לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

כוכב נולד 8, פרק 21, דואטים/עדי אשכנזי - ביקורת





המוסיקה בפרסומות עזרה לזמזם היום מוזיקה באוזניי הרבה יותר מרוב המשתתפים הערב בערב ההדחה הכפול של אשכנזי, בכלל העובדה שהביאו לנו את עדי אשכנזי להיות שופט אורח גרמה לכל הערב להיות שטותי ולא רצוי יותר מהכול, לא ברור למה בקשת עושים את מה שהם עושים כשבחלק מתוכניות הדגל שלהם הם עושים פרומו לתוכניות אחרות ומארחים פרצופים מוכרים שמביאים רייטינג לקשת להשתתף בתוכניות שונות במהות ממה שעליו הן מדברות בדרך כלל, ברור שזה בשביל לתת פוש לאנשים בבית להיכנס ולראות את התוכניות בלייב, אבל למה זה נותן הרגשה כל כך צפויה מהמצופה. כנראה לא היה להם כוח להביא הערב מישהו שאת השירים שלו המתחרים ישירו, חי או מת, אז הם הביאו קומיקאית שהתיישבה לצד דנה אינטרנשיונל ועשתה פרומו לעצמה לאורך כל הערב.

הדואט של עידן עמדי ואדר גולד הציל את הערב והדואט של דיאנה גולבי ואבי בן אבו עזר לתוכנית להיראות כמו תוכנית זמרה ולא תוכנית קריוקי, שני הדואטים לחוד וכל אחד בנפרד הצליח להראות מה קורה כשכימיה מוצלחת בין שני מתמודדים יכולים לגרום לשיר להישמע הרבה יותר טוב ממה שמכירים אותו בדרך כלל. ומה עם שאר הדואטים, ת'כלס, אחד לאחד וכולם אם לא רובם זוועה, פשוט זוועה, לא שרגאי ולא נעליים. ולגבי הסולואים - כשעומדים ללכת הביתה המלחמה עולה לגבהים אחרים, מתוך שישה שעמדו בסוף רק ארבעה שרו כאילו שהם מתאבדים על השיר, רק היבה בטחיש ויובל מרון נתנו שיר חלוש לסיום, ליאור עקיבא הלך הביתה, אבל לא בגלל הביצוע האחרון שלו הערב. יותר בגלל שהוא מדשדש כבר תקופה וההתרוממות שלו למעמד זמר מקבל סטטוס קיים רק כשהוא עומד רגע לפני ההדחה וזה לא הספיק לקהל שמסמס בבית. היבה בטחיש הלכה הביתה כי אותו תירוץ קבוע קיים ומהדהד אי שם, היא לא מביאה ביצועים נזכרים, הם חולפים אי שם בערב, תוכנית אחרי תוכנית ומשום מה תמיד היא מצליחה לעבור הלאה, גם בדואטים וגם בסולואים שלאחריהם, הערב המזל שלה נקטע. הייתי מעדיף איכשהו שיובל מרון יילך היום הביתה, ורק בגלל שמהשישייה שנותרה לסיום הוא היה יחסית חלש, ב-23.00 בלילה עדיין קל לגנוב להורים את הנייד לשלוח SMSים אם את ילדה בת 16 והפוסטר שלו תלוי לך על הקיר.

אז מה הפסדנו היום, חוץ מזמן את האמת ממש לא יותר מדי, כמו שנרשם לעיל רוב הדואטים היו זוועה, בנקודות זה הולך ככה:

- אור ויובל טוב עשו את השיר 'לראות', בכוונה כיביתי את הטלוויזיה והדלקתי אחרי רבע שעה, בדיוק לשמוע את הקטילה של השופטים, אפשר להגדיר אותו כחביב ומזעזע, לא יותר.

- בת נטף ויובל מרון עשו את 'ואנחנו שניים' שהיה נחמד וממריא אבל לא כל כך הכרחי, הם לקחו פצצה של שיר ועשו ממנו חורבה. כשבת בסולו עלתה עם 'חדר משלי' היא הראתה כמה עיניים עצובות משפיעות על היכולת שלה לשיר ולהראות שהיא בתוכנית הזו מתוך מטרה מסויימת ולא סתם והיא די הביאה את הביצוע הכי טוב של הערב. את יובל מרון 'והילד בדשא' (או משהו כזה) לא אהבתי, הוא בקלות היה עף היום.

- אוהד שרגאי ונאור אלבז שרו את 'עומד בשער' של בניון שהיה מלא ברגשות אבל חפר יותר מדי, כאילו לא הצליח להם להרים את השיר ביחד יותר מדי גבוה. חיפפו את כל המשמעות של השיר ועשו ממנו קליפ, לא יותר.

- נועה דויטש ותהל שוהם אמנם הצליחו לבחור את השיר הכי טוב של הערב אבל מבחינת יכולת ביצוע 'לבן בחלום שחור' יצא להן זוועה. לא הבנתי איך הן לא הקשיבו איך השיר נשמע מהצד אחרי שהן הקליטו אותו פעם ראשונה, הקולות שלהן (לי אישית) ממש לא נשמעו הרמוניים ודי טרפדו האחת את רעותה. ציפיות מאכזבות ומאוכזבות. זה שהן נתנו אוירה קוסמטית יפה מסביב זה משהוא אחר, אבל בתחרות כזו הן היו צריכות לגשת אל השיר בצורה הרבה יותר מהותית ממה שהן עשו בו היום

- ליאור עקיבא ורוני גינוסר עלו יחד לשיר את 'כמה אהבה', עשו ממנו שיר לעוס עוד יותר ממה שהוא בדרך כלל ואפילו שהייתה הרמוניה ביניהם לאורך הביצוע, היה חסר בו משהו מהותי שנקרא לעצום את העיניים ולהיכנס בשיר. את אותו הדבר שהיה חסר להם בדואט שניהם גילו לפתע רק כשהם עמדו בפני הדחה. ליאור עקיבא בחר לסיום את 'דבר לא' והראה שגם אם הוא לוקח שיר לא מוכר הוא יכול להיכנס בו ולעשות לו יופי של ביצוע, הבעיה שהוא נזכר מאוחר מדי. ולגבי גינוסר, בלדה והיא עצמה את העיניים והפסיקה להתרוצץ על הבמה, היא יודעת כשהיא טובה, חבל שרק לפעמים היא נזכרת בזה וגורמת לנו לזכור שגם אנחנו שכחנו.

- היבה בטחיש ומעיין בוקריס עמדו יחד בישורת הסיום שניות לפני שהיבה עפה הביתה, לרגעים ספורים החזקתי אצבעות כדי שבוקריס לא תלך כי יפים הביצועים שלה כשהיא נלחמת כשמאיימים עליה לעוף הביתה, לגבי היבה החזקתי את הידיים מהסיבות ההפוכות. הן בכלל התחילו את הערב מתוך מטרה לזכות בפרס פרס לשלום עם הביצוע הזוגי. מה היה שם, בין 'שיר היונה' ל'הנסיכה והרוח' כבר התבלבלתי להבחין באיזה שיר היבה הייתה פחות טובה, לפחות את בוקריס והביצוע ל'פרי גנך' היה אפשר לזכור, ככה זה כששיר טוב - עוברים, וכששיר לא טוב - הולכים.

- עידן עמדי ואדר גולד הביאו את 'אהבת נעוריי' והראו מה קורה כשהאישה מוציאה לך שחורים, כמה טוב לב זה מוציא ממך כלפיה אחר כך בתמורה. בכלל עידן עמדי מצליח עם הנשים שבוע אחרי שבוע, אחרי שתהל שוהם הפנתה לו לחי בשבוע שעבר הוא עבר לגולד שאיכשהו גם זורמת. ביחד הם הביאו את הביצוע שהרים את הערב מהשיממון הראשוני שלו.

ומה לסיום, דיאנה גולבי ואבי בן אבו קיבלו הערב את הזמן מסך הכי חשוב בתוכנית וכמו תמיד הביאו את הביצוע שסגר את הערב מבחינת דואטים ובכלל עזרו לכולנו לראות מה ההבדל בין הליגות שרצות שם העונה בכוכב נולד. הם העיפו את הבמה עם הביצוע ל'בדד' והביאו שואו שלא יישכח מהאוזניים ושיהדהד גם בהמשך הדרך.

פחות עוד שניים

נכתב על ידי , 15/7/2010 00:13   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-15/7/2010 13:24




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)