לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

כוכב נולד 8, מצב אולפן שבוע ראשון/חלק שני, תוכנית 12- ביקורת


אהבתי את ההופעה של עמיר בניון, הוא נתן אחלה של שואו, אני לא מבין למה צדי שוב יצא עליו, זה בטח בגלל המזרחית הכבדה שתפורה בול פלוס על בניון אבל תפורה מינוס על האוזניים של השבלול. שנאתי שדנה יצאה על שלומי שבן ואמרה שהוא נתן שואו מסריח ומזוויע, לא הבנתי אותה, אולי זה בגלל שביטלו לה בימים האחרונים יותר מדי הופעות באירופה והיא כבר מפסיקה להיות אינטרנשיונל אלא סתם דנה וזה משפיע על המרמור שלה. שמחתי שפבלו התעלף על האודישן של שלומי שבן, בכלל לראות אותו עומד על הרגליים ומוחא כפיים בסוף השואו הכי טוב הערב בנבחרת נתן אווירה קצת פחות מלאכותית ממה שקורה בדרך כלל בעונה. הדבר שהכי נהניתי ממנו בתוכנית הערב היה לראות את מרגול עומדת על שולחן השופטים ומבליטה את ישבנה בגובה העיניים אל כל המדינה ומזיזה את התחת שמאל ימין ימין ושמאל, פייר לא ציפיתי ממנה, חשבתי שכשמביאים למרגול בחורה ששרה יותר טוב ממנה היא לרוב מתכנסת בתוך עצמה ומשתתקת ואיך כשאפרת גוש עלתה ונתנה את האודישן הראשון שלה הערב מרגול התפרעה כמו שלא התפרעה מערב חתונתה אי שם בשנות ה-60 של המאה הקודמת, הייתה היום אחלה של תוכנית ומי שהיה צריך ללכת הלך, לא האמנתי שהחזירו את צביקה פיק לשואו של ערב אחד, אחרי כל הזמן שהוא נתן לתוכנית נותנים לו פיק של שיר אחד ומה שלומך רגע לפני שמשחררים אותו שוב הביתה. רגע, משהו פה לא בסדר, לא התכוונתי לאנשים האלה בכלל, התוכנית של היום בכלל הייתה מורכבת מאנשים הרבה פחות טובים ממי שרשמתי עליהם, והשופטים לא יגיבו ככה בחיים על שום זמר, לא משנה מה יקרה. היום בכלל היה ערב הדחה שני (מתוך שלוש, אשכרה סוג של סיוט זמר, אני מעדיף לחזור לפסטיגל של פעם בשנה, העונה מאוד אינטנס), שוב פעם צביקה עולה ונותן פרומו לתוכנית הריאליטי הכי מוזיקלית במדינה שנייה אחרי שיונית מסיימת להגיש את החדשות.

 

ראשונה להופיע עלתה מעיין בוקריס, רצתה לשיר ריטה והתפשרה על בועז שרעבי, בכלל השיר 'את לי לילה' זה שיר שמעורר הרבה תהיות על החיים באופן כללי אז זה גם נתן לה פוש, אני חייב להודות מראש שזה השיר הראשון שלה (עוד מהאודישנים) שעשה לי חשק לשים אותה ב-REPEAT. השופטים אהבו, הקהל שהיה מורכב (לפחות בחלקו) ממעריצים מבית צווח בהנאה, הלהקה נתנה לה את הכלים לעופף שלב אחד קדימה, גם אם הם לא היו היא הייתה עוברת, בתור שיר ראשון לייב ולא באודישנים היא עשתה את שלה.

 

אורן קוקו נתן ביצוע חיוור למה שאלוהים נתן לו במתנה, ת'כלס הוא לקח את אחד השירים היותר מוכרים הערב ולא הצליח להרים את כולם על הרגליים וחבל כי הוא היה יכול לתת הרבה יותר שואו, נתן נשמה אבל בלי שואו, השופטים קטלו ופבלו אמר שהוא לא בא להתחרות והוא סתם בא להופיע, מרגול צדקה כשהיא אמרה לו שעם שם כמו שלו הוא לא צריך רק להיות מצטיין בכוכב נולד, עם שם כמו שלו הוא יכול להתחיל לעשות תקליטים גם אם לא מכירים אותו, אנשים ייקנו גם בלי לדעת מה מצפה להם.

 

כשאדר גולד רצתה לעלות עם השיר של קורין אלעל ל'זן נדיר' שמחתי, היא אחת היחידות העונה שמסוגלות לסובב כל שיר לצד שלה בלי לדפוק יותר מדי פרופורציות למה שהשופטים יגידו לה, בסוף היא התפשרה, בכל זאת היא בטלוויזיה של ערוץ 2, בחרה את 'ילדה קטנה' של גבי שושן (גם שיר נטחן בגלגל"צ), עשתה את זה מעולה, אחת ההופעות היות טובות הערב, אם היא תמשיך ככה היא תגיע רחוק. מזכירה לי מישהו מלפני שנתיים, אבל ההוא הפסיד לישראל בראון, המזל שלה שהיא ב-2010 ולא ב-2008, אולי דברים משתנים. השופטים נתנו את כל המחמאות שאפשר למעט גל שאהב אבל אמר שבפזמונים הייתה מאולצת. מבחינתי אחת החזקות, רק שתמשיך את מה שהיא עושה.

 

שאולי וקנין נתן היום את כל השואו שמישהו אי פעם נתן בערב פתיחה בעונה של כוכב נולד, בוא נשים את שירת הש' שלו בצד לרגע, כשהוא התיישב על הבמה, לקח לבלונדינית את היד, הסתכל לה בעיניים ושר לה כמו זמר ענק, ובמיוחד כשבסוף הוא עוד אמר לה תודה, ככה הוא הגשים את מה שדנה אמרה עליו עוד באודישנים, הוא יגנוב את ההצגה ואכן הוא גנב. הוא שר 'ילדונת', השופטים החמיאו להופעה על הבמה ופחות על השירה. אבל בסוף כמו שהסוף מגיע הוא גם נפל, אין לי מושג למה הוא עף לפני אחרים שהופיעו היום אבל הוא נפל שני בתחרות והלך הביתה. היה מאוד כואב לראות אותו בורח אחרי לבכות כי באמת נשבר הלב, לא היה קל לראות אותו מלא בזעם על מערכת ההצבעות ועונה ללינוי בר גפן על המצב אבל גל ענה לו שזו תחרות ומישהו צריך להפסיד. אני רק מקווה שהוא לקח לבלונדינית את הטלפון שלפחות ייצא לו משהו מהתחרות, אולי גלגל הצלה 2 בהמשך יעזור לו (אם בכלל יהיה) אבל את שלו עשה ואסור לו להפסיק לנסות למרות מה שהוא מרגיש כרגע.

 

ניקיה בראון נתנה את אחת ההופעות היות טובות הערב, לקחה עברי לידר ו'זכיתי לאהוב' והוכיחה סופית (למי שעוד היו לו תהיות) שמבטא לא אמור להוות משקל באמת כשעולים לשיר שירים בעברית. השופטים אמרו פחות או יותר את אותו הדבר וניקיה נתנה את השואו הראשון בלייב ועשתה את זה הכי טוב שהיא יכלה, בתור עולה חדשה היא ניצחה אחרים שנמצאים פה כבר שנים ורק על זה יש לה את כל הקרדיט שאפשר, וחוץ מזה היא הביאה ללידר הרבה כבוד ומרגול הגדירה אותה כ-SOUL SISTER.

 

ססיל אטלי לפי דעתי הייתה צריכה היום ללכת, אפילו לפני כפיר אוחיון, קודם כל היא בחרה את 'יש מקום' של יורם גאון ועשתה את זה טוב לתפארת ורע לתפארת כאחד, מה זה אומר? זה אומר שאם הייתי נמצא באיזה פאב שיכור מת והיא הייתה שרה אז הייתי נהנה, אפילו מאוד, בגלל שמדובר בשיר של פריים טיים ועוד בכוכב נולד אז לא הייתי נותן לה לעבור לשבוע הבא, מקסימום עוד שבוע אחד ודי, אני מאוד מקווה שלא אתבדה. אצל השופטים המצב לא שונה, למעט גל שאהב כל השאר אמרו קול ענק וביצוע חלש.

 

כפיר אוחיון מסובב את הקהל אחריו, אנשים מתים עליו כי אומרים חליק על הסאונד של הוירטואוז, זה שהוא עושה את מה שהוא עושה בדרכו זה משהו אחד, זה שיש כאלו שימותו עליו לא משנה מה הוא יעשה זה משהו אחר, אבל יש גם את הצד של אנשים כמוני שהטלוויזיה זועקת הצילו כשהוא בא לשיר ולא בגלל שהסאונד בה לא טוב, חיים משה יגיד בראבו אמרה מרגול, רק ימים יגידו, אני אישית אגיד לו ביי בכל פעם מחדש וישים את הטלוויזיה על MUTE.

 

אור גלעדי עבר את האודישנים ולא נכנס אל הנבחרת, עבר אל מצב גלגל הצלה וניצח את מאי מלר ועוד איזה מתמודד אנונימי (שעל פי חלק מהשופטים היה יותר טוב ממלר ומגלעדי גם יחדיו, במיוחד אחרי אודישן הגיטרה שלו והחיקוי לבוטן מתוק בקרקס), היום הוא עלה, הוכיח שעדיין לא מדובר בפארודיה המצב שלו בתור שריר וקיים בנבחרת, ואפילו גרם לשופטים לאהוב אותו כמעט פה אחד (או בציטוט  של צדי - ילדים גונבים את ההצגה).

 

חששתי שעידן עמדי יעזוב היום, הוא אחד היותר מסקרנים העונה, בסוף הוא עבר הלאה, את השיר שהוא העלה היום, 'עכשיו התור לאהבה' של חיטמן, פחות אהבתי. זה לא שהקול שלו לא טוב אבל אם הוא כבר בוחר לשיר חיטמן הוא יכל לבחור שיר יותר ציפייתי. אהבתי שדנה אמרה לו שהוא הופך אותה לרצות להיות קוגרית. העיקר שהוא לא עף, למרות שגם העובדה ששאולי הלך לא עשה טוב לעין, במיוחד לא הטלוויזיה שהתעללה בו קשות לסיום.

נכתב על ידי , 10/6/2010 23:22   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, כוכב נולד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)