לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 15 - ביקורת




יגיד מי שיגיד מה שיגיד ומתי שיגיד אבל דן מנו עדיין עושה בית ספר; הייתה גאונות מסויימת בצורה שהוא גרם לאיתי להצביע לעידן קפון ועל ידי כך לזרוק קול, היה מעולה לראות אותו נותן למעיין את צמיד הוטו, היה יפה לראות אותו יודע שלפחות שרון לא תצביע לו והיה הכי מעניין לראות איך הוא גורם לאיתי ללכת הביתה ועדיין להישאר נאמן אליו בסיום, יש לו כבר שלוש קולות מתוך ארבע במושבעים כאשר המושבע הרביעי גם עלול להצביע בשבילו בגמר, כל מה שהוא צריך זה לא ללכת הביתה גם בהדחות הבאות.

איך יוצאים ממצב של להיות לבד במערכה? בינתיים אצל מנו הפתרונים, הוא ניסה לנצח את בשבקין דבר ראשון על אי הגלות, הפסיד במערכה, כרת לנחש את הראש ועזר לבשבקין להראות שלאי הגלות הוא לא יחזור יותר. הוא גם עשה קולד טרקי לשרון וחתך לה את הפנטזיות הרומנטיות של סקס על אי בודד, עכשיו כל מה שנותר לה זה שפקס על אי בודד, לא יותר.

בכלל בפרק של היום למרות השנאה הנגלית לעין של איתי לשפקס היה אפשר לראות כמה תמימות יכולה להיות נראית לעין אם משקרים כמו שצריך. די הצחיק אותי לראות את כמות המסנגרים על מקס במועצת שבט, קשה לי להאמין אם כל מה שנאמר שם היום היה אמיתי או רק בשביל להרדים את המתמודד השפקסי לקראת ההדחה שתגיע ביום מן הימים או שהם באמת לא רואים מה נסגר עם ה"איגור" העונתי. אנשים שם מפחדים להגיד את מה שעל דעתם באופן אובססיבי כי הם חוששים ממה שיקרה אם הם יפתחו את כל הקלפים, אבל רק לאיתי מגיע כל הקרדיט, למרות שהלך, על זה שמבין כולם הוא היחיד שלא דופק פרופורציות למילים, אפילו שהוא לבד, אפילו שהכתובת של עזיבתו מהמשחק הייתה ידועה מראש, אפילו שהוא קוטר ונרגן ברמות, אפילו שהוא לעולם לא הפסיק להתמרמר על השבט שלו לשעבר ועל כך שכולם נגדו. בסוף במבחן אש הוא הפסיד, הוא היה יכול בקלות להישאר אם הוא היה יודע לקרוא את הסימנים, הצבעה אחת מצידו למנו והוא היה פודה בקלות עוד שלושה ימים על האי, בסוף הוא החליט להמשיך להיות נאמן לערכים במקום בו ערכים שווים כקליפת השום (לרוב) והצטרף לחברים על ספסל המושבעים.

ערכים - לא בבית ספרנו - איתי הולך למושבעים


הבנות של המשחק בכלל אוכלות על עצמן סרט, אצל הבנות של שפקס לידר לא בטוחה אם להלשין לשרון ששפקס שומר רק אותה (לידר) לסוף ושרון מסרבת לענות במועצת שבט שאם אחד משלושתם יצטרך ליפול אז היא תבחר רק בלידר (אם היא הייתה חכמה במועצה היום היא הייתה עונה שפקס, כי עדיף לה גועל לסיום שלא יצביעו לו מאשר אחת כמוה, אבל זה סרט אחר). כשמקס בא בתחילת הערב לבנות שלו והציע להן מצב הפלפה על שלישיית איי הפנינה הן ענו לו שמוקדם מדי למרות שהזמן קצר והמלאכה של הפלפיות ארוכה עד מאוד, זה מה שהוביל את מקס להגיד למנו בדיוק את אותו הדבר בהמשך, אין מצב להתפלפות על מירית או מעיין כי הוא לא רוצה להפסיד את השפקסעלך שלו, לא עוד, לא עכשיו, ולא בטוח שאי מתי. בסוף המצב יבוא על שפקס וינשך אותו בתחת. בריתות זה טוב עד לגבול מסויים, אם לא מתעוררים בזמן זה הלפיד של מקס שייכבה בסוף.

העתיד על פי הבנות של שפקס


ומה אצל הבנות של בשבקין, הן בכלל חיות בסרט, מירית רוצה להעיף עכשיו את קפון, לא מתאים לה המצב של רב התארים המתפלמס יחד איתה על האי, היא הבינה שאם בשבקין יעשה בית ספר על חסינויות על האי אז קפון בקלות יכול לקחת מקום שני, לא מתאים לה הצורה שלו באופן כללי. וכשמעיין לא רוצה להסתובב עכשיו על עידן וכששאר השבט לא רוצה עדיין לשנות את דעתו אז מירית מתעצבנת, איך הגדירה את זה מעיין - את הקריז המרוקאי שלך תשמרי בבית. אבל אולי הקריז יכול לבוא טוב בהמשך, אי אפשר לדעת, לא תמיד צריך להיות פוליטיקלי קורקט, רק לא צריך לגרום לסתימה בשירותים השכונתיים ולגרום לכל החרא לצוף על פני השטח, אולי למירית עדיף להשתמש בפומפה ולשחרר את מה שנתקע ועל ידי כך להמשיך הלאה עם המשחק, בינתיים אצל המושבעים אין לה קול אחד אפילו.



דווקא בפרק של היום לא הפריע לי לראות כל כך הרבה התמקדות בדן מנו לכל אורכו, מהתחלה ועד סיום, זה עדיין מצב לא יאומן לראות שהבן אדם שכולם לא רוצים אותו על האי מתחילת הדרך ממשיך לחזור ואפילו כל פעם למרוח לכל השאר בפנים את המצב. העיפו אותו בהזמנות הראשונה שהייתה להם ומאז לא הייתה להם אפילו את היכולת לאסוף את כל הביצים בסל אחד ולהצביע לו שוב קונקרטית, איך הגדירו את המצב היום המצביעים? "אם יש למנו את הפסלון חסינות אז איתי יילך, אם לאיתי יש אז דן הולך". הם פיצלו את הקולות אבל לא הספיקו לחשוב על דבר אחד, איך בכלל למנו יש קשר לפסלון חסינות, שלחו לו בשבקין שלם שישמור עליו שלא יתקרב אז למה לא להצביע לו כולם ביחד, יכול להיות שהפארנויה והתת תזונה משתלטת עד כדי כך שהם לא רואים או מינימום זוכרים מי זכה עד עכשיו ברמזים לפסלון, הרי אחת זו מעיין והשני זה קפון, בגלל שלקפון ולמנו אין יותר מדי קשר אלא יותר יחסי שנאה-קנאה ומעיין יודעת שהיא לא נתנה שום רמז לאף אחד אז מה גורם להדחה של מנו הביתה להיות כל כך קשה, יכול להיות שהם בעצם מתנהגים איתו כמו איזה בעל מכה, נותנים לו להטיח בהם פעם אחר פעם את היכולת שלו לשרוד ולעשות להם בית ספר על הדרך, או שבכלל העובדה שיש כבר לברית השישייה (שפקסיות ואיי הפנינה) כבר בעל מכה אחד (מקס) גורמת לתאים של המוח להפסיק לפעול.

פרק הבא תהיה הדחה שהאחרון בה הולך הביתה, אני לא יודע מה גרם יותר להפקה של הישרדות לחשוף את המצב בפרומו, אולי בגלל שבלוגר צרפתי חשף שכך הדבר אז הם החליטו לטרפד לו את המהלך על הדרך או שהם באמת רוצים לחשוף בפני כל המדינה שבהישרדות ישראל אנשים יכולים ללכת הביתה גם בלי הדחה.
נכתב על ידי , 27/7/2010 23:16   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)