לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

כוכב נולד 8, פרק 19, הדחות/צביקה פיק - ביקורת





כשהשופטים אכלו את הכובע כשליאור עקיבא עבר ראשון הערב לשבוע הבא זה הרגיש כאילו התחרות התחילה, לראות את מי שהלך הולך לא זרם טוב כל כך, נתנו לנו אקשן בתוכנית ועל ידי כך סוף סוף הרגשתי כאילו אני רואה כוכב נולד נורמלי בלי כל מיני מכסות מסוימות שחייבים למלא, כל הקרדיט לצביקה פיק שגם סוף סוף הראה למנחים האורחים האחרים העונה איך בונים ניסיון לילדים שבאים להופיע, גם הראה איך נותנים ביצוע לשיר חדש שלו ומראה על ידי כך שהוא לעולם לא יימחק מהתודעה, במיוחד שהוא מסרב להתיישן והוא מתחדש והוא למד שכבר כמעט בכל מועדון פופ-טראנס אפשר לשמוע איזה שהוא קאבר לאחד השירים שלו, גם בימינו, ובא והוכיח שהוא יעקוף את המועדונים וישר יפרוץ עם שיר טכנו קל (ככה זה נשמע לי) בשם 'רוקדים הלילה'. לגבי הערב עצמו, זאת הייתה התוכנית הכי טובה של כוכב נולד מאז האודישנים, ואפילו הזמרים (גם אלו שלא תמיד היו ציפיות מהם) נתנו ביצועים מעולים, יותר נכון כמעט כולם אבל עדיין. אבל עדיין כואב לי עליהם, חלקם חוטפים כאפות של החיים מול כל המדינה מהשופטים, זה די מעציב לראות מתמודדים סוגרים עיניים או מבליעים חיוך כי הם יודעים שהם צריכים לקבל ביקורת ולא להגיב בגלל שהם בטלוויזיה.


אדר גולד - מסיבת יום שישי




אז קודם כל לראשונה העונה ראינו שהמלאכיות מהאודישנים חוזרות להופיע, ולא רק בשיר אחד, את הספיתח הן נתנו לגולד. איך אני אגיד את זה הכי פשוט - ציפיתי ליותר, היא נתנה שואו ובקולה הרועם גם באה וזעקה "זו המסיבה אין לה שום סיבה" ונשמעה מקסימה את האמת, אבל יחסית לשאר הביצועים הערב היא יצאה חיוורת. רציתי שהיא תבחר שיר אחר או שלפחות את השיר הזה תעשה קצת יותר רוקרי ופחות פופ, במיוחד שהיא עשתה את זה כבר עם שירים אחרים, ובסוף זה נשמע חביב אבל לא הכרחי.

נועה דויטש - לגור איתו/איתה




היא רבה על השיר הזה עם גינוסר ויצרה לנו ספיישל 'האח הגדול-כוכב נולד', הפסידה בקרב, ניצחה במלחמה, קיבלה את ההזדמנות להופיע עם השיר שרצתה מלכתחילה אבל בסוף - אהבתי אותה כמעט בכל תוכנית שהיא הופיעה, הערב הזה לא. היא נשמעה לי מאוד מונוטונית לאורך השיר כולו, זאת אומרת כאילו היא שרה יותר לעצמה מאשר לקהל, ובמקום לתעל את השיר שבחרה להקדיש למי שבחרה להקדיש אותו תיעלה את זה רק כלפי אהובתה. לקהל בבית פחות. כשהיא עמדה יד ביד בסיומת עם המודח הטרי חששתי שהיא תעוף, היא אמורה להגיע לפיינליסטים ופתאום היא כמעט הולכת. היא בינתיים את הדרך התחילה מצויין, רק שתתעורר, שלא תדשדש רק לקראת סיום.

אור גלעדי - אני אוהב אותך לאה




את הביצוע הכי טוב לשיר הזה (מבחינתי האישית) ביצע יהודה סעדו באודישנים אי שם בעונה השלישית ופתאום בא גלעדי ומראה שהוא עדיין בתחרות, כמעט שכחתי ממנו שהוא בכלל שם, והוא הוכיח הערב שאם הוא בא לתת ובוחר שיר מצויין שתפור עליו הוא יכול לצלוח גם את הערב הזה, הוא נתן הופעה מגניבה ואפילו שהוא היה נאמן למקור הוא הצליח להראות שהוא כן קיים במלחמה והוא לא סתם חזר מ'גלגל הצלה', אם הוא ימשיך לתת הופעות כמו הערב הוא יישאר, על אף הפארודיה בעניין.

רוני גינוסר - מעלה מעלה




אף אחד לא רצה שרוני גינוסר תצא ממצב חווה אלברשטיין שלה, רק שתפסיק לשיר שירים בסגנון, והיום היה לה את כל האפשרויות בעולם לתת את השואו של החיים ובסוף היא בוחרת אנטיתזה לעצמה עם 'מעלה מעלה' ולמרות שהיא נהנתה, ולמרות שהיא הכריחה את עצמה להשתחרר, גם בראש וגם על הבמה, היא איבדה את מה שמייחד אותה, שירה צלולה של סרטים מצויירים, שירה של נסיכות ששרות על עולמות רחוקים, בזה שהיא החלה להתרוצץ על הבמה היא עייפה את עצמה והקול שלה נפגם קלות, רצה אבל שוכחת לנשום. הדרך עבורה אל על יכולה להיות סלולה אם היא רק תבין מה היא רוצה מעצמה, שתבחר את השואו שהיא רוצה לתת עם השיר שהיא רוצה לתת, שתעצום את העיניים ותפסיק להתעסק בפחד מאיך שהמצלמה אוכלת אותה, שפשוט תעמוד ותשיר, מכל הלב, כמו באודישנים, היא עדיין מלכה, רק שבהתחלה היא הייתה טובה יותר.

שחר אלגבי - יד ביד




היה איזה טוקבק שצלב אותי פעם שאני לא יכול להגיד על שחר אלגבי דברים לא טובים כי הוא ילד רגיש ומופנם, אני חייב להודות שטעיתי - הוא זמר מצויין, אולי בתחילת הנבחרת הוא קצת דשדש אבל ככל ששבוע נוסף עבר ועוד אחד הוא הפך להיות אחת מציפיות הערב בכל שבוע, לא רק השופטים התבלבלו כשראו אותו אורז תיק הביתה, היו גם הרבה בבית שהבינו שלא רק החזק שורד. הוא נתן היום הופעה מצויינת שהייתה המשכיות ישירה לשואו שלו בשבוע שעבר ולקח שיר שעשו לעופרה חזה, עשה ממנו את אחת ההופעות הכי טובות הערב, ובמקום לעבור בלי שום ספק הלאה הקהל שלח אותו הביתה, זה היה המתמודד הראשון העונה שהלך שלחלוטין אפשר להרים גבה ולהגיד "למה הוא ולא אחר", אני לא בטוח מה המצב בגלגל הצלה בימינו אבל אם יש מישהו שעדיין לא היה צריך להגיד את המילה האחרונה זה חופשי הוא.

דיאנה גולבי - אהבה בסוף הקיץ




יותר משדיאנה גולבי צריכה את כוכב נולד-כוכב נולד צריכה את גולבי, בכל הופעה שלה, מתחילתה ועד סופה היא מראה לנו עד כמה היא נמצאת בליגות אחרות מעל כל שאר המתמודדים, יש ערבים של קאברים של אומנים שאני כל כך חושש כי הבחירה היא בין שירים שאני שונא במיוחד לבין שירים של לא ממש אכפת לי וגולבי מוכיחה שהיא תמיד תתן את השואו של הערב, כל ערב, לכל אורך התוכנית. ובכלל עם הגרסה שלה לשיר היא התעלתה בשתי רמות מעל עצמה, אחת ההופעות הנזכרות העונה, ככה נותנים שואו. היא כבר עומדת לנצח, אני חושב שהיא כבר מתחילה להרגיש את זה, רק שלא תפסיק לרוץ, היא כבר כמה ליגות מעל שאר המתחרים כשרק ספורים מדשדשים בעורפה, אם היא לא תיפול בדרך היא כבר בדרך לאילת, סליחה - ירושלים.

בת נטף - מרי לו




יש מתחרים שנשארים מאחור בביצועים שלהם בכל שבוע ויש מתחרות שממקמות עצמן בכל שבוע כמה דרגות קדימה, בת התעוררה על עצמה לפני איזה שבועיים ומאז היא מראה לנו עד כמה היא יודעת לתת כשהיא מאמינה בשיר שהיא לוקחת לחלוטין אליה, אחת המובילות הערב הזה והשבוע בכלל, כמעט שכחתי איזה שיר אני שומע מרוב שהיא נראתה לי כל כך הזויה על המסך, היא הוכיחה היום לכולם שלא צריך לחכות בשביל לזכות בתור מצטיין שבועי כדי לקבל קליפ, היא יכולה לעשות CUT-PASTE מההופעה שלה התוכנית.

ליאור עקיבא - הלב




זה לילה סתמי - דנה. ובמקום האחרון - אני מצטערת כפרה, ליאור עקיבא. ובמקום האחרון - ליאור. אחד אחרי השני עלבו בו השופטים בהקריאם את תוצאות דירוג הערב, ובכל פעם מחדש היה קשה לו לאכול אותם. עוד לפני שהשואו שלו התחיל (עם החיקוי שלו לבוסקילה שהרגיש הכי קריוקי במועדון) הוא היה בטוח שהערב הוא הולך ללכת ובסוף בטחיש אחריו, בסוף הוא נשאר למרות שהוא בא לתחרות במטרה להפסיד. הוא היה יכול לעשות דברים אחרת והוא כנראה לא לחלוטין קלט מה הוא בא לעשות לנו בטלוויזיה, הוא עדיין מקבל קולות על חשבונם של אחרים, אבל בסדר, מוקדם מן המאוחר, אני עדיין לא מריח אותו מתעורר על עצמו ומתחיל להילחם, לא כל עוד הוא בוחר שירים הפוכים לו ולא מהותיים לכישרון השירה שלו, תמיד יש סיכוי כי כל שבוע מחדש כל התוצאות יכולות להיות מטורפדות למי שעדיין בתחרות, אבל כל עוד הוא שם ישנה ציפייה יותר נרחבת לפחות לשואו אחד למזכרת.

יובל לב טוב - נאסף תשרי




ברוכים שהביאנו עד הלום, באמת הגיע הזמן שהוא יתעורר על עצמו, עם ההופעה שלו הערב ל'מת אב ומת אלול' הוא הראה שהוא יכול גם להופיע קצת אחרת ולעצום את העיניים ולגרום לנו להתרכז במסך ולא רק להקשיב לו מהרקע. הוא הגיע הערב מתוך מטרה להילחם והראה שהוא זורם הרבה יותר בקלילות עם השופטים מאשר כשהילדים עומדים ליד צביקה הדר ומקבלים ביקורת ועל הדרך מתבלבלים על כל שעל ופסיעה מחדש. לב טוב עדיין לא סיים את דרכו, לפחות לא השבוע, ואם הוא ימשיך בכל שבוע לתת שואו כמו הערב יש לו סיכויים משתפרים לעלות עוד קצת בסולם.

היבה בטחיש - אני לא יכולה בלעדיך




וואלה? זה מה שאת בוחרת בתור שיר של צביקה פיק? זה מה שאת עושה ממנו? הערב כולו זרם חלק וההופעה האחרונה להערב די פגמה ברצף, לא אהבתי, היה שיר קשה שלא היה תפור על היבה בכלל. אפילו לא קרוב. את השיר עצמו למדתי לשנוא עם הזמן כי הוא כל כך קאלטי כבר שנים שהוא הפך להיות אחד הדברים המזוהים עם אינטרנשיונל, ואת באת ועוד עשית לה עוול, היה קשה לשמוע, היה קשה להבין מדוע, היא חייבת להתעורר או שהיא חייבת ללכת, נמאס לי שכל שבוע מחדש היא חולמת וכוססת ציפורניה בתהייה מה יביא לו השבוע הבא וכל פעם מחדש יש לה זמן לבחור שיר שיפציץ וגם אם היא נופלת על שיר מעולה עוד לא ראיתי אותה נותנת ביצוע מעולה ומינימום נזכר לשיר.
נכתב על ידי , 2/7/2010 18:29   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-6/7/2010 00:09




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)