לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות 21 - מחשבות על ניקרגואה





לידיעת המתמודדת אריאלה מהעונה הישראלית שהתלוננה על כך שלאנשים מבוגרים אין אף פעם כבוד בהישרדות, שוחרר לפרסום נושא העונה ה-21 של הישרדות האמריקאית שמתחילה באמצע ספטמבר הקרוב, אנשים מבוגרים נגד אנשים צעירים. וההגבלה פשוטה - או שאתה מעל גיל 40 או שאתה מתחת ל-30, אני לא יודע מה ההפקה האמריקאית אמרה למתמודדים בין גיל 30 ל-40 שרצו להשתתף העונה, אבל זה לא באמת משנה. אחרי "הפקטור של ראסל" בשתי העונות האחרונות של האמריקאית (19 ו-20) והעובדה שלעולם לא יהיה קל יותר למצוא פסלוני חסינות על האי (ספויילר קטן למי שלא ראה - ראסל הצליח להשיג ממוצע של פסלון חסינות לפרק במשך עונה שלמה ועוד ממוצע של 3 פסלונים בעונה העוקבת לאחר מכן), אז ההפקה של CBS ומארק ברנט החליטה לשנות באופן שלעולם לא יחזור על עצמו את הדרך של המתמודדים לשלוט על גורלם במשחק, המזל שהם עושים את זה במשרדים מאוחרי הקלעים כך שאף אחד לא יזעק שההפקה מחליטה לשמור את הסטארים שלה קרוב אליה. ראסל קיבל את אותם תגובות כמו של דן מנו בנושא של "ההפקה מתערבת לשמור אותנו במשחק" ומישהו היה צריך לכסות על התחת של CBS שאין פה שום נפוטיזם (העדפה לקרובי משפחה או במקרה של המדוברים - מוערכים טלוויזיונית יותר), ככה שלעולם לא יהיה מישהו שישאב כל כך הרבה תשומת לב בלי הסברים ברורים הכיצד ולמה.

אז מה הולך להיות בניקרגואה? גוגל מסתיר את התוצאות ככה שבאמת אין יותר מידע חוץ מזה שכשאצלנו האולסטארים יהיו בשלבי סיום האמריקאים יתחילו לראות בימי רביעי את העונה החדשה, אני צופה גדולות, כל מעריץ של הישרדות ובמיוחד אחרי שתי העונות האמריקאיות האחרונות יודע שלנצח במשחק הזה הופך להיות יותר קשה מאי פעם, במיוחד אחרי שאנחנו שוב למדים מה קורה כשעדר מושבעים ממורמרים מצביעים בדרך שלהם אם פגעו בהם ונדירים המושבעים שמצביעים על פי יכולות משחק גרידא.

אחרי ש-21 תסתיים ו-22 תהיה בשלבי הפקה, אחרי שבארץ העונה החמישית כבר תהיה עובדה קיימת, אחרי שיהיו יותר תוצאות לחיפושים ברחבי הרשת ל"הישרדות עולם" ומה שעבר על שי הראל בכנס של זוכי הישרדות אי שם בשבועיים האחרונים בחו"ל, אחרי שנדע אם תהיה בכלל מלחמת עולם בין זוכי הישרדות מכל רחבי העולם (ויש לי ניחוש שהוא רק ניחוש, שעונה 22 תהיה עונת עולם, כי עדיין השואו הוא של ברנט וברנט הוא ינקי מלידה, הוא יעדיף לשמור את הקלפים קרובים לבית). אז אחרי שכל אלו יענו נותר יהיה לשבת ולנתח את מה שקורה אצל האמריקאים כשהצעירים ילחמו במבוגרים על הזכות והפריבילגיה להיות השורד האחרון, שערוך - זקן ירצה, צעיר ייקח. למרות הניסיון לצעירים יש הרבה יותר כוח להיות חוצפנים, למרות שלמבוגרים זה הרבה יותר קל. ומה ההפתעה שמתכננים לנו - הלוואי שיחזירו את הגמד השעיר לסיבוב נוסף, סיכויים - קלושים עד מאוד. סיכוי יותר ברור - יהיה לנו הרבה ראסלים קטנים ומעצבנים ככה שהעונה הזו תהיה הרבה יותר טובה מבדרך כלל.

להלן קישור לאתר שמספר/משער מי במשתתפים העונה: http://www.survivorfever.net/s21_cast_speculation.html


נכתב על ידי , 30/7/2010 20:38   בקטגוריות טלויזיה, SURVIVOR, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-1/8/2010 16:40




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)