לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

מלחמת יתושים


אני ישן, וכמו כל קיץ וכמו כל לילה ככה גם השנה זה מתחיל כצפוי: "בזזזזזזזזזז", הבן זונה זמזם לי בתוך האוזן, הזזת יד אחת בקטנה והוא זז. עוד כמה דשדושי תרדמה ושוב פעם אני שומע את הזמזום המזוויע שלא נותן לישון. הדלקת מאוורר והצמדתו לראש תמיד עוזרת, אבל אם היתוש מספיק עקשן הוא גם מצליח לעוף מול הרוח והכול בשביל להילחם להשיג עוד טיפת דם. אחרי כמה ניסיונות לינה בליל קיץ חמים שלא מצליחים לעבוד כל לילה מחדש המלחמה שוב פעם מתחילה. מדליקים את האור הקטן ומנסים לאתר את הקרצייה בקיר שאליה היא נדבקה בשביל לארוב. כשלא מצליחים מדליקים את האור הגדול ומחזיקים עיתון ביד. אחרי כמה דקות קצרות של התבוננות/המתנה/תהייה/תסכול/עצבים על עוד לילה אבוד מצליחים לאתר את המניאק, מהדקים את העיתון ביד ואט אט פולשים לשטח המחיה הטבעי שלו, מה שנקרא האביטט עירוני של דם אנושי, בשניות הראשונות סביר להניח שהיתוש לא ישים לב שמתקרבים אליו מתוך מטרה לעשות כתם על הקיר, אבל ככל שהסכנה מתרחבת ככה גם העיניים הגדולות שלו מתרחבות, ועם כמה שהיתושים הרבה יותר איטיים מבני דודם הזבובים הם עדיין מודעים כשמתקרבים למעוך אותם.

עכשיו, הדרך להרוג היא פשוטה, קודם כל לא לתת להם לעזוב את החדר, הם יעופו לכיוון שאנחנו נכוון אותם לעוף, וגם אם מכה אחת מוצלחת לא עוזרת כי הם הצליחו להתחמק זה לא אומר שצריך ישר לקלל ולוותר, אפשר לנסות הנחתה נוספת על אוטומט, תתפלאו איך רוח משפיעה על יתוש כשהוא לא מתכונן אליה, כמו איום בהטעייה והדיפת היריב לעבר הקיר, בדיוק שניות ספורות לפני שמועכים את כל גופו הגמלוני שמלא בחלק מהדם שלכם הוא בטוח ינסה שוב לברוח, תתנו לו, הוא יסתובב סביב עצמו בניסוי והטעייה רק בשביל לבלבל את האויב שיעזוב אותו בשקט.

אחרי שנפטרתם מהיתוש הראשון של אותו ערב אפשר לנסות לחזור לישון, אם אתם ישנים עם אור דלוק הסיכוי שלכם לצלוח את הערב הרבה יותר פשוט כי יתושים מפחדים מהאור, הם מרגישים חשופים, משום מה לא ברור לי אם זה בגלל שהם נגעלים ממעשה ידם (זאת אומרת לתקוף את הקורבן הלילי) או שבכלל זה בגלל שיש להם נקיפות מצפון.

אם הצלחתם להרוג את הראשון בטוח יבוא עוד אחד, אפשר לנסות לעבור למצב 'שמיכה הולנדית' ולכסות את כל הגוף כולל הראש ולנסות ככה לישון, הם לא יודעים איך לחתור מתחת לשמיכה בשביל למצוץ עוד טיפת דם, אפשר גם לנסות את כל התכשירים שרצים בשוק שלי אישית אף פעם לא עבדו חוץ מלעשות ריח מסריח בחדר. אפשר גם לא ללכת לישון ופשוט את כל הלילה להעביר במלחמה בלתי פוסקת עם עיתון ביד והרבה סבלנות.

היה ב'נשואים פלוס' פרק שלם על אל באנדי שנלחם בארנב/שפן שחודר לשטח המחייה של הבאנדים ושיגע את אל במשך שבוע, אל פיצץ כמעט את כל הבית בניסיונות להילחם בארנב, בלי התחשבות בשום גורמים סביבתיים, הוא אפילו קנה פצצה מלוכלכת באחד השווקים וזרק אותה על אחת ממחילות הארנב, בסוף הארנב צץ מחדש וכל פעם מחדש ניצח. עכשיו, אני לא משווה את עצמי לאל באנדי אפילו לשנייה, לרוב אני בכלל מרגיש כמו קלי באנדי, אבל במלחמה נגד יתושים שמטרידים אותי כל לילה מחדש בא לי לזרוק לפעמים דברים על היתוש בלי התחשבות בכך שיש לי שכנים ששומעים אותי מקלל או שיש קיר דק שאסור להרביץ לו יותר מדי חזק כי הוא עלול להישבר.

הדרך האידיאלית מבחינתי היא פשוטה, לשים מארב מקדים כי היתוש יחזור בכל מקרה, לא ללכת לישון מוקדם מהצפוי כי הוא יגיח על בליינד, אפשר פשוט לשבת ולחכות-לארוב ובשנייה שהוא מגיח לקטול אותו במקום עומדו, ואחרי שעוד ערב מגיע לסיומו ואפשר סוף סוף ללכת לישון אסור לשכוח דבר אחד - מותר לגרד, רק בפרופורציה
נכתב על ידי , 12/7/2010 12:03   בקטגוריות מחשבות, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים, מצחיק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)