לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 9 - ביקורת





כל חטא עומד בסופו של דבר מול מי שהקים אותו, טיפח אותו וגידר אותו כשלו. הפקת הישרדות ישראל חטאה בכך שהם החליטו לעשות אולסטאר מוקדם מהצפוי, ולא רק
אולסטאר אלא 'אוהדים מול שורדים', הם גם חטאו שהם הביאו אל עונת האולסטארס היהודית הראשונה בסך הכול 16 איש, הם גם חטאו בכך שהם טירפדו חלק מהחוקים בצורה חדשה ועדיין השתמשו בחטא השטיקים בהם שאותם כבר ביצעו בעונות קודמות של הישרדות. ההפקה גם חטאה בכך שדקה אחרי שהם רואים שכל השבט של האוהבים הולך ונעלם שבוע אחרי שבוע והאולסטארים שלהם לא מקבלים מספיק זמן מסך, הדרך היחידה מבחינת ההפקה הייתה לעשות איחוד מוקדם מהצפוי, זה גם יביא כמה גבות מורמות מצד הצופים בבית, זה גם יביא רייטינג כי איחוד מוקדם מהצפוי זה תמיד דבר שמושך את העין וזה גם מביא במשחק עצמו מספיק אנשים שמתחילים להתפתח בתוך עצמם ולהבין איפה הם נמצאים כיום לעומת איפה שהם היו עד עכשיו.

אבל לשפוט את ההפקה הישראלית זה קל מדי, במיוחד כשאפשר במקום פשוט להתבונן מהצד על כל פירות העמל של ערוץ 10 אוכלים אחד את השני, או מול העיניים או מאחורי הגב. יש כאלו שמנסים לשחק את המשחק, יש כאלו שרק מנסים ליהנות על הדרך ויש כאלה שנשארים נאמנים לדרכם שלהם. עונת החטאים התחילה ועכשיו כבר אפשר להצביע - מי תחמן, מי שלו בנפשו, מי זוחל מתחת לראדאר ומי סתם קיים בשביל להיות נוף. גם אם מי שנבחר להשתתף העונה על פניו יכול להיחשב מאוד אנמי (ואני מדבר רק על השורדים, לכל השאר עדיף לתת הזדמנות ראשונה לפני שמקללים איך הם מתגנבים להזדמנות השנייה), עדיין כל המשתתפים מצליחים לספק את העניין, כמעט כולם.

רק לפחות דבר אחד כן אפשר להגיד להפקה, הם הצליחו לייצר פרק איחוד מצויין, גם לא התמקדו יותר מדי במצב קריוקי ויצרו לנו הרבה יותר עניין כשהם הושיבו את המתמודדים אחד לצד השני ועזרו ליצור לנו יותר אסטרטגיה ממה שאנחנו רואים על המסך בדרך כלל.

לא 2 התחמנים היחידים במשחק אבל עדיין



הפרק התחיל אחרי צאתו של דר בפרק שעבר, בניגוד לרצונותיו של גולד ולהמשך מהלכיה הטובים של אביגיל במשחק, אחרי התיקו דר עף והשאיר את שפקס להתנהג כמו בריון-תיכון ולהתחיל לרדות במה שמעלה לו את הסעיף, לגיא יש מזל עד עכשיו במשחק והמזל המשיך לשחק לו כשהשבטים התאחדו, הוא גם הרוויח את ההזדמנות להיות כל כך מחוץ לברית של השבט שלו וגם הרוויח את ההזדמנות למנף את השנאה שיש לכולם כלפי הבהמתיות של שפקס, הוא לא מסתיר את המצב תחמן שלו, הוא יודע שהאש עליו לעולם לא תפחת אז הדרך היחידה זה לזרום עם קפון על האפשרות להזיז את התחת של השבט שלו לשעבר (שפקס-לידר-שרון) הרחק מהאי.

הישראלי המכוער



שפקס בכלל סופג את האש מכל שאר השבט על המצב שלו, אנשים שם נרתעים ממנו ומה שנאמר עליו על ידי גיסתו בקטעי הוידאו-מתנה בטוח לא הוסיף לו חן. יש מטרה על הגב שלו והוא עדיין לא מודע לזה, היחידה שחושבת לאמץ אותו כליל כל הדרך אל הגמר היא שרון, היא חושבת חכם שאם היא תתן לו ליזום ולהשניא את כולם עליו אז היא בסוף תהנה מפירות עמלו (אבל היא רק שוכחת שעדיין מדובר בעונה רביעית ולא בטוח שמצב נעמה קיסרי מעונה הראשונה יחזור, אנשים עלולים דווקא העונה הזו להעריך מהלכים בגמר מאשר היגררות כל הדרך).

לידר מתחילה להסתודד עם מירית ומעיין כי תמיד קל להתפלל ולקרוא לזה הדבר שמקרב בין העם, פורטר ומירית רואות את המצב השברירי של הילדה אחרי שזרקה את החבר שלה תמורת כסף ומחליטות לאמץ אותה ולעשות ממנה שלהם, שילוב בין סנג'רית למישהי שתהיה הקול שלהן ולטובתן גם בסוף, כי זה כל כך קל לסובב מישהו ששוכח שהוא במשחק ומנסה להבין. מירית כמובן עשתה לה את נאום ה'ראויים' (כמו שנאמר: "אפשר לשחק את המשחק הזה בהגינות ובטוהר מידות") שלה עצמה לא עזר לזכות בעונה שלה.

בשבקין - שרון (דייטים ביער-שלב א')



בשבקין ושרון גם כן יוצאים לדייטים ביער ומתחילים לרחרח מי יגן על מי ומי ישקר למי, לשרון יש את שפקס בצד שלה ולבשבקין יש את 2 הליצניות (ביחד עם לידר), ביחד הם כבר שישה, כוח שיכול לתת טון בשבט אם הם יחליטו לעשות מהלך, משום מה אני מפקפק במצב, נראה לי יותר הגיוני מצב קפון-גולד-אביגיל + המודח שחוזר שבוע הבא מאי המתים (רוצה להאמין שזה יהיה מנו, סביר להניח שזה יהיה איתי), וחוץ מזה יש גם את אנגלנדר ומארינה שבינתיים מרגישים כמו שחקנים חופשיים במשחק..

הפסידה מהאיחוד?



אביגיל יצאה הכי מופסדת מהפרסים שקיבלו כל השאר מהבית, גם הביאו לה חבר ריאליטי אחר (שבינתיים יוצא עם פליטת ריאליטי אחרת), מישהו שהיא הייתה טיפה מאוהבת בו בעונה שלה, הוא גם לא החמיא לה בכלל, גם פגעה לה בפרסונה, גם הרס לה את המשחק, גם עזר לאחרים להצביע ולראות מה בדיוק לא בסדר אצל הילדה וגם עזר לה לראות מי החברים שלה וכמה חסרי טאקט הם יכולים להיות אם הם לא זכו בהישרדות בעונה הקודמת. טומי הייתה הבחירה הכי גרועה בשבילה לבוא ולהגיד מה הוא חושב עליה, בייחוד אחרי מה שקרה ביניהם דאז. אני לא מאמין שזה הרס לה יותר מדי, עדיין יש כאלו שרואים אותה בתור הזדמנות פז להגיע רחוק במשחק, אם כמה אנשים שכמותה שיש להם סטיגמה של זגזגנים יגיעו רחוק זה עדיין מותיר לה סיכוי לקחת, ככה שאת טומי היא עדיין לא צריכה לספור יותר מהצפוי.

יום שלישי אין הישרדות, גם לא יום ראשון, ככה שיש יותר משבוע חופש עד שנראה איך המשחק מתחיל להיות יותר מעניין ממה שהיה לנו עד עכשיו, רק אם אפשר בקשה קטנה להפקה, אם כבר זרקתם אליל חסינות אחד בתחילת הדרך למה לא פיזרתם עוד כמה, זה רק יגרום למשחק שמעניין מתחילתו קצת יותר להשתגע.
נכתב על ידי , 5/7/2010 00:53   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-5/7/2010 01:21




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)