לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 13 - ביקורת




איזה מעאפאן, יא אללה, במשך חודשיים הוא חופר שהוא עושה מהלכים ובסוף כלום, איפה החיפוש אליל שכל מה שצריך לעשות זה לחפש, הוא היה צריך להפוך את האי על ימין ועל שמאל עד עכשיו, אין מצב שגיא גולד יכל להמשיך להרשות לעצמו לנוח כשמראש הוא יודע שהראש שלו תמיד על הקרש בדרך להיות מוטל מהספינה אל הים, או במקרה שלו שיכבו לו את הלפיד. לא הבנתי מה הוא ניסה לעשות, להתרפס בפני שפקס הבהמתי ולהראות לכל המדינה שהוא בולע את הכבוד ומבקש סליחה על משהו שלא היה ולא נברא. גיא גולד עשה מהלכים העונה שהוא באמת צודק, באמת לא נראו עדיין בהישרדות ישראל. הוא מצא פסלון של מבוגרת השבט אריאלה על הפרק הראשון ואחרי זה גרם לה לייבב, הוא השניא את כולם עליו בתוך השבט שלו עוד בזמן שהם היו מחולקים לשבטים, אף אחד מהשבט המקורי שלו לא הצליח להעיף אותו, פעם אחר פעם, כל הדרך אל המושבעים. הוא הצליח, הוא רק לא הלך מספיק מתחת לראדאר, הוא עשה את הכול גלוי, את הכול פתוח, כל הקלפים ולו הנלוזים ביותר, גם אם היו מתחת לשולחן, טיפסו עליו כל כך גבוה שאין מושג איך קרה הדבר.

גולד עף היום הביתה לא רק בגלל שהוא ביקש סליחה משפקס, לא רק בגלל ששרון עדיין שומרת על המוח שלה במשחק אבל את הלב אצל מנו, לא רק בגלל שהוא לא הקשיב לדבר הנכון שהוא היה יכול לעשות, ולא רק בגלל שקפון עשה בדיוק את אותו דבר (להתרפס בפני שפקס) במועצת שבט כשהוא הצביע לגולד אהובו, גיא הלך הביתה כי דווקא כשישורת הסיום מתקרבת מהדחה להדחה, דווקא עכשיו כשמראש רואים לאן נושבות הרוחות ומי עם מי ואיך אפשר לשבור את המצב האנדרדוגי (קפון, אביגיל, איתי, מנו וגיא עצמו), דווקא עכשיו הוא נרדם בשמירה ולא ניסה לעלות שלב קדימה ולשבור את הקלפים כל הדרך אל הגמר. הם אשכרה מחאו לו כפיים, מתוך כבוד לדרך המשחק, חלקם בציניות, חלקם זורמים וחלק ממש מסמפטים. זה לא היה קל לראות את ה'שואף להיות ראסל או מינימום גולד' הולך הביתה, ציפיתי ליותר. ת'כלס - היה סוג של פייבוריט שהרעתי בצד כשהצליח להתנהג כמו גרגמל ולהבהיל את הדרדסים, והשאר, חופשי דרדסים.

ניצל - הודח


אז גולד הלך ומנו קיבל כוח חדש, הוא היחיד שיש לו רומנטיקה, נראה לי בכל העונות לא היתה כזו כימיה בין שני מתמודדים בארץ, לפחות כזו ששידרו, גם לא הרומן קצר הטווח בין מירית לגיא גיאור אי שם באיי הפנינה, אז מנו הרוויח מהסיטואציה רק בגלל שהוא יודע לגשת אל הבחורה הכי מסריחה על החוף (ככה נכתב היום בכתוביות, ועל השלטים שעל הפסלים, לא נגעתי, לא זוכרים תראו שוב) ולעשות לה עיניים, סובב אותה והראה מה סבבת קלה עם העיניים יכולה לעשות לבן אדם שהגוף שלו עובר טראומה (על כל המתמודדים של הישרדות עוברת טראומה, אין דרך אחרת לתאר את הרזון שעובר עליהם משבוע לשבוע, את החתכים ברגליים, ואת העצמות שמתחילות לבלוט בפנים). מנו ניצל מהדחה וסוג של חבר שלו הלך ולא היה לו איך למנוע את זה אז הוא שתק.

דן מנו גם גרם לראשונה לעידן קפון להראות שקפון לא יכול יכול שלא להפסיק להתפלפ על ימין ועל שמאל, גם עם ההסכמה שלו עם מנו לראשונה במועצה (למרות שזה היה מתוך רגש אמיתי) וגם עם המצב הלא ברור בזה שהוא הצביע היום לגולד, הוא הראה שיש לו חוסר כוח עמידות לעמוד על שלו, הוא ראה ברית יותר נוצצת וזרם איתה, למרות שזה מראש ברור לו לחלוטין שהוא די רחוק בברית של בשבקין, הוא בכלל העלה היום את הסבון בפיו כשבא ואמר שאת הברית של איי הפנינה (בשבקין, מירית, מעיין) חייבים לשבור, גם בסוף זרם עם שפקס על שטויות שנייה אחרי ששפקס אמר לו ללכת רחוק ממנו כי המבוגרים רוצים לדבר (להלן ברית השישייה), קפון גם הדיח את החבר היחיד שלו במשחק, גם הפריד עצמו עוד יותר למצב סוף הברית של השפקסים והבשבקינים, הרבה יותר ממה שהוא חושב, ולסיום קפון גם איבד עוד קול אצל מושבע, שבשלב הזה הדבר די חשוב, במיוחד שאין שם עוד הרבה אנשים.

לא ברור איך, אבל שפקס עושה להם בית ספר


שפקס כרגיל עושה את מה שהוא עושה הכי טוב, לדחוק את מי שלא מקשיב לו הצידה, ליצור אווירה של שולט וזקן השבט שמה שהוא אומר זה מה שייקבע, הוא יושב עם כתר על ראשו ומרגיש כרגע כמו מלך, עובד לו המשחק, שבוע אחר שבוע, מי שממשיך איתו קדימה יודע שאו שאפשר יהיה להעיף אותו שנייה לסוף או לקחת אותו כל הדרך הלאה, אנשים לא אוהבים להצביע לילד תשומת לב בסיום, הם מעדיפים אנשים של מהלכים אבל שעוברים מסך של חביבות ולא של חיה רעה ששמה שפקס ושות'. חוץ מזה איזה נשים שם כולם, מספיקה רק מסיכה אחת כדי להוריד לכולם את המגננות. שפקס עשה היום לא מעט טעויות (חלקן גובלות באמירות ללידר על הדחה של שרון, קריצה לגיא ובקשה להתבשמות בסיום, ליטוף ראשו של קפון) וגם לא מעט דברים שהוא היה צריך לעשות, אבל הדבר הכי חכם שיצא לו מהפה היה כשהוא דיבר על משימת ניפוץ המסיכה ועל הדרך גם את האגו, המשימה שבקטנה גם הראתה כמה קל לשחק באנשים אם אתה עובד בהפקה של הישרדות, אין הרבה משימות שמוציאות אינטריגות ומשימה כזה בכלל עוזרת לאחרים לשנוא את חברם.

המשימת וטו היום הוכיחה יותר מהכול כמה דברים אמוציונליים עוברים על האנשים האלה שאין להם משחת שיניים, אחד אחד הם במסיבת כיתה ה' שבה כל אחד חוטף ג'ננה בגלל שאמרו עליו-מי אמר עליו-ולמה אמר עליו. קפון חשב שפותחים איתו חשבון, שרון שיחקה בקריצה קריצה עם מנו שניפץ לה את המסיכה אבל גרם לה להתנהג בשמירת אמונים לבעל החדש הסורר שלה, מירית-מעיין-בשבקין חשפו מה קורה כשמורידים קודם כל אנשים שלא באים לך טוב בעין או מינימום במשחק, העלו לשפקס את הסיעה כאשר גרמו לו לבוא ולהצהיר שהוא מרגיש שהוא משחק בקקה, וזה נכון, אחד אחד שלישיית הליצנים הראו כמה הם חזקים וכל השאר עם חצי רגל בקבר, ועל הדרך הראו שיותר משהם הרוויחו וטו מעאפאן שבכל מקרה לא היה מועיל בכלל הערב על מצב גולד הם הפסידו את הנאיביות של שאר השבט שעדיין פנטז שעוד לא מאוחר לתת ספרינט לסיום.
נכתב על ידי , 20/7/2010 23:39   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-21/7/2010 01:35




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)