לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

כוכב נולד 8, פרק 26, שרית חדד - ביקורת




כבר 20 אלבומים האישה הזו הוציאה ועשתה כל כך הרבה כסף שאני עד היום מתפלא איך היא לא הקימה חברת הפקות על שמה, היום היא הגיעה לפריים טיים הטלוויזיוני בשביל לעשות לעצמה את המסע יח"צנות הכי קל במדינה, ערב שלם לכבודה של מתמודדי העונה של כוכב נולד שבאים לנסות לעשות קופי פייסט בדרך שלהם על השירים שלה ועוד בונוס לסיום, השיר DO YOU LOVE ME שיצא היום בבוקר אל הקהל וכבר באותו הערב מקבל הזדמנות אל מול הקהל בבית שיחליט אם שווה להשקיע את מיטב הכסף בשביל מוזיקה תורכית ישר בגובה העיניים, על פי הקהל התשובה היא כן, על פי אנוכי המאזין התשובה היא לא כי כיביתי את הטלוויזיה.

לגבי ההדחה היומית הכתובת הייתה על הקיר כבר מרגע שתוכניות האולפן התחילו אז רוני גינוסר הלכה הביתה, הגמר היה רשום לה על המצח והיא לא ניצלה את זה כראוי כי מראש היא לא ידעה איך לאכול את הדבר הזה שנקרא "מצלמים אותי אז אני לא בטוחה איך עליי להתנהג". וידוי קצר לפני סיכום ביצועי הערב - נדיר שאני רואה בשידור חי את הביצועים ולרוב אני נכנס הביתה בדיוק כשמכריזים על המודח הבא של התוכנית, עדיף לי לראות את ההדחה ולא לפתוח בטעות את מאקו ולגלות מי הולך, ככה שלפחות את ההפתעה של המבוזבז הנוכחי אני רואה ביחד עם שאר המדינה, גם אם את הביצועים לא. משום מה לא התפלאתי לראות את גינוסר הולכת, אפילו שהיא עמדה עם בוקריס יד ביד לסיום, אם יש משהו אחד שאפשר וכדאי להגיד על בוקריס לעומת רוני גינוסר שלפחות את בוקריס הקהל בבית אוכל, את גינוסר חודשיים של פריים טיים ועדיין לא יודעים איך להתמודד איתה. ומה לגבי גלגל הצלה - עד יום שישי (מחר) ב-12.00 אנשים יכולים ללחוץ על העכבר במאקו ולבחור מי השמינייה שירצו שתעלה לספיישל של יום שני, שניים יחזרו לנבחרת כבר ברביעי הקרוב. לגבי גלגל ההצלה אני גם מאוד שמח על דבר אחד - אור גלעדי לא ישתתף בו ככה שכשניפטר ממנו סופית זה יהיה סופי (למרות שבמקומו אנו יכולים בטעות לחזות בחזרתו אל קדמת הבמה של כפיר אוחיון).

מעיין בוקריס - הכול סגור - אני כל הזמן קורא ביקורות באתרים הגדולים שם מכתירים את מעיין בוקריס כהפתעה של העונה, כדבר הכי טוב שיש על המסך ועוד כל מיני סופרלטיבים כאלו או אחרים. אתמול נמאס לי רק לקרוא את האתרים הגדולים אז החלטתי לפלוש גם לבלוגרים אחרים ולראות מה הם חושבים, לא התפלאתי לראות שחלקם חושבים כמוני - מעיין בוקריס היא בינונית יחסית לשאר המתחרים העונה, אם לא היו אחרים טובים ממנה בנבחרת אז אולי לא הייתי חושב עליה את כל מה שנרשם ועוד יירשם. הביצוע שלה הערב עם הדרבוקות לצידה של הסופרסטאר השבועית התורנית שרית חדד יכול להיחשב טוב בפלחי אוכלוסייה מסויימים, אצלי בבית מהרמקולים של המחשב היא לא באה טוב, ואני אוהב מזרחית, הייתי מעדיף שבת נטף או אפילו קצ'ולין תישארנה ובוקריס תלך אבל לא לכל אחד בבית יש את הכוח להשפיע, רק לחלק. אולי אני טועה, אני לא יודע, ככה אני מרגיש. העיקר ששבוע הבא התחרות תחזור לעצמה ולמעיין שוב תהיה הזדמנות להוכיח שהיא לא כל כך בינונית כמו שהבלוגרים חושבים עליה, היא יותר תוכל להוכיח מה האתרים ה"נחשבים" אומרים, עוף נדיר? - חובת ההוכחה עליה.

אור גלעדי - הייתי בגן עדן - הדרך אל בימת הגמר אי שם בירושלים גובלת בטמטום קלישאתי מסויים, למה טמטום? אצל אור גלעדי הפתרונים. כשהבדיחה כולה על חשבון הברון שבוחר אשכרה להדליק את הטלוויזיה לאף אחד אין תשובה אמיתית. מישהו זוכר איך התחיל הילד את דרכו בנבחרת, השירה פארודיה, העריכה פארודיה, השופטים פארודיה והנתינים בבית חווים פארודיה. עד היום אני בטוח שהכול חלק מניסוי כלים שההפקה של כוכב נולד מנסה לעשות כדי לתת לעצמם כאפה עצמית בגלל המצב של עומר אדם משנה שעברה. אבל כשאני רואה שהדרך שלו ממשיכה ושהוא חוזר וממשיך בנבחרת שבוע אחרי שבוע אני מבין שהבדיחה היא לא על חשבון הטלוויזיה היא יותר על חשבוני ועל מי שכמותי שנהנה לראות את התוכנית הזו. יפה אמרו עליו שהבחירות שלו תמיד טובות בשירים אבל בחירות בצד ונכונות לשעשע לי את האוזן בצד, אני עדיין רוצה להתעורר מחלום הבלהות הזה שנקרא גלעדי שלרגע אחד לא מפסיק להזכיר לי עד כמה הקהל בבית יכול להביא את הבחירות הכי לא ברורות הלאה אל ספטמבר.

יובל לב טוב - מירוץ החיים - זה קצת גדול עליו התחרות הזאתי והוא הכי גדול מבין כולם בנבחרת, אולי שיילך כבר הביתה, הוא מסלסל יפה אז בטוח ייתנו לו חוזה הקלטות והוא יוכל סוף סוף לסגור את הבאסטה בפיצוצייה ולעבור להופיע ממול בבארבי או מינימום קצת הלאה לכיוון דרך יפו לתת הופעה לשעשע את האוכלים ושבים באחת המסעדות של תל אביב, היום הוא קיבל הזדמנות לשיר דואט עם מישהי בקלאסה שלו ונכון (כמו מילותיה של מרגול) שהוא לא יכול להתחרות איתה, אבל הוא כן יכול להיות הסיידקיק שלה, אבל אני לא בטוח זה יבוא לו כל כך טוב, הוא לא פושר, הוא צריך את כל הבמה לעצמו, ואם יגיע הזמן הנכון אימתי בשבילו אף אחד לא יגיד לו לא. היום הוא לא שר חזק מדי, אפילו את השיר שלו משבוע שעבר של עוזי חיטמן אהבתי יותר (אלוהים שלי, אם אני לא טועה). למרות שלמילים של השיר היום היה יותר קל לנו ולו להתחבר זה לא גרם לשיר להיות הרבה יותר טוב, סתם עוד ערב שעבר.

אוהד שרגאי - בין כל הבלגן - לא רבים הם המתחרים העונה שעושים בית ספר לכל השאר, אוהד הוא אחד מהנדירים, גם כשהוא לא נותן שואו קטסטרופה (מהסוג הטוב) הוא נותן ביצוע נזכר, שבוע אחרי שבוע וערב אחרי ערב, אני לא אוהב לא להישמע יותר מדי לא אובייקטיבי בביקורות שאני נותן אבל שרגאי מראה כמה הוא יודע גם להתעלות מעל עצמו כשהוא רוצה, והערב עם הביצוע השקט לאחד השירים היותר יפים של שרית חדד הוא לקח את הבית ספר שלו צעד אחד נוסף קדימה, מוכיח שלגמר הוא אמור לקנות לעצמו לפחות מקום אחד, אתפלא אם הוא יעוף ויותר אתפלא אם הוא מינימום לא ייקח לעצמו מקום שלישי העונה.

יובל מרון - קצת משוגעת - איזה מקסים ואיזה בטיח - בתשובה למה שאמר לו צדי. איזה הגעת לתחרות ואיזה נעליים - בתגובה למה שאמרו לו פבלו ואוחובסקי. אז נכון, הוא שר שיר של אישה ועשה ממנו שיר של גבר. הוא גם נעמד ונתן שואו קצת יותר רוקיסטי מבדרך כלל ובכלל ניסה להפציץ, בסוף יצא לו ביצוע קטוע ולא משמעותי שיותר ממה שהועיל לו בקריירה עזר לשרית חדד ולהנרי (כותב המלל) לקצור עוד כמה תמלוגים על הדרך. אם הוא היה עף היום היה לו יותר קל להיכנס שוב לנבחרת במסגרת גלגל הצלה, בסוף אני מאמין שהוא יילך בשבוע שבועים הקרובים ושום הצלה לא תועיל לו, גם לא קרחת.

אבי בן אבו - זה ששומר עליי - יש מתחרים ששומרים על אחידות לכל אורך התחרות, יש מתמודדים שנמצאים בליגה משלהם ויש מתמודדים שמתדרדרים משבוע לשבוע ומערב לערב. בן אבו הוא מהסוג שמהופעה להופעה רק מבשיל. גם הערב הוא נתן את אחד הביצועים הטובים של הערב, לכתוב יותר מילים ממה שכתבתי כאן ועכשיו רק יגרמו לעייפות החומר להיות ניכרת. כמה כבר בן אדם אחד יכול לרשום על מוזיקה, DAMN IT.

עידן עמדי - לראות את הכאב - איזה בנאי הוא, ולא משנה שמרגול לא התפעמה היום מהביצוע, הוא נותן ביצועים בזמן האחרון שרק בשבילו שווה להדליק את הטלוויזיה, גם על הביצוע שלו אתמול הוא לקח ביצוע מצטיין וגם על הביצוע היום הוא סחף אותי אישית למרות שאני לא מכיר את השיר הזה בגרוש. אחד המתמודדים הראויים העונה להיות קיימים, חופשי הרווויח את המקום שלו וחופשי מראה לנו שהוא נותן את הנשמה בשירה. מגיע לו להמשיך עוד קצת, מגיע לו להמשיך כל הדרך אל הגמר, גם אם זה יהיה על חשבונו של שרגאי או של בן אבו. רק שלא יעוף, רק שימשיכו להצביע לו כי אם יש מישהו שמגיע לו על חובת ההוכחה (אולי חוץ מגולבי - אבל היא שייכת לסרט אחר) זה עידן עמדי.

דיאנה גולבי - יש חגיגה - וידוי קצר - אני לא סובל את השיר הזה, כל פעם שאני שומע אותו אני מחכה לעדת ליצנים שתגיח מתוך חיפושית זבל. והיום גולבי נתנה לו ביצוע אחר עם הקול הבומבסטי שלה, איך קראה לה מרגול - חתרנית בלתי נלאית. אפשר להגדיר את זה ככה - אני פשוט מעדיף לקרוא לה מלכה ולהתחנן שאור גלעדי לא יגיע לגמר, אפילו לא בטעות, על חשבונה.

רוני גינוסר - שמע ישראל - היא הייתה על סף בכי בביצוע שלה היום, היא ממש התחברה לכאב של השיר וזה היה ניכר, חצי מהגבות שלה היו מעוקלות כלפי מעלה והזרימו את כל הכאב שלה בגובה העיניים אל כל המדינה. כמו שרשמתי בתחילת הפוסט אני לא מתפלא שהיא הלכה אבל אחרי שראיתי את השיר הזה פעמיים ברצף קצת הרגשתי עצוב בשבילה כי זו הייתה הפעם הראשונה שהיא שחררה את ידיה וממש הכניסה את כל הנשמה שלה אל תוך השיר. הרבה מדי כן אבל מאוחר מדי גם, אולי היא עוד תשוב, אין לדעת, אולי היא גם תלמד בסבב ב' אחרי הגלגל הצלה איך להתפרע ולא רק להיות הבובה הכי מיוחדת של העונה.


השיר הכי נזכר שלה היה בתחילת הדרך - גינוסר בדרך החוצה




נכתב על ידי , 30/7/2010 01:15   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)