לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

כוכב נולד 8, יום שישי אולפן, תוכנית 13 - ביקורת


עברנו גם את השבוע הזה, אחרי ששאולי וקנין הלך אתמול ואחרי שקרינה קצ'ולין הלכה שלשום הגיע תורו של מולי בכר לחזור הביתה, להשאיר את תהל שוהם ממררת בבכי וללכת כבר לשלם את השכר דירה שהם הפקירו בתקופה האחרונה. הוא הלך בגלל שהוא נתן ביצוע חלש הערב לשיר אמונה, היו יותר גרועים ממנו אני מודה, אבל הקהל מצביע ב-10 דקות למי שהכי השאיר חותמו ובתחרות של מולי מול דיאנה גולבי, נועה דויטש, היבא בטחיש ויובל מרון הוא יצא יחסית חיוור (ולווא דווקא בגלל יכולות הזימרה). היו יכולים באותה מידה לעוף ליאור עקיבא, יובל לב טוב או תהל שוהם כי הקהל מצביע על פי צבע ופחות על פי שירה, במיוחד שמי שראה את התוכנית לא ישב לראות את אורוגוואי במונדיאל, אבל הקהל לא מקשיב לשופטים יותר מדי כי אף אחד עדיין לא מצא את המדד הנכון למדוד מה גורם לאנשים להוציא כסף על תוכניות ריאליטי, אפילו שיש דבר בעגת הטלוויזיה שנקרא פיפל מטר אף אחד עדיין לא המציא מדד מדויק למדידת אנשים.

 

את הביצוע של השבוע וזכייה בקליפ לקחה משום מה אדר גולד וזה לא שהיא הייתה יותר טובה מרוני גינוסר או מדיאנה גולבי, יותר בגלל שלדנה אינטרנשיונל לא היה חשק לבחור את הפייבוריט שלה מבין 2 אופציות בלבד להערב. היא הטילה את האחריות על מרגול וגרמה לדיאנה להפסיד כי למרגול כן היה פייבוריטית. אפילו שגולבי נתנה את השואו הכי מעניין על המסך, גולבי נתנה נגיעות של בלוז לשיר עד סוף הקיץ, אהבתי שהשופטים אהבו כי ת'כלס הגיע לה, היא הייתה הביצוע הכי טוב של השבוע והכי התפלאתי שנתנו לה לסגור את השבוע, למרות שיש בזה הגיון מסוים לטעם של עוד.

 

חששתי לרגעים כשעלה יובל מרון לשיר את הפאלטה שלנו באירוויזיון מלפני 20 שנה לשיר 'דרך המלך' שהבחירה תעיף אותו, צדק פבלו שאמר שכל המדינה זוכרת ילד עם פוני שצורח בלי הפסקה בפני כל העולם את הגרסה שלו לאחת הבושות הכי גדולות שלנו באירוויזיון (אולי מלבד שרהל'ה שרון והמקום הלפני אחרון שהביאה לנו), בסוף למרות ביקורות השופטים והמקום האחרון שהם העניקו לו הוא עבר ראשון ושבר את קללת גילי וגלית הצפויה ועבר ראשון, את האמת לא שנאתי את השיר, בכלל לא, גם אני זכרתי את הצווחות ממצב גילי גלית והוא סובב להם את השיר לכיוונו, ועשה את זה טוב, לפי דעתי מגיע לו לחלוף ורק שימשיך לא להקשיב לשופטים, במקרה שלו אני לא בטוח שזה יסב לו כל כך הרבה נזק.

 

עוד ביצוע טוב שהיה הערב שייך לנועה דויטש שהוכיחה כשאת עושה את מה שבא לך בלי לדפוק פרופורציות זה יוצא הרבה יותר טוב מאשר אם הייתה באה קרה ומחושבת, האדם והכובע לקחה את ניצחתי של אינטרנשיונל וגרמה לי לחשוב שוב למה אני טורח לראות כוכב נולד, היא נתנה שואו וגרמה לי להפסיק לחשוש אם אנשים בטעות שומעים את האוקטבות של זמרים שרים שירה ארצישראלית בוקעת מהטלוויזיה שלי, אהבתי ובינתיים עומדת חופשי בציפיות.

 

חוץ מהנ"ל היו כמה מתמודדים אבל לא זורם לי לדבר עליהם יותר מדי, המוזכרים למעלה קיבלו את הקרדיט כי הם היו אלו שגנבו את הפוקוס, מולי כי הוא עף, דיאנה ודויטש בגלל הביצועים ומרון בגלל שהוא עשה משהו שגרם לדנה לזנוח את שלוותה, כל השאר חיוורים, אולי חוץ מהיבה שסובבה שיר שלם ועשתה לו קאבר כל כך שונה מהמקור, אבל זה סיפור לפעם אחרת, אולי שבוע הבא.

נכתב על ידי , 11/6/2010 22:59   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, כוכב נולד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)