לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 5 - ביקורת


 

 

כך תעשה ההפקה כשהישרדות אולסטאר הראשונה בישראל פותחת צולע

 

שלב א' - איחוד כפוי ראשוני - אפשר להתחיל לרחרח

 

 

אחרי שהפרק כולו הריח קצת מסריח חשבתי לכבות את הטלוויזיה, משימה שלמה שרפה חצי שעה מהפרק, אחרי זה עברנו למצב תאילנדי; לא התחשק לי להמשיך לראות את דן עושה מסאג' לשרון ומדבר אליה בקול חרמן ויגע כמו מישהו שראה יותר מדי פורנו על אי בודד, לא התחשק לי גם לשבת ולראות את בשבקין מקשיב לשפקס ולמחשבותיו על החיים, לא רציתי גם לראות את מירית ואיתי מתחברים אחד לשני ומתחילים שוב לבנות את מצב 'הראויים' במשחק, היו כמה נקודות של נחמה בעובדה שהשבט של השורדים סוף סוף הפסיד לאוהדים ומצב המסאג' הכפוי על ידי ההפקה נועד יותר מהכול לתת קצת יותר תככים במשחק, יותר משחק כמו שמשחק צריך להיות ולא רק להעביר חודש וחצי על אי בודד. לא היה אחד מבין כל המתחרים העונה שלא הריח את הפוטנציאל של המצב ולא התחיל לרחרח כמה צעדים קדימה, אמנם היה כיף לראות את מארינה ואנגלנדר מתחילים לעבוד על לידר ולקרוץ לה לכיוונם מבלי שהיא תתחיל אפילו להבין מאיפה זה בא, והיה גם די נורמטיבי לראות את קפון מריח מצב אידיאלי וביחד עם אביגיל וגיא מתחילים לדבר על הדרכים הנכונות לתקוע סכינים בגב, בעונה כל כך קצרה עם כל כך קצת משתתפים הראשון שיגיע לאיחוד עם המספרים בצידו הוא מי שייתן את הטון.

 

שלב ב' - שבירת כללי המשחק - הדחה לכל שבט, גם למפסידים וגם למנצחים

  

 

אחרי שהאולסטארים הפסידו לראשונה במשחק (ואנגלנדר הגדיר זאת בצורה הכי נכונה - אני מוכן לנצח כל פעם ארבע פעמים ולהפסיד רק פעם אחת) למרות שהיו להם את כל הנקודות הנכונות ואת כל היתרונות לנצח מלבד מוח מאורגן הם היו צריכים ללכת להעביר רכילות ודאחקות בינם לבין עצמם בזמן שהם שטפו את הידיים מהשמן עימו היו צריכים לגעת בגופם של מי שהם צריכים לחפף בהמשך הדרך, כשהם סיימו את הסרט הרע והתחילו להריח את מצב משימת החסינות המתקרב והעובדה שהם צריכים לנצח כדי לשבור את שבט האוהדים סופית הגיעה ההפקה וטרפדה את הקלפים, לכם יש משימת חסינות אמר להם זוארץ, לשבט השני תהיה ביום שלישי גם משימה, כל שבט על חסינות אישית משלו. ועל ידי משפט זה הוא טרפד לכולם את האידיליה של כיתה בה כולם צריכים לספוג ולבלוע את הבולשיט אחד של השני, סוף סוף אחרי 5 פרקים ושבוע וחצי של זמן משחק בפועל הם יכולים להתחיל להוציא את האגרסיות לפועל, מירית ובשבקין ביחד עם מעיין זוממים על מנו, אנגלנדר ואביגיל שותקים ולא מביעים דיעה לכאן או לכאן, קפון רוצה להיות אחראי להדחתו של מנו עצמאית, ומנו בכלל נינוח ושליו עם מארינה בכיס למרות שכל החיצים מכוונים לכיוונו בפול פאוור. אז מי ייקח? בשבקין עם חסינות על הכתפיים כי הוא חייב איכשהוא לתת את הטון במשימות, יש לו גם את מירית ומעיין, זה שלושה, הם צריכים עוד שניים, אחד זה קפון והם במצב תיקו ואנגלנדר ואביגיל בכלל שותקים. אני מאמין שיש עוד פסלון חסינות שלא בא לידי ביטוי בשבט שלהם כך שעדיין לא ברור לאן נושבת הרוח.

 

ומה אצל האוהדים

  

 

ניצחון ראשון ואפשר להתחיל את מצב הריקוד המוזר אחרי ניצחון שיש לכל שבט שמכבד את עצמו עושה אחרי שהוא מפסיד יותר מפעם אחת. הם הצליחו לפעול עם מוח כשהשבט השני פעל רק עם כוח והוכיחו שאם אין להם בלונדינית אחת בשבט המצב שלהם הרבה יותר טוב מהרגיל. בתחילת הפרק בכלל ראינו איך איתי מנסה להרגיע את הרוחות אחרי מצב גיא והפסלון ומבקש מכולם לקחת נשימות ארוכות, מעניין אם השבט ימשיך לנשום אחרי שהוא יבין שבכל מקרה הוא הולך להפסיד חבר, אפילו מבלי לנסות להפסיד שוב פעם על החסינות מול האולסטארים, באסה בשבילם, עד שהם חשבו שהם שברו את הרצף הרצף רודף אחריהם בחזרה.

 

על אי המתים

 

אושר ואריאלה שונאות אחת את השנייה, אחת חוששת מהעתיד שלה והשנייה חוששת מהעבר שלה. הן רק מחכות שהמשימה שלהן תגיע ורק אחת תישאר, יש משהו מאוד סוטה בהתנהלות של אריאלה מול המצלמות, כנראה לא היה לה קואצ'ר שהדריך אותה מה עליה לעשות כשהיא רואה בלונדינית יותר יפה ממנה עם קוצים ברגליים. בכלל קצת מעצבן לדעת שאחרי 3 שבועות (כמעט) שהמשחק הזה רץ בטלוויזיה ולא נפטרנו מאף אחד מהמשחק באופן סופי.

 

שלב ג' - בוא נשנה את החוקים שוב פעם, ככה לאף אחד לא יהיה סיכוי לשמור סודות לעצמו לאיחוד

 

יום שלישי ייתן את כל התשובות לכל השאלות על השלב הזה, מה קורה כשמושיבים שני שבטים אחד לצד השני ועוזרים להם להקשיב  לייב לכל השקרים שיש בגובה העיניים, זה עושה את המשחק הרבה יותר פשוט, אנשים צריכים להסתגר הרבה יותר מהר בדמות שהם ניכסו לעצמם, מי שממצמץ ראשון הולך.

נכתב על ידי , 20/6/2010 23:11   בקטגוריות טלויזיה, הישרדות, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)