לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 4 - ביקורת


 

(צילום:גיא קרן)

 

פרק 4, הדחה מס' 2, פציעה מס' 3, שבט אחד שבסיום הפרק עובר למצב של 6, שבט שני שעומד שריר במצב של 8 אבל בתוך תוכו כבר מפורק לחתיכות ולחברויות, פסלון חסינות 1 במשחק, שריפה של מספר קולות לגמר ומספר השקרים במשחק עומד על כ-335. מספרים, על זה המשחק הזה מדבר, שבט אוהדים שסופרים את הדרך שלהם החוצה אט אט שרק מי שיהיה מספיק חכם יוכל להסתנן באולסטאר אל הגמר ושבט שורדים שרק אם יהיה מספיק שקט יוכל לזרום מתחת לראדאר כל הדרך אל האיחוד ומשם להתברבר בתוך עצמו עד הסוף. בינתיים נראה שמי שהולך להתפלפ ראשון אל השבט השני זה דווקא ממישהו מהאולסטארים שמחפש לעצמו שידוך שיביא לו את הקולות עד המיליון הראשון במשחק, אבל זה בכלל סיפור לפרק הבא.

 

אז מה היה בפרק - שבט האולסטארים מקבל משום מה זמן מסך רב למרות שלא באמת קורה בו שום דבר, בשבט כולם מתנהגים כאילו כלאו אותם באי סגור עם מצלמות ולא מבקשים מהם להדיח אף אחד, מדי פעם לוקחים אותם ליציאה לראות עולם וליהנות מהנוף אבל בין לבין הם עסוקים בלריב בינם לבין עצמם, יש את מלכת הכיתה דן מנו שרק רוצה שכולם יעשו כדברתה, יש את הערס התורן מירית ועקנין שרק רוצה שהכול יהיה פיירי לפי החוקים ולפי הפייריות של הכיתה, יש את הליצנית בשבקין שחייבת לצאת עם האג'נדה תמיד על הכתפיים ויש את הילד המאוהב בבחירת ליבו שאל דמות זו נכנסה מעיין שרק לא רוצה שיקחו את בחירת ליבה אל כיתה אחרת. חוץ מזה יש את הדחויים קפון ואביגיל, ואי שם מארינה מסתננת מתחת לראדאר, חוץ מזה לא שמנו לב אליהם יותר מדי. למעט בשבקין ומירית  שקיבלו שניהם את ההזדמנות לזרוק קוקוסים ולהפיל למים אנשים שהחשק שלהם לשחק מתקרב לשפל המדרגה, אף אחד מהאולסטארים לא היה צריך לקבל את הזמן מסך שהוא כן קיבל, אולי שיתחילו בשבט הזה להפסיד קצת, הזמן עובר לאט מדי כשכל מה שאנחנו מתרכזים בו זה לראות את גיא בשבט השני עושה תוהו ובוהו וכולם לא יודעים איך לאכול את המצב.

 

מסיבת הכיתה של האולסטארים

 

 

 

מסיבת הכיתה של האוהדים

 

 

לא ברור איך אושר חטפה היום בומבה כתוצאה מבשבקין משולהב ועוד יכלה לעמוד בגב זקוף (יומיים אחרי ביה"ח סה"כ) בהצבעה, לא ברור גם איך לידר סומכת על שרון בעיניים עצומות ולא מראים לנו אפילו סיטואציה אחת של שתיהן יחדיו (העריכה מתוחכמת מדי בשבילי), לא ברור גם למה גיא לא ניסה לסובב את ההצבעה בקטנות אצל אנשים בקטנה בשבט ולא ברור למה שפקס יצא על אושר, לא ברורים הרבה דברים, אז מה? זה לא אומר שמישהו באמת יספר לנו מה קרה כאן באמת ולמה, מנסים לבנות לנו קליף האנגר מפרק לפרק אבל לא מספרים לנו מה קורה בינתיים, נותנים לנו רסיסי מידע ככה שיהיה להם יותר קל להעיף את המתמודדים מהשבט המפסיד בלי לספר יותר מדי מה גרם למה, מה קדם למה ואיך קרה מה שקרה.

 

בשבקין ומירית מקבלים הזדמנות להוציא קצת אגרסיות אחרי שאין מה לעשות איתם לכל אורך הפרק

פרק בו האולסטארים לא מורגשים גורם לשבט האוהדים להתנהג כמו ברווזים במטווח

 

 

 

 

 

 

 

 

ומה היה בהדחה - כשיש פסל אחד שמתנופף בראווה אחרי שהסוד נחשף בגלל נקמתה האחרונה של אריאלה גיא יכול לעשת את מה שהוא יכול לעשות, להגיד לכולם "אתם תשנאו אותי כמה שאתם רוצים, היום לפחות אני לא הולך לשום מקום, ועוד משהו - מחר אני הולך לחפש פסל חדש, לא יעבוד לכם". הפרק הנוכחי סיפר את הסיפור של נפילתה של אושר ישר לזרועותיה של שנואת נפשה אריאלה באי המתים. חוץ מזה שבט האוהדים עצבן אותי היום, אם מישהו מהם היה מספיק חכם אז במקום רק לעשות אנטי על מצב הפסל שחייב להיחשף כי לא יכול להיות שלמישהו יהיה יתרון "בלתי ראוי" במשחק אז היו יכולים להצטרף לגיא, לעזור לו ולהבטיח לו לא להוציא את הפסל החוצה אלא רק לאיים בקיומו, לשמור אותו לטובתם וכבר להתחיל לתת את הטון בשבט הזה שמפרק לפרק הולך מן הפח אל הפחת, לגיא טוב הכאוס שקיים לו בשבט, מבחינתו שאף אחד לא יישאר שם והוא יילך לעשות בלבלות בשבט היריב, אם שרון הייתה קצת יותר חכמה היא הייתה מנצלת את המצב ואולי גם לוקחת אליה את לידר וביחד היו הופכות להיות נותנות הטון בשבט, בסוף רק אושר שמה את מבטחה בזה שגיא הוא אמין ומשום מה (צפוי, נבל חייב לצאת נבל עד הסוף) דווקא בגלל שהוא הצביע לה היא הלכה, זה היה יכול להיות מטורפד, מקס או מישהו אחר בקלות היה יכול ללכת הביתה, ודר לא שמר מספיק על הפרינססה שלו, יש לי הרגשה שלא סיימנו איתה כי את המכשפה הרעה בבקתה על האי הבודד היא בליינד תנצח, במיוחד שהן נחשבות 'יריבות משכבר הימים'.

 

בלונדינית מול בלונדינית - אי המתים סבב ראשון - אושר מול אריאלה

  

   

 

 

פרומו מהפרק הנוכחי

 

נכתב על ידי , 15/6/2010 23:05   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, הישרדות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-18/6/2010 19:22




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)