לנבחרת, מבחינה סטטיסטית מדובר בנתון מאוד מדהים, מבחינת העובדה ששניהם לא סופר סטארים אני עוד יותר נדהם, אבל הם עדיין צלחו (גם הוא וגם תהל שוהם) הרבה מאוד אחרים שלא הצליחו לסחוב עד הלום. האודישנים שלו למרות שיכולים להיחשב מאוד מרגשים הם לא סופרשואים, ממש לא, מקסימום סתם שירה שלא בא לך יותר מדי להתמקד בה כי היא לא נוסקת אבל גם לא הכי משעממת, אני לא יודע אם הוא יהיה רק בשר תותחים כי עדיין יש לו את כל הבסיס הראשוני עדיין להרים את עצמו על הרגליים. אולי אם יביאו לו כיסא על בסיס קבוע כשהוא יעמוד על הבמה לייב זה יעזור לו, הוא לא זה שצריך לעמוד, על הקהל הוא צריך להשפיע, עבודה קלה לא הולכת להיות לו.

 

מולי בכר וכוכבים נוספים - שיר החייל (זה מה שמצאתי עליו ביוטיוב, ועדיין לא באיכות טובה, אולי גם מי שצילם שתה)

 

 

יש שתי סופר קוסיות שנכנסו העונה אל הנבחרת ואני מבסוט על שתיהן לא רק בגלל המראה (אני חייב להודות שגם המראה משחק משקל, אין צביעות), שתי סולניות של להקות רוק, כל אחת בדרכה יודעת להרים את הבמה על הרגליים, כל אחת בדרכה יודעת לשחק עם המנעדים של הגרון, כל אחת בדרכה יודעת לסובב את כל העונה לכיוונה וכל אחת בדרכה יכולה להגיע מאוד רחוק אם הן ימשיכו לעשות את מה שהן עושות, במקרה של שתיהן לא מדובר במצב של תהיי יפה ותשתקי, להיפך. ואני לא אתפלא אם גם קרינה ק'צולין וגם בת נטף יגיעו רחוק מאוד העונה, שתיהן אלמנט דרמתי על עקבים ואני לא אתפלא אם נשמע מהן גם אחרי שהן יילכו מהעונה, אבל אני מקדים את המאוחר, רק שלא יעיפו מוקדם מדי, לא צריך במשחק הזה רק מחוצ'קנות בנות 12 שיישלחו SMSים, גם גברים מזדקנים בני 60 שחושבים שבזה שהם יבזבזו שקל על טוסיק יפה זה יעזור למידת הפיריון והעצמה הגברית שלהם זה תופס, כל עוד לא יעיפו אותן מוקדם מדי אני אהיה מבסוט, וכן, אני באמת חושב שהן יודעות לשיר.

 

בת נטף בהופעה חיה

 

 

קארינה קצ'ולין בהופעה חיה

 

 

אורן קוקו שר יפה אבל הוא לא סופר מדהים, הוא סוחף אותך בשירה שלו אבל רק באודישן אחד מבין כמה, זה לא דרך ככה, לקחת שיר של שמלי ולעשות ממנו מטעמים זה משהו אחד, אבל כשאתלה לוקח שירים אחרים ולא מתרומם איתם יותר מדי גבוה זה עלול לעלות לך בלעוף בשלבים מאוד מוקדמים של התחרות, אז היית חולה, עכשיו החלמת, יש לך עוד הזדמנות להעיז והלביא סופר שואו כי אם לא תהיה עילאי מספיק בנבחרת אתה כבר לא תהיה שם. אבל אני מאמין שלנסות הוא ינסה ופייט הוא עוד לא נתן סופי, לא הייתה לו סיבה, לנבחרת הכניסו אותו ואני מאמין שאם הוא יפתיע הוא יכול להגיע כמעט עד לאמצע העונה, אלא אם כן משהו מאוד נדיר יקרה איתו כשיתחילו ההופעות בלייב שבוע הבא, אחרת, מצב בשר תותחים לא יהיה לו זר מדי.

 

אורן קוקו - זה לא מסתדר לי

 

 

בין שני המתמודדים האחרונים של העונה לנבחרת נערך דו קרב בלי באמת להראות לנו ביניהם שום דו קרב, לשניהם יש את המראה של מלח הארץ שמגיע להם להיכנס לנבחרת כי הם ירימו את הקהל על הרגליים, ליאור עקיבא מהצד שלו נכנס לנבחרת כי הוא כן יודע לשיר, חצי חיקוי חצי שלו אבל עדיין סוחף אותך להתקרב קצת לרמקולים ולאהוב את איך שהוא נשמע כי הוא עדיין נותן את יכולות הישרה הווקאליות ביותר העונה. את עידן עמדי העבירו לשיר כי לא רק לי הוא גרם לדמוע כשהוא שר את השיר המקורי הראשון שלו, לא רק לי הוא גרם לדמוע כשהוא שר את 'אבות ובנים' של אביתר בנאי, רק שלא ייבחר כל הזמן שירים על אנשים מתים כי זה כבר לא פייר, מרגול הגדירה את זה בתשובה מעט צינית אבל שטויות, מבחינתי הוא ההפתעה הכי גדולה של האודישנים ואם הוא ימשיך ככה הוא יכול לעקוף את כולם בסיבוב.

 

מבחינתי ההפתעה של העונה - עידן עמדי

 

 

שיר האודישנים (וזאת הפעם האחרונה שאני רוצה לשמוע את השיר הזה השנה) - כל הנבחרת

 

 

נכתב על ידי , 5/6/2010 00:54   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, כוכב נולד  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמעווווווווו ב-2/8/2010 20:58




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)