לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 8 - ביקורת





שלישיית שפקס



איך הן לא הדיחו את מקס? היתה ללידר ושרון אופצייה להיפטר ממי שהולך להעיף אותן בפרק הבא אם תהיה לו הזדמנות והוא בסוף זרם איתן, הייתי בטוח לחלוטין שגיא הצליח למרר לבנות את המוח ולסובב אותן גם על ההדחה הזאת, בסוף אני חושב שמה שהרס את כל התוכניות זה שגיא פנה לשרון ודיבר איתה על מצב כל הבנים עובדים וכל הבנות יושנות, אני לא מאמין שזה הדבר היחיד שהוביל להליכתו של דר מהמשחק אבל אני חושד שזה תפס חלק די מרכזי, רגע אחרי שגיא פונה ומטיל אצבע מאשימה על שרון שהיא פדלעה במסווה של נמלה פועלת הוא גם מסכים עם דר על כל מילה (ובציטוט של שפקס - "הן הקולות שלי") במקום לשבת עוד 2 דקות בשקט ולראות איך הכול נופל למקומו. בסוף לא הראו לנו הרבה, אבל הכריחו אותנו להתמודד עם שפקס לפחות עוד כמה פרקים, יש לי הרגשה רעה שמקס שפץ במשימות פיזיות, הוא גם בלתי נסבל עד כדי כך שמי שיזכה בו לסוף המשחק רק ירוויח, אנשים לא אוהבים להצביע למי שמחליא אותם, הם יעדיפו לשפוט אנשים על פי אסטרטגיה אם לא יהיה להם מישהו אחר שיותר נוטה ל"אתיקה", וכמו ששרון ולידר עשו טעות בזה שהם לא הצביעו עם גיא בסוף יתגלה שהטעות יכולה להיות דבר טוב לשתיהן בפרט.

אהבתי שגיא זכה במשימה על החסינות, שפקס מסובב את הבנות על האצבע ועדיין הם מודעות לכל המצב ולכן איכשהו זרמו איתו לאורך הפרק, הם למדות שהמטרה האמיתית לתחת שלהן דווקא עלולה לא לצאת ממי שמתנהג בבהמתיות על בסיס קבוע (שפקס), אותו הן כבר למדו איך לאכול, הן מעדיפות להזדמנות לעוף על גיא לפני הכול, חבל שהן לא ידעו מראש שהן קרובות לאיחוד, רק הימים הראשונים באיחוד יוכחיו אם שפקס בכלל יודע מה שהוא עושה או שהוא הולך לרוץ ריצה מטורפת לחסינות במשימה הראשונה, יש לא קצת אנשים בשבט השני שלא סובלים אותו.

עדיין סוחב


על אי המתים מנו-אושר-איתי יוצאים לזרוק גרזנים על חוט דק, בסוף הבלונדינית הפסידה והשאירה אותנו שוב עם מירית, הבלונדינית היחידה במשחק שעדיין נותרה עומדת. לשבוע הבא עדיין נותרים איתי שחולם לחזור ללידר, לעלעל בעיניו, לקרוץ בידיו, ללטף את ראשה ואז ברגע שהיא תתאהב בו מעל הראש שוב הוא יגיד לה "שלום כלבה אני ברחתי". ונותר גם דן מנו שמתכנן לעשות את אותו הדבר שאיתי מתכנן אבל לא רק לאישה אחת, הוא הולך להפתיע את כולם אם הוא בסוף יעשה "מצב נועם טור" (סוף העונה הראשונה, מנו-מארינה-נעמה פוקחים עיניים גדולות ורואים איך הרסו להם את הבוקר), אני שמח שהוא עדיין שם, הוא מלא בתחושות נקמה שהוא היה יכול לטרפד אם הוא היה אסטרטג יותר חכם מלכתחילה, אי אפשר להיות 2-3 איש בצד בלי להסתודד עם האחרים, זה יוצר מחנות, וברוב הוא הפסיד דאז, הוא גם תקף על האוכל, ועל המצב במחנה, ועל זה שהוא גבר עובד, הוא גם עצבן את האוהדים נגדו בגלל שהקוסית של המשחק (מבחינתו) בשבט שלהם, אבל בסוף הוא פגש אותה ל-5 דקות באי "בדרך הביתה", זה לא נגמר מבחינתו, עדיין לדמות שלו לא הורידו לגמרי את הצבעים באתר של עמותת ישראבלוג.

היחידה שמורגשת מהאולסטארים הפרק


ומה עם שבט האולסטארים? יכול להיות שהיחידה שקיבלה היום זמן מסך הייתה אביגיל, כל השאר הייתה אתנחתא קלה מזממו של מנו במשחק, רק בשביל שיוכלו לעשות הגרלה על מי הולך להסתנן לשבט השני ולדפוק את רובם תוך כדי, בלי שום קשר לדיפלומטיה ושות', על אביגיל זה יצא תפור, היא אאוטסיידרית ומתחת לראדאר ביחד, אם היא לא תתפלפ אז קפון והוא איכשהו הצליח לתכנן את הקשים לטובתו גם אם הוא לא הלך.

דר הולך לפגוש את אושר על אי המתים אבל כנראה כמו שהוא מחכה לראות אותה היא כבר הלכה הביתה, היא השנייה שהולכת ואני כבר מרגיש כאילו אנחנו כבר חודשיים בעונה אפילו שבקושי עבר חודש זמן מסך ואולי על האי שבועיים זמן מציאות. איך שההפקה תסיים עם העונה הזו הם ישר ייצאו בקמפיין לעונה הבאה שכבר צולמה ורק ממתינה לעבור עריכה (חמישית במספר), ככה שעמוק לתוך 2011 עדיין תהיה הישרדות ישראל על המסך, גם אם לקראת הסתיו תגיע שוב עונה אמריקאית חדשה (21 במספר) זה לא אומר שאצלנו הטלוויזיה משעממת, בסך הכול קצת אחרת, גם אם ההפקה לא תמיד זורמת על פי הנחייתו של מארק ברנט זה לא אומר שזה דבר רע, חברת ההפקה שילמו על זכויות יוצרים ומותר להם לעשות במשחק בו החוקים תמיד יכולים להתגמש מה שהם רוצים, אני לא מבין למה בטוקבקים רושמים שהעונה משעממת, דווקא בגלל שהאוהדים מפסידים כל הזמן הם מקבלים הרבה זמן מסך, הרבה יותר מהאולסטארים, אין בזה שום דבר רע, לי אישית בינתיים העונה זורמת יופי.

בדרך אל האושר - דר



נכתב על ידי , 29/6/2010 23:22   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-1/7/2010 01:05




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)