לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 3 - ביקורת


 

 

 

אחרי שלא היה להם מה לאכול כבר כמה ימים ואחרי שחלקם יצאו לכפר נופש בביה"ח עם אופצייה לחזרה מהירה אחרי זונדה לווריד או מינימום קצת סמי הרגעה שבט האוהדים מתחילים להרגיש שעומדים לעשות מהם טרף, ארבע משימות מתוך ארבע אפשרויות הם אכלו את הסטירה שלהם, הפסידו, הלכו לשבט ויצאו אחד נגד השני, אפשרות אחרת אין להם, שבט השורדים מוכיח שאם בכוח הם מנצחים אותם (וממש לא כך המצב) אז למה לא להפעיל קצת פסיכיאטריה הפוכה, זה מוציא מהאוהדים את כל המרמור החוצה, גם נגד האולסטארים וגם נגדם עצמם. הפרד ומשול זו השיטה, וכשכולם עדיין במצב של שבט נגד שבט הדרך היחידה זה להעיף את כל האוהדים אחד אחרי השני ורק אחר כך להגיע למצב ניקיון בית.

 

הפרק של היום הביא לצופים על המסך הקטן את המצב השברירי שבו עומד שבט האוהדים, הם כבר כאובים ותשושים, אין להם מה לאכול, אין להם על מי לסמוך, הם מנסים לחיות בהרמוניה במקום להתחיל להתחכך בתוך מצב בריתות בתוך עצמם, וגם מתחת לראדאר רובם עדיין לא מתחילים לזרום, כאילו הם במצב של מוות מוחי שפשוט מחפשים את הסיבה הבאה לצאת אחד נגד השני במקום להתחיל לתכנן בתוך עצמם את סדר ההדחות הבא ומצב הבריתות. היחידים שם שבמצב שריר הם אושר ודר שאליהם מסתפח איתי, גיא שחי בתוך המשחק שלו ולא באמת מתייחס לאף אחד (ולמרות שנראה שכל הקלפים לרעתו אני מאמין שהוא ימשיך וייצא מזה ועוד יותר הוא גם יתפלפ בליינד על כל השבט שלו, או לפחות מה שיישאר ממנו, בהמשך). כל השאר איש איש לעצמו, אם זה שפקס, אם זו לידר או אם זו שרון. אז ברור שהרעב משפיע להם על הקיבה, אבל עד כדי כך שהם הפסיקו לחשוב על המשחק כמשחק ופשוט נותנים לעצמם לריב בתוך קן הקוקייה הקטן שהם בונים לעצמם.

 

הרעב נותן את אותותיו

 

 

שרון נראית כבן אדם מאוד חכם בשבט שלה, לעומת כל השאר היא יודעת לקרוא כשמשקרים לכולם ובמקום לנצל את העובדה שהיא הצליחה לקרוא את שקריו של גיא לגבי פסלון החסינות ולסובב אותו אליה, דבר שיכול מאוד לקדם אותה במשחק (וחבל שהיא לא ראתה לפחות את ההתחלה של הישרדות 20 לפני שהיא יצאה למשחק, פרוואטי הייתה מלמדת אותה כמה דברים), היא מחליטה להטיל את מצב - הוא משקר לכם - ישר אל הפרצוף של מי שנשאר בשבט שלה שמתגמד מפרק לפרק, אם היא הייתה באה ואומרת לו שהיא איתו במה שיבחר, בלי לסמוך עליו ובלי להטיל עליו את כל כובד משקלה, אלא רק במצב של אני איתך מה שיקרה יקרה זה היה מאוד עוזר לה להבא, אבל היא פותחת חזית וגיא יכול לפעול בפרק הבא כמו שמצופה ממנו, לצאת על מי שקורא עליו מלחמה.

 

כמו בכל עונה של הישרדות בישראל גם העונה יש את אי המתים, הפעם זה לא אי נטוש לגמרי שאין בו כלום ואפשר רק לבנות דברים, הפעם בנו למודחת הראשונה (שסביר להניח שתמשיך עם האג'נדה שלה לעוף כמה שיותר מהר לישראל בחזרה) בקתה שלמה כדי שלא תירטב, אני מאמין שהיא גם תימצא שם את העיזה האבודה של נועם מהעונות הקודמות, הפעם לא יחזירו כמה אלא שוב יתנו מצב דו-קרב שמי שייקח אותו סביר להניח שיהיה אחד המודחים החזקים של המשחק (פיזית), כי לא משנה אם היא תנצח אפילו 5 מודחים, אם לשישי היא תפסיד היא עדיין תלך הביתה, ססטיסטית, לא משנה מה יקרה, המשחק בשבילה כבר נגמר.

 

הערה קטנה להפקה ניתנת על מצב ביה"ח ספק כפר נופש ששולחים אליו כל מי שמרגיש קצת לא טוב, אין בזה שום דבר רע ואפילו רצוי, אם בן אדם לא במיטבו אז ראבאק שיילך הביתה לטפל בעצמו, אבל כל פעם ששולחים אותם למצב התאוששות ולא משנה אם נותנים להם סמי הרגעה או עוזרים למוטל על גבו לצאת ממצב ההתייבשות למה מחזירים אותם, הם כבר עפו, יותר נכון העיפו את עצמם, אז למה סבב נוסף. אבל שטויות. באמריקאית זה לא היה קורה, לא היו מפנים ועוד במסוק אם המשחק לא היה נגמר, מקסימום חובשים על החול וחוזרים להתאושש בשבט, אבל מה שמותר לשפקס מותר גם לבלונדינית של העונה (מה לעשות, למירית היא כבר לקחה את הטייטל, ובכלל זה עוד אולסטאר, המאמי הפסידה לפני שזה התחיל, לפחות בתואר הבלונדה). הרי לא סתם מנו יצא על החבר של הבלונדינית, דר שמו, הוא בנה על אופציות והילדון שקטן ממנו בעשור גנב לו את הפרינססה מתחת לאף.

 

לקחה למירית את תואר הבלונדה

 

 

אחרי שזכו במשימת הפרס בדמות טמגוצ'י קטן בשם קאסוי (ככה לפחות בשבקין הגדיר אותו) השבט החליט להוקיר תודה לפיליפיני הקטן (1.40 מטר עפ"י מארינה) וללמד אותו את הבה נגילה, היה משהו קצת מגוחך בכל הסיטואציה הזו, כי סביר להניח שילדי שבט האופואגו כבר היה בסיטואציה הזו בעבר והם לא האנשים הלבנים הראשונים בהם הוא חוזה מימיו. אז הוא לימד אותם איך אפשר לעשות חיות מבלונים ולימד אותם איך אפשר לעשות אש מכלום, אבל אם אני לא טועה הם זכו בציוד דיג ובמישהו שילמד אותם איך להשתמש בזה בכלל, לא? ככה זה בהישרדות, העונה במקום את רופרט קיבלנו קונטרה אחרת.

 

קפון מתחנף ומתחנף וזועק אל השמיים מרוב התקוממות, הוא אמנם אומר בוידויים מאחורי הבמה שזה עניין של טקטיקה, לא מאמין לו, יש בו איזה התבשמות מסויימת כשהוא שייך לשבט שמנצח, ולא, לצעוק אני אוהב את דן מנו בקול רם לא עושה אותו פחות סיסי, זה גורם להרבה אנשים להרים גבה עד כמה הוא הולך עם השקר שלו על מצב - עברנו וסלחנו, הוא לא שקרן טוב, יש בו יותר מדי אמת מכדי לשמור על מסיכה קבועה טמועה על הפרצוף.

 

קפון - סבון

  

 

 

ומה עם גיא - הוא עושה לכולם מצב תחמן שלא אכפת לו שיהיו מודעים אליו, אולי וגם סביר להניח שהוא יגיע אל הסוף ואולי הוא ראה את הישרדות אמריקה על כל העונות, אבל שלא ישכח לרגע מה קרה לטלכו, בישראל יש אתיקה שלא ייתנו לו את הקול ולו רק בזכות העובדה שהוא שדד לזקנה את המוצץ, אז אולי האג'נדה תקדם אותו ממש עד לשלבי הסיום וההתפלפויות שלו והתרעומות עליו וכל מה שעושה את המשחק יותר יפה ויותר אכזרי וכן, הרבה יותר מעניין, כל אלו יביאו אותו לסוף (אני רוצה להאמין לפחות), אבל בסוף הוא ייקח למנו את התפקיד מהעונה הראשונה ואף אחד לא יצביע לו, למרות שאני מעדיף שתחמן יזכה איתו אין לדעת, עדיין מוקדם כי יכול להיות שהוא יקנה כמה קולות לסיום בזכות מהלכים, בינתיים הוא עסוק להשניא עליו את כולם, עם קצת יותר אג'נדה הוא היה מסובב אליו לכל הדרך אחת או שניים, בסוף זה רק יעזור לו. 

 

ALL HELL BRAKES LOOSE זה לא מהומה רבתי, קרוב אבל לא בדיוק

 

    

 

פרומו לפרק השלישי (ששודר עכשיו)

 

 

גיא זוארץ מתראיין על העונה החדשה

 

 

פארודיה על דן מנו

 

 

ומה אומרים אלו שלא נכנסו לאולסטארס

 

נכתב על ידי , 13/6/2010 23:17   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, הישרדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)