לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 12 - ביקורת




על פניו נראה כאילו שרון הולכת לאי החסינות עם מישהי מהברית שתקדם אותה הלאה במשחק, על פניו מעיין מנסה ללכת על פי האתיקה שלה והפוליטקלי קורקט ולא עושה דבר כדי להעציב את חבריה לשבט, על פניו נראה ששתיהן הולכות להחזיק ידיים במשחק עד שמתוך האחד עשר שחקנים שנותרו במשחק ייפלו לפחות חמישה. זה התכנון על פי שפקס ומירית לפחות, שהברית של שפקס והשפקסיות ובשבקין והפתטיות יטרפדו את כל שאר השחקנים במשחק עד שהם לא יהיו ואז הם ייצאו ברית כנגד ברית עד לישורת הסיום. כל זה נראה על פניו.

אחרי שראיתי היום את הפרומו לפרק הבא שמראים את דן מנו ושרון מהדקים את מערכת היחסים הקלוקלת במקום היחיד עלי אדמות שהם יוכלו להיפגש בו ועוד להתחבר בלי שום קשר לדאודורנט, והעובדה שמראים איך כולם מרימים גבות לאור המצב ותוהים איך שרון לא קולטת את הקלפים בדרך שהם מונחים התחלתי לפתח תיאוריה אחרת, יכול להיות שמנו לא יהיה המודח הבא ביום שלישי הקרוב? יכול להיות שבכך ששרון הלכה עם מעיין לאי המתים רק עזר לעורך דין להציל איכשהוא את עורו, מה אם שרון תנצח על אי המתים ותקבל את הרמז לפסלון, מה אם היא תרוץ איתו אל דן, מה אם כדי שלא ירימו גבה על המערכת יחסים שלהם על האי אז הוא ישבור לה את הפסל של המסיכה הגדולה שהולכת להתנפץ במשימת הטו הבאה על האי, מה אם למנו יהיה את הפסלון והוא יצליח לגרום לכולם להצביע לו רק בשביל שהוא יוכל סוף סוף לחזור לעניינים?




אני זוכר בתחילת העונה שהיה איזה פרומו של בשבקין שמדבר בווידוי אל המצלמות ואומר שדן מנו משחק בכולם כמו כלים ומסובב אותם אחד אחד, עד היום אני לא חושב שראיתי את הפרומו הזה מתממש לידי קיום מהותי בטלוויזיה, יכול להיות שזה מה שיום שלישי הולך להראות לנו. בכלל דן הוא לא היחיד שמחוץ לברית מהותית במשחק כרגע, למרות שידו טמונה בכל כך הרבה סירים כרגע שהוא לא באמת לבד במערכה. יש לו את שרון, יש לו את איתי, יש לו את גולד. היחיד שבודד לחלוטין כמוהו זה רק איתי. אבל הפרק של היום בכלל היווה עבורי את השיא מבחינת כמות זמן מסך שמתמודד אחד מקבל לכל אורך הפרק, מא' ועד ת', מנו זוכה במשימה, מנו נגד מירית, מנו מבקיע שער, מנו מקבל מסאג', מנו הולך עם שרון, מנו נופל בחסינות, מנו לא נוסע לאי המתים, מנו עומד ללכת הביתה. לכל אורך הפרק הוא הוזכר כל דקה. הוא שואב אבק של תשומת לב, ולא דווקא בגללו, גם העריכה אשמה, אבל אין לדן מנו מה להתבייש במצב, הכול בסופו של דבר קורה כמו שהוא צריך לקרות, כל מה שצריך זה פוש קטן בכיוון הנכון.


אחרי ההדחה האחרונה של טל ומארינה הברית של הבשבקינים מתבוססת ברחמים עצמיים, למעיין קשה עם המצב אז היא מזילה דמעה, למירית קשה עם המצב אז היא מנסה לפייס, לבשבקין קשה עם המצב אבל הוא אומר חליק. רק שפקס לא סותם לרגע ולוחץ קדימה את סיטואציית"'משחק זה משחק אז על מה אתם מתנצלים?", הוא צודק השפקס הזה, אין להם על מה להתנצל, זה המשחק היחיד בטלוויזיה שמותר לשקר בו כאילו אין מחר, הבעיה היחידה זה שלא יתפסו אותך. רק לשפקס גם קשה עם עוד סיטואציה, שבתו הסוררת לא תערוק לשכב עם האויב, הוא מבין שכשאומרים לבת שלך עם מי מותר לה לצאת או אסור לה לצאת זה רק ידחוף אותה לידיים של היריב עוד יותר, אז במהלך שפקסי מבהיק הוא אומר ללידר שלא תשתף את שרון בהדחה הבאה של מנו (למרות שזה צפוי מא' עד ת', יש למנו כל כך הרבה אויבים, מקפון ועד מירית), הוא גם מקרב אליו את מירית שאולי מתעבת אותו (למרות שלא מראים את זה בגרוש, בכלל אחרי הביקור של אביגיל בשבט היריב אי שם לפני כמה וכמה פרקים כאילו אש הגועל נפש ירדה ממנו ודי מקבלים אותו כעובדה קיימת) אבל תשמור אותו עד לרגע שהוא יהווה בשבילה את כל מה שהוא יכול להוות. שפקס גם מקרב טלפיו אל קפון, וכורת איתו ברית שלא שווה כקליפת השום מבחינת קפון אבל אמורה להוות עולם ומלואו מבחינת שפקס. בכלל כל מצב הבריתות הקיימות במשחק מרגיש לי כמו טלנובלה, קפון שונא את מנו ואוהב את גיא, גיא אוהב את מנו אבל שונא את שפקס, שפקס אוהב את השפקסיות אבל שונא את הפלרטוטים עם היריב, איתי אוהב את מנו וגם את גיא ושונא את כולם, אף אחד לא מתייחס לאיתי. אפשר להמשיך עם זה שעות ואחרי הפרק של היום זה בכלל הרגיש כמו שעות.

לא קל להיות לבד במשחק כמו הישרדות, המשחק היחיד בריאליטי שגם אם אתה ביחד עם אחרים זה עדיין מרגיש לך לבד, כל אחד שבוחר להשתתף במשחק הזה יודע שכל אחד יכול להתפלפ עליך, כל אחד, בכל מצב ובכל זמן. העונה כבר עברנו את אמצע הדרך, בכלל אני מופתע שהגיעו ארבעה מהשבט של האוהדים אל האיחוד ועדיין הם נותרו ארבעה כששניים מהשורדים האולסטארים עפו. האם עונת ההתפלפויות עומדת להתחיל או שכולם עדיין יישארו נאמנים למי שהם היו מתחילת הדרך? מישהו בכלל יכול להסביר לי למה העונה מרגישה לי כאילו אני רואה אותה כבר חצי שנה כשבסך הכול עברו בקושי חודשיים? וזה לא שהיא לא מעניינת, היא מאוד מעניינת, פשוט אני עדיין מופתע שבמשחק של תחמנים שבו הראויים הופכים גם פתאום לכלים של תחמנות אף אחד עדיין לא חטף את הג'ננה על אלו שנותרו בצד. בקצב הזה ייקח עוד חודשיים לפחות עד הגמר, נראה לי.
נכתב על ידי , 19/7/2010 01:33   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, הישרדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)