לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

כוכב נולד 8, שבת, הדחה בלי תוכנית מלאה - ביקורת






איזה מעצבנים הם, לפתוח את ערוץ 2 ביום שבת בערב בשביל לראות כוכב נולד והדבר היחיד שמתקרב להופעה היה לראות את רמי קליינשטיין מקבל הזדמנות נוספת להראות שהוא יודע לשיר, נו באמת, בשביל מה לקרוא לזה תוכנית של כוכב נולד? בשביל מה להוציא את כל המתמודדים מהבית? חלקם כבר ממזמן סיימו את השלב בחיים שקוראים לו הקפצה לבסיס בשבת, אז באזרחות מכריחים אותם להגיע אי שם לאולפנים רק בשביל לראות שני חברים הולכים הביתה. ובכלל, בשביל מה הביאו את כל הקהל מהבית לראות את כולם עומדים על במה, אפילו פיסת הופעה של הנבחרת לא הייתה הערב, בסך הכול התגודדות בדרך להעיף עוד שניים הביתה. הייתי מבין אם היו עושים את זה במסגרת דואטים ואז מעלים סולואים להצבעה נוספת ואחרונה אבל ככה, רק בשביל לדחוס לנו חצי שעה לא משמעותית בגרוש ולקרוא לזה ערב של כוכב נולד.

אדר גולד ונאור אלבז הלכו הביתה בלי הזדמנות אחרונה להילחם, לא בשביל זה הם וויתרו על השבת שלהם עם המשפחה, ראו את האכזבה על הפנים של גולד כשהיה לה קשה להישיר מבט וראו את ההבנה על הפרצוף של אלבז כשהוא הבין שהחלום נפל וכשל. אבל שניהם לא צריכים להרגיש יותר מדי אכזבה, אם הם יסתכלו על כל הכוכבים לכל אורך העונות של כוכב נולד הם יוכלו לראות שנדירים האנשים שטורחים להישאר בתודעה אחרי שהעונה נגמרת, והכי מצחיק זה שלא רק המנצחים ממשיכים את הדרך המוזיקלית, יש גם אחרים שנפלו במהלך הדרך שעדיין ממשיכים לתת פייט ולהישאר בתודעה.

כמו שזה נראה כרגע השנה לא יהיה שום גלגל הצלה לסיום, בכל שבוע נלחמים מתחרים על הזכות להוציא סינגל,זה ברירת המחדל של כוכב נולד השנה על אלו שנשרו במהלך הדרך, אני יודע שלא לגולד ולא לאלבז מתאים המצב, אבל ברירה כבר אין להם. אנשים בבית אוהבים בתחרות הזאת את מה שהם אוהבים. לגולד הייתה עונה טובה שהייתה יכולה להיות אחרת אם היא הייתה מפסיקה לדפוק פרופורציות לחוקים. אצל אלבז זה בדיוק להיפך, הוא היה צריך להמשיך עם הקו זורק הזין שלו מההתחלה, זה היה יכול לעבוד לו הרבה יותר טוב, בסוף התלם התיישר איתו והוא ארז מזוודה, לבש לבן והלך לו להצטרף למאות המתמודדים שנפלו במהלך הדרך מהתחרות הזאת שנקראת כוכב נולד.

בגלל שהערב לא היו שום יכולות שירה של המתחרים מצורפים ארבע קליפים, שניים לכל מודח, אנחנו כבר באמצע הדרך, ההפקה הייתה יכולה להשקיע הערב קצת יותר בצופים בבית ופחות בעצמה.

אדר גולד - סיכום הדרך בנבחרת



אדר גולד - ילדה קטנה



נאור אלבז - הרי את מקודשת לי



נאור אלבז - מהמרחקים

נכתב על ידי , 17/7/2010 22:01   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)