לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 11 - ביקורת





להיות שקרן פתלוגי זה מקצוע נצרך בהישרדות



זה לא קל להיות דן מנו במשחק בימים אחרי ההדחה הראשונה של השבט המאוחד, הוא זה שהיה אמור להיות האסטרטג ובינתיים מסביב אנשים עושים לו פורפרה. אחרי שהוא עף לאי המתים הוא היה בלי חברים וחיבר אליו את איתי, מאז שהוא חזר מאי המתים (ואחרי ההדחה היום של אנגלנדר ומארינה) איתי זה כל מי שנשאר לו. שיחק לשפקס קלף, בזמן שכולם הסתכלו על בשבקין וקפון צוללים בפרק האחרון שפקס התיישב עם אנגלנדר ומנו בסירה אחת רק כדי שכל השאר יקלטו אותו מדבר, לא יאומן שהליצנית והרמלאית אכלו את השקר של שפקס כמו מים, אבל גם המצב של בשבקין וחוסר היכולת שלו לקרוא אנשים על בורם גם כן העלתה פליאה על הנאיביות של השלושה שאוכלים את השקרים של מקס כמו תינוקות שמאכילים אותם גרבר.

מקס שפקס הצליח לשבור את ברית מנו כליל, את טל מתוך דווקא ואת מארינה מתוך מומנטום, הוא הותיר את דן בודד במערכה, בדיוק כמו שהוא רצה שיקרה, הוא יודע שאם מישהו יכול לשחק לו בתוך הברית הפנימית שלו (לידר ושרון) אז זו שרון שתזרום עם הלב ונגד האמוציות של משחק אובייקטיבי. מקס רוצה שדן יעוף בכדי שהוא יעבור להתמקד בברית הבאה שלו בתור לטרפוד, מצב גיא והנספחים החשודים ולסיום שלישיית הליצנים של בשבקין, ככה שאם איכשהוא ישחק לו קלף לשבת בשלישייה בסיום אז איכשהוא יעריכו את העובדה שיש לו שתי נגררות והוא עם הקרדיט על המהלכים השפקסיים אז הוא עוד עלול לזכות.

אבל ישנה גם עוד אפשרות, שכל שבט בשבקין היה איכשהוא מודע לשקר של שפקס והם פשוט זרמו עם ההזדמנות, ראו את זה בגמגומים של בשבקין אחרי שטל הבין שהכוונת עליו וחבר המרעים של חלק מהאולסטארים ניסו לנהל דיון סודי שכל שאר המדינה לא הצליחה להקשיב לו. ושוב פעם דן צועק על מירית שהיא חלק מחבורה של שקרנים פתלוגיים, זה לא היה ברור, למה לא היה פה ניסיון משמעותי לשחק מהצד של האאוטסיידר? להבין מה יכול לקרות אם הוא ישחק משחק אחר בלי ברית שתפורה לו על הגב ורודפת אחריו לאן אשר הוא הולך. הם רק התפלפו עליו בהדחה לפני כמה ימים אז למה הוא בטוח כל כך שמי שהתנהג בעבר כמו שהוא התנהג לא יעשה בדיוק את אותו הדבר שוב?

פחות ברית אחת במשחק ודן נותר לבד


בהישרדות ישנה נימת הנאה מסויימת מלראות את הזיק נדלק בעיניים כשמעיפים מישהו לא צפוי, במיוחד אם מתכננים לו בליינדסייד. זה מה שראו היום יותר מהכול. זה מה שכל שאר השחקנים בסך הכול מנסים לעשות, לזרום עד המיליון. ואין מה לחשוב שקל להם, למרות כל הדברים שההפקה זורקת להם על בסיס קבוע, מותר לה להפקה לעשות מה שהם רוצים העיקר שבמצב העיקרי של לתת לאנשים לאכול אחד את השני הם לא נוגעים, אין להם באמת איך, עדיין לא היה סוכן שתול במשחק (על כל משמעויות הדבר ולא רק על פי קונספירציות). והיום בכלל היתה את הסופריצה של אי הגלות כי אם נפטרים מאי בונוס אחד חובה לדאוג שיהיה אי בונוס שני, ראינו שם שני ברווזים מחפשים פסלון במקום לאכול ארוחת ערב, בסוף הם גילו שהפסל מסתתר בבית, אני לא מבין למה הם לא ניסו לחפש את האליל עם הגיעם לשבט, לא היתה להם אפילו דקה זמן? קפון או גיא היו יכולים אפילו במודע לגשת לאחת הבריתות ולהציע שת"פ חיפושים ולשנות את כל התמונה היום, אבל אני מבין למה הם לא עשו את זה, היה עדיף לגיא ולקפון להמתין עוד קצת, האליל עדיין אי שם. הייתה עוד הפתעה שכבר הספיקה להישכח, ההפתעה הקבועה של הכוח הכפול והגרזן או משהו כזה, אז גם את זה לקח בשבקין, נתן לטל, התנהג קצת בהתנהלות גרגמלית ממוקצעת של 'נשק את חברך ואז תשלח אותו הביתה', גם הותיר אותו עצמו כדמות דומיננטית יחידה שלטת פיזית במשחק וגם כחלק מברית מובילה במשחק. זה שמשחקים בו זה משהו אחר.

שבוע הבא מתחיל עוד פעם 'הרווק 2' של מנו על האי, עורכי דין בשטח מחייה קטן וצפוף, האם האבא ירביץ לילדתו עם סכין ומזלג או שמא עם שוט בגלל החבר החדש שלה? האם הוא ימשיך לשנוא את המסתנן הקטן שמנסה לגנוב לו את הבת מתחת לאף? ואיך קפון יגרום לכולם לא להסתכל בזמן שהוא וגיא יוצאים לחפש פסל קטן? (רק נקווה שהפעם הוא לא יהיה בצורת צפרדע).
נכתב על ידי , 13/7/2010 23:09   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)