לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 6 - ביקורת


 

השקר הראשון במשחק הישרדות הוא תמיד הדבר שהכי קשה לבצע, או שאתה מסוגל להישיר מבט ולשקר בלי פרופורציה ועד הרגע האחרון להביט לבן אדם שיצאת עליו ישר בלבן של העיניים או שאתה משפיל מבט ואם הצד השני מספיק חכם הוא יידע לקרוא את הסימנים הרבה לפני שהוא הולך הביתה. בפרק של היום ראינו את שני המצבים האלו שרירים, מצד שבט האוהדים הייתה את לידר שלא הפסיקה לפלפל ולעלעל בעיניה לאיתי שנראה בעיניה כמו חתן פוטנציאלי, וכל הזמן ניסתה להביע את רגשותיה אליו ולספר לו כמה קשה לסמוך על אחר כשכולם נמצאים באותו משחק מתוך אותה מטרה, מצד שני צצה לה משום מקום אביגיל שלא הייתה מורגשת כל תחילת העונה בגרוש וזועקת אל השמיים מצב טלכו כדי לגרום לסכסוך בין דן למירית להגיע למצב שיהיה לה הכי טוב, להיות קלף שיכול לשחק על שני הצדדים. לידר הצליחה, את מצב אביגיל צריך לחכות עד סוף יום ראשון כדי לדעת אם היא למדה משהו מלהתגמגם ושמה קץ לטורנות של מנו או שבכלל גרמה לכולם להסתובב עליה.

 

זה היה הפרק הראשון שנהניתי ממנו העונה למרות ההפקה שצוחקת לכל מי שרואה הישרדות US בפרצוף ומשנה את החוקים, הישרדות בסופו של דבר זה משחק שלא אמורים להיות בו יותר מדי חוקים, אדם לאדם זאב זה המוטו, אז למה לא לסובב למי שטורח להשתתף במשחק (ונעזוב לרגע את הקהל בבית) את כל מה שמצפים מגיא זוארץ. זה היה פרק בו סוף סוף שמנו לב לכל אחד בדרכו שלו, ולו רק בגלל שסוף סוף אפשר להתחיל להעיף את מי שכבר למדנו לשנוא, אפילו שלא העפנו בסוף אף אחד מהאולסטארים זה לא ממש משנה, הכוונה זה מה שנחשב. סוף סוף מתחילים לראות את הבריתות במשחק, המשימות היו בצד היום יחסית ככה שגם את האוקטבות של זוארץ בפרשון משימות לא שמענו יותר מדי, היה אפשר לראות מי תוחב ידיו עמוק לתוך הבוץ, מי מזיז את עצמו שלב אחד קדימה, מי מצליח לשקר ומי עושה טעויות של טירון ובמקום להמשיך לשבת במקום יורה לעצמו ברגל (אם לא בראש), וגם שמנו לב מי יושב רגל על רגל בצד ונותן לאחרים להתלכלך.

 

אולסטארס

 

 

 

לדן מנו המשחק לא בא בקלות הפעם, גם אם הוא הסיק מסקנות מהעונה הקודמת הוא עדיין לא למד לסתום את הפה כשצריך, הוא עדיין תוקף כעמדת מגננה, הוא עדיין מעדיף לחשוף את הכיוונים שלו למשחק (על פניו נכון להיום) לפני שההדחה הראשונה מהשבט שלהם יוצאת אל הפועל, ועדיין הוא נותן למה שהוא רואה בטלוויזיה להשפיע עליו עד כדי כך שהוא משליך את המצב על אחרים לפני שהוא חושב צעד אחד קדימה ומקרב את מי ששונא אותו אליו, נכון לרגע זה יש לו 2 חברים במשחק, טל ומארינה, טל בחיים לא יצביע לו ומארינה תתפלפ עליו רק אם לא תהיה לה ברירה. חוץ מזה קפון נגדו במצב ידוע מראש, בשביקין-מירית-מעיין נגדו כי הוא גרם למצב (במקום לסתום את הפה, יש אנשים שזכו בהישרדות בלי להזיז את התחת אפילו פעם אחת במשחק, שיראה עונה 16, הוא יבין) ואביגיל נגדו כי היא מנסה להיות טלכו העונה למרות שיחסי האנוש שלה קלוקלים, מה הסיכוי של מנו לצאת מהדחה - קלושים - הדרך היחידה שלו זה לקחת ברירת מחדל אחרת, נגד מירית אין לו מה לצאת כי שניהם ייצאו במצב תיקו, על קפון כבר מאוחר להתפלפ כי המרצע יצא מן השק והוא מודע למצב, אז נותרה רק אביגיל שכבר פתחה חזית, אם הוא ינצל את המצב על תחילת ההדחה ביום ראשון ויסובב לפחות אחד הוא עוד עלול להיות כאן ביום שלישי.

 

הערות לשבט - אנגלנדר, אל תהיה כזה מופתע שהתכנון הוא על רעך, לא כולם פוליטקלי קורקט במשחק הזה, היית צריך ללמוד את זה בעונה הקודמת. קפון, יש לך סוג של שיגעון גדולת בלבוא ולהכריז שאתה נסיך האופל, נסיך האופל לא היה רק יושב ומחכה שמשהו יקרה במשחק בזמן שהוא יושב בצד, נסיך האופל עלול להפוך למאכל לקניבלים, תחמן צריך להיות קצת יותר מאשר מחכך בידיו וזומם מזימות שאף אחד חוץ ממנו לא רואה אותם מתקיימות. אביגיל - סוף סוף את נכנסת לפרק, מזל טוב, באמת הגיע הזמן, אבל למה בתור מהלך לא ברור, את אמורה להיות עם קפון בכל העסק העונה, לא? למה לא לסגור ברית ולקחת איתך כמה אנשים אל האחו, את בכלל ממתינה לאיחוד לא? מה מבטיח לך ששם יהיה מי שיקבל אותך בזרועות פתוחות? לא קל להיות אנטי סוציאלי לחלוטין העונה. אני כבר מריח שאו שאת עפה יום ראשון או קצת אחרי, אחרת באיחוד תצטרכי להיות הראשונה שמתפלפת, בדיוק כמו בעונה הקודמת, הפעם אין שום טלכו, אולי הפעם זה יעבוד לך. מירית, את חייבת להפסיק עם ההתחסדות, באים ומציעים לך מהלך לבנות כמה מהלכים קדימה, אפילו שהוא אוייב שלך, קחי אותו בשתי ידיים, אל תלכי נגד אג'נדה שרק תקרב אותך אל המיליון, חבל שבסוף יהיה איזה אתגר אש מטומטם שרק יעיף מישהו שלא הולך בגלל הדחה לא סטנדרטית. אחרון - בשבקין, אני לא מבין, בא לך גם העונה הזו לבוא ולהגיד בדיעבד "איזה מניאקים, איך הם העיפו אותי?", אז נכון, יש לך את ברית הכוסיות, אבל יש לך את אנגלנדר נגדך, מה עדיף, שור אחד זועם או שתיים שבחיים לא יתפלפו אחת על השנייה בסוף?

 

הגיע הזמן שסוף סוף מישהו עוזב העונה את המשחק, 3 שבועות זה זמן רב מדי, אפילו בשביל ישראל

  

 

 

 

אחרי שבועיים וחצי ארוכים בהם פרק אחרי פרק היינו צריכים לחזות בפנינות החוכמה של אריאלה, היום סוף סוף הייתי מבסוט על מה שהיא עשתה בפרק, היא הלכה הביתה. היא הלכה פשוט כי היא לא הייתה טובה בשביל המשחק הזה, אולי היא לא ידעה מה הדרך הנכונה להתנהל מול אנשים שרוצים לעשות מיליון שקל, היא לא ידעה איך לחיות בהרמוניה עם אחרים ממנה (בלי קשר לגיל, למרות שעדיין תירוץ הסבתא יכול להיחשב מעט לגיטימי), היא לא ידעה איך לסתום את הפה כשצריך, היא לא ידעה איך להתמודד עם אנשים בו אחרים משקרים אפילו שמדובר במשחק בו שקרן או מינימום מעט מתוחכם אמור להתנהל בו, והכי גרוע - היא הרסה לעצמה, עוד מהסצנה הראשונה, מה היה כל כך קשה לה לצרוח הצילו כשקפון חטף אותה, זה נתן את הטון עד למלחמה הפושטית שלה היום באושר, מלחמה שהיא הייתה יכולה לקחת אם היא לא הייתה מנסה להיות פדנטית בלי סיבה מהותית, בכלל הדבר הכי קנאי שיצא לה מהפה לסיום היה לשמוע אותה אומרת על אושר שאם היא תפתח לה את הבטן ייצא שטן, זה סימל מבחינתי את מה שהיא הייתה בעונה הזו, מתמודד שנבחר להתמודד באולסטאר בלי סיבה מהותית.

 

אוהדים

 

 

 

אחד יושב על הגדר ושורק לעצמו בהנאה בלי ללכלך את הידיים בהדחה, שתיים שסוף סוף מתחילות להבין את המשחק, אחד שחושב שהוא זה שנותן את הטון בשבט ולוקח על עצמו את תפקיד יועץ המלך ועוד שניים במצב השורד הראוי, לא קל לא לראות לאן הרוחות ינשבו ברגע שהם יהיו צריכים להדיח מישהו, זה משחק של תחמנות ומדובר בשבט מצומצם, אז הבחירה היא קלה, קודם להיפטר מתואר המנהיג (שכל מי שטרח לראות הישרדות לפני שהלך להשתתף בעונה יודע שהוא הראשון ללכת, בדיוק בגלל זה קוראים ללכת מתחת לראדאר ללכת מתחת לראדאר), אחרי זה להיפטר מעוזר הכלים/רודי שלו, אחרי זה להתפלפ על אחת מהבנות כדי שלא יתפסו תאוצה קדימה וישתלבו עם האולסטארס, ואחרי זה אפשר יהיה להצטרף לדחויים בשבט השני, משם הדרך לגמר סלולה, גם אם עשית כמה טעויות בדרך. הנ"ל פונה הן לשפקס והן לגיא, היחידים שטורחים בינתיים בשבט לשחק את המשחק ולא רק לזרום.

 

הערות לשבט - שפקס - אתה מתחיל להיות יותר מורגש במשחק למרות שאתה טוחן את המוח עם המשפטים המייגעים שלך, יותר מהכול אתה מזכיר את יובב שמגחך לעצמו בין כל חצי משפט וכל כך מתמוגג מעצמו כשמצליח לו משהו שמראש אין שום סיבה שלא יתפוס. לידר - אישה למופת, ככה בדיוק נוצרת הסטיגמה של כל הבנות זונות, תסלחי לי, שום דבר אישי, זה בסך הכול משחק, מחבקת מנשקת, דומעת ומחייכת, נאהבת ומאוהבת, אבל מה - בסוף - היה שלום אהובי, היה כיף כל עוד נמשך, מיליון ש"ח יביא לי הרבה יותר מכל דייט פוטנציאלי. שרון - מה? שכחנו מגיא? כל מה שרצית היה רק להעיף את הפסלון, רק מועצה הקודמת את הכרחת את כולם להסתכל על מה קורה כשיש עוד שקרן חוץ ממך במשחק ועכשיו כשהמשחק תופס תאוצה את שוכחת, טוב, אני מסוגל להבין אותך, עדיף עוד שבוע במשחק מאשר להיות אחרונה בברית שלא תיקח אותך לשום מקום. גיא, כל הכבוד, ככה צריך לעשות במשחק הזה, גם כולם שונאים אותך וגם אף אחד לא שם לב שאתה עדיין שם, האיחוד מריח קרוב מתמיד ואתה עסוק בלישון. איתי יקר, טעית ובמקום לעמוד כמו גבר במועצה התחלת להתפתל ברגע ששרון הכריזה שהיא לא מאמינה במנהיגים, במקום ללכת ולעבוד שאף אחד לא ייצא נגדך ואשכרה לקבוע מטרה ברורה להעיף להבא גם עצבנת את כולם בפקודות, גם נעצת מבט מתחנן בדר שסוף סוף קיבל שרשרת אחרי שלקחו לו את הקוזינה וגם לסיום הלכת כי לא ידעת איך לאכול את הכובע, חבל, אם לא היית הופך להיות מנהיג ומבין את המצב שהונחת עליך במועצה הקודמת אז יש מצב שהיית מגיע לאיחוד ומבחינת חסינויות יש לך סיכוי מאוד גדול לעומת הרבה מאוד פלגמטים אחרים.

 

בקטנה להפקה

 

        

 

14 איש נמצאים במועצת שבט אחת, דבר שמעולם לא היה ולא נראה אי פעם בהישרדות מלבד אולי במצב מושבעים וטרום גמר, לפחות לא הכריחו גם את שני השבטים להדיח אחד את השני אחרת באמת מארק ברנט לא היה מאמין מה עשו לבייבי שלו.

נכתב על ידי , 22/6/2010 23:49   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)