לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 14 - ביקורת






עונת התחלופה הגיעה, ממצב של בריתות נעולות מתחילים הדשדושים;


היום סוף סוף ראינו איך אדון מנו הבין שהוא עבר את גל ההטבעה הראשוני ששרון חילצה אותו ממנה, הוא גם מתחבר אל שפקס ולידר ובונה איתם את המשחק הלאה על כל האספקטים שבו. שפקס בכלל חולש בכל למרות שלא הראו את אלו ששונאים אותו היום (למעט איתי), הוא כל כך בטוח ביכולת שלו להצליח שזה כל מה שהוא עושה, לשבת ולהגעיל אנשים עוד יותר אליו ועל ידי כך גם גורם לאנשים להבין שעדיף לשמור אותו לישורת האחרונה, בה אין לו ומעולם לא היה לו (ואני מקווה שבזה שאני רושם את זה זה לא יתפוצץ לי בחזרה בפרצוף בגמר) שום סיכוי, אפילו לא בגרוש.

בנקודות

  • שוב שפקס מראה כמה לא אכפת לו מהברית הפנימית שלו, מהברית הנלווית שלו, מהבריתות הנוספות שלו או מלהיות שפקס גם בתור בן אדם.
  • שוב קפון מראה כמה חסרה לו יכולת עמידות עצמית, באם באלכוהול או בלהיות נאמן לחלוטין לדבר הנכון של התחברות נכונה לבריתות הנכונות.
  • שוב מנו מראה כמה הוא יכול להיות אדון הבובות אם יתנו לו את החוטים המתאימים.
  • שוב פעם גם מירית ומעיין מראות כמה לא קלה להן הסיטואציה של להיות הברית השולטת במשחק ועל ידי כך גורמות לקרעים בנספחים אליהם.
  • שוב פעם אדון איתי מראה כמה הוא נופל עמוק יותר ויותר לתוך מלכודת הבודד לחלוטין במשחק, עדיין לא מאוחר אבל אין יותר מדי טקטיקות חוץ מאמונה בכך שהדבר הנכון יקרה.
  • לידר מצידה גם לא יודעת לאן להעיף את מבטה, אל חברתה מתחילת הדרך שרון או אל שפקס שממשיך להגיד שרק לידר חשובה אצלו וכל השאר בצד.
  • אביגיל מצידה מראה שהיא למדה קצת מהעונה הקודמת ואימצה לליבה את מה שהפכו אותה להיות בעונתה הקודמת; לא לדבר, לא להגיב, להיות בשוליים, לעשות מהלכים כשאחרים לא מסתכלים, לא להיות מאחור אלא ליזום ועדיין לא להיות איום פיזי, אפילו לא בגרוש, יש הרבה מתחרים שזה עבד להם איכשהוא אצל האמריקאים, היא יכולה לזכות מתחת לראדאר לחלוטין אם ייצא לה.
  • ומה עם בשבקין, קורע עם השטויות שיוצאות לו מהפה, בכלל נראה כאילו נותנים לו לפרשן את רוב המשימות בהסברים על המשימות מאחורי הקלעים כי הוא תמיד מוסיף ביכולות התיאור שלו משהו אנושי ומאוד קומי. בשבקין גם שוב מראה כמה הוא לא תמיד בטוח במצב שלו כרגע בשבט, למרות שהתהפכות אחת על הבנות ברית שלו או עליו וכל המשחק יהפוך לשונה לחלוטין, במיוחד אחרי שהוא חסין להדחה הבאה, אבל הן לא.

- חוץ מזה ראינו גם את קפון משתכר ושולח יד ללטף את ירכו של בשבקין, ראינו אותו אחר כך מתעורר ורואה שמה שעשה לו האלכוהול עשה בדיוק להיפך לבשבקין, הוא התעורר על אי אחר, הוא בכלל מתחילת המשחק על אי אחר, על מציאות אחרת ועל סוג של ביטחון עצמי ממש לא ברור, סוג של אגו מניאק שנהנה מכוח ויחד עם זאת סוג של זאב בודד שרק מחכה לזמן הנכון לתקוף למרות שכולם תמיד חושבים מתי להתהפך עליו. הייתה גם את מירית ודן במשימה, שהייתה כולה שלהם אם הם לא היו טורחים להאשים אחד את השנייה במהלך הדרך, היה גם את מפגן הכוח הקבוע של בשבקין, היה את הפאלטה המסורתית של ההפקה של הישרדות בכך שמראש ידענו מי לקח שני במשימת פיקניק (בפרומואים הראו לנו את בשבקין וקפון משתכרים ואז לפני שהמשימה התחילה בפרק של היום אמרו לנו שהזוכה במקום השני יקבל בירות), היה גם את הפלפה בונת האמון של אביגיל לצד של שפקס. אנחנו כבר אחרי אמצע הדרך, יכול להיות שעונת הדשדושים באמת החלה?
נכתב על ידי , 26/7/2010 01:31   בקטגוריות הישרדות, ביקורת, טלויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)