לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

עולם בלי חוקים - פרק 4


   

אלוהים – יום לפני יום הדין – נאום בפני הוועדה המסקרת


"בוקר טוב לכולם, הגיע הזמן לקיים מספר שינויים בעולם בני האדם, פשוט נמאס לי כל יום לפתוח את מקלט הטלוויזיה, לראות שוב חדשות מהעולם אותו יצרתי במו ידי ולהבין שהם ממאיסים עצמם בכוונה, שהם מנסים לעשות דווקא, הם כאילו נלחמים ביניהם כדי למצוא חן בעיני וזה מתחיל להרגיז אותי, מעכשיו כל מקרה חדש המגיע לכאן על שם קדושת שמיים עובר דרכי, כל בן אנוש המבצע טבח בבני מרעיו בשם אמונה מקודשת באלוהים, כל פסיכופט אשר יוצר עולם זוועתי ואמור להישלח ישר לגיא שלמטה יעבור דרכי קודם.  השינויים שאני מחליט עליהם לא יבוצעו בפתאומיות אלא בהדרגתיות, אין חותם אשר סוגר את הסיפור, כל מקרה אשר חורג מהחלטות הוועדה על המותר בחיי כל אנוש לא יעבור בהצבעה יותר ביניכם לבין עצמכם, מהיום ואילך אני נוטל חלק פעיל יותר במה שקורה גם כאן, אני אחדיר לאנושיים האלה טוב טוב לתוך הראש שהם לא צריכים יותר מדי להיות תלויים באמונה כי היא הופכת אותם לפסיכים, חוץ מזה אני לא יכול לראות ככה טלוויזיה כמו שצריך, יותר מדי מהדורות חדשות מיוחדות לאחרונה הורסות לי את כל החשק לראות את ערוץ ההיסטוריה האנושית. בקיצור ולעניין, החל ממחר סדר עולמי חדש מתחיל, אני ואתם חלק בלתי נפרד ממנו, בכל רגע שיש לנו עוד איזה פסיכי אשר לוקח את המושכות לידיים שלו ומגיע לפה, כולנו מתאספים מולו, מאזינים לקולו הצווחני, מסבירים לו טוב טוב מאין משתין הדג ומי פה מושך במושכות ואני מכריז זאת כאן ועכשיו, באם ימצא מועמד ראוי, אפילו מבין החוטאים, אני שולח אותו בחזרה, הגיע הזמן לעשות פה קצת סדר, לי אישית נמאס ממצב החירום התמידי הזה שהעולם נמצא בו כבר יותר מדי דורות".


מבנה הועדה המסקרת – על פי החלטת אלוהים נכון לתחילת ההיסטוריה הקיימת


כאמור, הוועדה המסקרת הזו אשר הוקמה בחיפזון איטי ביותר היא הכלי המסייע בידי האל לבחור מי היא הנשמה החוטאת ומי יראת השמיים. מי הנשמה שתשוגר מיידית לטיפולו המסור של מלח-מים (שטן, רע וחבר משכבר הימים). מי זו שתחזור הביתה לגוף בעל חזות שונה אבל עם אותו אופי מאנפף וגם מי זו שהרוויחה כרטיס כניסה ללונה פארק הגדול של הלמעלה.


כאמור, אלו הן הדמויות שנבחרו לאכלס את סיפורה של הועדה:


נציג ממלכת האדם, עדיפות לאדם שהיה רב השפעה במהלך חייו. אחד שפעל למען עשיית יותר טוב מאשר שיפור יצר הרע, אחד אשר הצליח להגיע למסקנות בימי חייו מבלי להתבלבל ומבלי ללכת סחור מסביב לנושא, אחד אשר יצלח במשימה זו אשר האל מעניק בפניו, קרי שפיטת נשמת אדם, לטוב או לרע. אחד שיהיה נציגות מוכרת בפני כל ערש דווי אשר יכונס בפני הוועדה, שלא תירתע נשמת האדם הנשפט מפניו אלה תשמח לראותו. כאמור נציג של טוב וצדק, למען יוציא מרוח המתים, הרשעים, הצדיקים ואלו שביניהם את האמת לאמיתה. בהווה נציג האדם הינו ז'ול ורן, אדם בעל דמיון מאוד מפותח שכתב הרבה מאוד ספרים. 


 נציג ממלכת הטבע, נקרא לחיה בשמה: חיה, רמש, בהמה או סתם תנין. נציג מעולם הטבע אשר יוכל לעזור ולבחור לכל נשמה אשר פסה מעל פני האדמה תחליף בגלגולה הבא (באם יתרחש..), באם היא נשמת שרץ הזוחל על גחונו, באם היא בן אדם הנוהג בחייו הגשמיים בצורה נחותה יותר מהנמלים עליה היא דרכה במהלך חייה, ובאם אם התנהגה כנשמה טהורה אשר לא עשתה שום רע לאף אדם בחייה, דבר שרוב הזמן הוביל לאיכות חיים טובה יותר בגוף הגשמי אליה נשלחה הנשמה להשתכן להמשך גלגולה הבא. בהווה נציגת ממלכת הטבע הינה שימפנזה ורודה בשם פורטונה שכל הזמן מחייכת. 


  נציג עזרה לקדישה, כשמו כן הוא, נציג של כבודו בכבודו ובעצמו. רוב הזמן משתתף כקול מייעץ ולא כמחליט על המשך דרך נשמת המתים. תקראו לו המלשינון הראשון בהיסטוריה או הכושי של הבוס. רק במקרים מיוחדים, כאשר מאורעות ההווה בעולם הגשמי הובילו להשתתפות אלוהים בעצמו בוועדה, נציג הקדישה (בתפקידו כמלשן האלוהי הראשון) סיים את תפקידו והפך להיות נער המים והסנדוויצ'ים של אלוהים. 

 

שליט קו-הזמן, בעל יכולת שיבוץ נשמת הפגר בכל זמן ובכל מקום, מעכשיו ועד ליום מס' אחד. השליט אהב את התפקיד בעיקר כי אהב לשחק לעצמו בקצוות השפם כשראה דמות ששעשעה אותו, הוא כבר עמד בפני סיום תקופת שהותו בוועדה, עמד לפרוש לפנסיה כי כבר נמאס לו לחשוב. למעשה, בכל פעם בה עמד מולו נשפט הוא היה שוקל בכובד ראש התאבדות, כבר נמאס לו להקשיב, נמאס לו להחליט, נמאס לו לייעץ ונמאס לו לבצע, נמאס לו שלעיתים עוברים ימים בין ההפסקות, נמאס לו שתמיד יש מישהו שמת שם באדמה, נמאס לו שלא משנה מה יקרה תמיד יגיעו עוד מתים. הוא חשב פעם גם על הקמת ועד עובדים שיילחם למען הפסקות, שביתות וכו'.. דבר שכל פעם מחדש סוכל מאחר ואין זמן לנוח ולחשוב, כל עשירית שנייה מגיעה גופה, כל חצי דקה שלוש מאות גופות. אם הוא היה עוצר בין משפט למשפט ליותר מחמש שניות שאר הוועדה הייתה מתחילה לתת לו כאפות. לשליט, או בשמו הגשמי דני, היה צוואר מאוד גדול.

נכתב על ידי , 1/7/2010 11:56   בקטגוריות כתיבה יוצרת, ספרות, שחרור קיטור, עולם בלי חוקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)