לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 10 - ביקורת




וואללה, פרק יפה (מחשבות ראשוניות ביותר על הפרק של היום)

תככים ומזימות וקצת קריצות, היו גם בני אדם, מעט נשים מזדנבות וגם דג קטן. היו כמה שחזרו וכמה שצללו. היו גם הפתעות ולא מעט אכזבות, היו שקרים בגובה העיניים ומעט שקרים לבנים, היו גם ליטופים עם הרגליים ובריתות בין חברים. היו גם עוגיות ומעט קליפות של תפוזים. כן הרבה דברים היו בפרק אבל החשוב מכולם עדיין לא כאן. הוא יגיע מחר עם הפתעה אחת לשבט עם לכתם של שני בני אדם.

אני עדיין לא מאמין שנותרו ארבעה מתחת למים, שניים מהם במשך שש שעות ורבע, אבל אפשר להבין מה זה כוח רצון ליצור מומנטום דומיננטי דקה אחרי האיחוד. יש כל כך הרבה בלבלות בשבט מבחינת מי נגד מי כי יש הרבה קבוצות ותת קבוצות. נכון להיום המצב בשבט כל כך לא ברור שרק אם נתלה תרשים זרימה על הקיר נקבל מושג ברור מה קורה ומי נגד מי, נראה כאילו כולם נגד כולם ועדיין כולם ביחד. בשביל לסכם את המצב אחרי היום אפשר להגדיר את הבריתות הקיימות כך:


לבשבקין שלקח היום חסינות כמו מלך יש את מעיין ומירית, נוספת אליהם לידר שמתחזקת לאחרונה, לבשבקין יש גם את שרון (איכשהוא, למרות הפייט מול מצב מנו), גם ללידר יש את שרון, למרות הניסויים אצל האויב ולמרות השוני במהות ביניהן יש בלידר את הרצון להסתובב לגמרי ולזרום במצב שתי חכמות יושבות ומראות איך הן לא יתנו לשום דבר לשבור אותן. לשתי הבנות יש גם את שפקס, אבל לא בטוח שלו יש אותן כי כל השאר בשבט לא אוהבים אותו, וגיא מצליח לגמרי לגרום לכולם לשים לב לכל פסיק ושעל בחיי ההתנהלות של שפקס בשבט בתור קלף פתוח, אפילו ששפקס משקיע את מיטב האנרגיות לגרום לאחרים לשנוא את גיא עוד יותר, אדם חכם שפקס, יש לו מושג עם מי הוא מתנהל, לגיא בכלל אין מצב רוח על הבנות ברית לשעבר שלו ודקה אחרי שהבנות לא זרמו איתו בהדחה האחרונה של שפקס (שדר בסוף ברח בה וגם ברח היום מאי המתים כמה שיותר רחוק מהמושבעים) הוא גם זורם ישר לידיים של האולסטרים שמקבלים אותו בתור עובדה קיימת כצד השני של קפון כשהם נותנים לשניהם הזדמנות לברוח לגירסה הישראלית של EXILE ISLAND או אי הגלות בז'רגון המדיני ושם ביחד הם יביאו פסל חסינות לפורפרה עתידית כלשהיא, לקפון יש גם אביגיל, דן עוד זוכר את מה שהוא לא טרח לשכוח.


חוץ מזה יש את צד מארינה שהייתה לרגע קצר שחקנית חופשייה ולפתע שוב התאחדה עם דן מנו ואנגלנדר, יש להם שלשה חזקה שלא יהיה קל לשבור, וההדחה הכפולה מחר הולכת לקבוע טון מאוד חזק, במיוחד שמנו גם שומר את איתי בצד (למרות שאפשר להגיד את זה לשני הצדדים) שאולי הוא ייתן לו להציא אגרסיות על לידר בעתיד אבל יש למנו גם את שרון וזה יוצר עוד יותר תת קבוצות בתוך התת קבוצות, מארינה אולי עשויה להרגיש מאויימת, למרות שיש מצב שהיא תקבל את המצב לאשורו והם יקימו סוג של קואליציה.

ומה עוד היה בפרק - בשבקין לקח חסינות, דן ואיתי חזרו והרסו תוכניות של אחרים, דר סוף סוף עף, אנגלנדר קיבל מיטת יחיד אבל קיבל גם אנגינה מכל הבנות שנותרו בשבט שלא ייתנו לו ליהנות ממנה בשקט, גם שפקס עבד היום על מנו ואיתי, גם אם הם לא הסתובבו לכיוונו הוא יצר פה התחלה של מהלך, עדיין לא ברור אבל עדיין. גם מעיין רקעה היום ברגליים והוכיחה שהיא יכולה, אסור גם לשכוח את קפון שלא התקפל עד שהיה מאוחר מדי והתחיל להחשיך ומהווידוי תוך כדי המשימה גילינו שהוא פרש כי הוא הבין שזה משחק אגו אחד גדול מצב 'לנסות לנצח את בשבקין' במשימה, עוד פעם חישובים של כמה אנשים צריך להיות נחמד אליהם יחסית כדי שהם ייתנו לך את הצ'ק אפילו שהובלת אותם הביתה.

זה לא כל כך קל כמו שזה נשמע, לגרום לאחרים לתת לך מיליון שקל, במיוחד אם אחרי זה בארץ הם יראו את כל מה שעשית בזמן שבתקופה על האי אף אחד אחר לא ראה.
נכתב על ידי , 12/7/2010 23:09   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)