לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 17 - ביקורת




ההיא שזועקת זאב, ההוא שזועק הצילו וההוא עם שיגעון הגדלות? מישהו מתכוון לצאת על הברית של השפקסלעך סוף סוף?


התבאסתי, בטח שהתבאסתי, אחרי שגיא גולד הלך הבא בתור להיות הפייבוריט שלי במשחק היה דן מנו, כיף לראות אנדרדוגים עושים בית ספר, ואם לא אנדרדוגים אז לפחות כאלו שעושים בית ספר בסטייל. מי עכשיו יהיה הפייבוריט שלי לניצחון? שפקס? אין מצב, למרות התרגילים יש בו משהו מעורר חלחלה ולא יהיה קל לראות אנשים נותנים לו את המיליון בגלל שהאחרים שיעמדו איתו אולי בסוף לא עשו כלום במהלך הדרך אז הוא ייקח בתור ברירת המחדל שכן עשתה משהו במהלך הדרך. קפון? אני מעדיף כבר לראות את מירית לוקחת. אביגיל? או שהיא לא מקבלת יותר מדי זמן מסך אז לא רואים מה היא בדיוק עושה או שהיא כמו הילד שזועק זאב כי אף כבר לא מאמין לה. בתור אחת ששייכת ל"לא עומדת בשום ברית מלבד עם קפון וגם זה בכאילו" אני לא רואה אותה באמת מייצרת מהלכים העונה, במיוחד לא בתור השורדת האחרונה. לידר? נגררת, רגשנית, סנטימנטלית, לא ברורה, מאיימת ונוקמת ורק לבסוף נושכת ומתחסדת. שרון? מנו עשה לה סאדו מאזו יותר מדי עד כדי כך שהיא החליטה לקחת את השוט ולהפוך להיות האדון ולהצליף לו בעכוז בחזרה. זה שהיא התפלפה היום על מי שהיא מרגישה בלב שהיא אוהבת (לא שיש לזה בסיס יותר מדי ברור, אבל עדיין) רק מראה כמה מיליון שקל יכולים לקנות אהבה הרבה יותר ממה שאמינות אמורה לייצר לה קולות לסיום. אז מה נותר לסיום - מירית, לא מתאים לי יותר מדי לראות ראוי שיזכה בהישרדות, יש בזה משהו מאוד מעצבן לראות את ה"טוב לב" מתגבר על כל השאר, זה משחק של תחמנות ועם כל הכבוד לרקיעות ברגליים של מה שפייר ונכון לקרות רצוי שיקרה לא בא לי טוב, למרות שהיא עוד עלולה לזכות. ואחרון אחרון חביב, הבא בתור (אני מקווה מאוד שלא) לעוף הביתה, בשבקין נתן, יש סיכוי שכנגד כל הסיכויים הוא לא יבוא העונה ויזעק אל השמיים בוידוי אל מול המצלמות "איזה מניאקים, איך הם עשו לי את זה?"? אני מאוד מקווה שלא, הוא עדיין הדבר הכי מצחיק שיצא מהתוכנית הזו וככזה אולי הגיע הזמן למחוא לו כפיים. הוא אולי לא עושה מהלכים ואולי יש לו אגו של ילד, אבל אם יש אחד שרצוי לזכות בתור פייבוריט הקהל זה הוא, למרות שמנו נתן לו אחלה של פייט במהלך הדרך של האולסטארים. אני רוצה להאמין שמכאן עד ישורת הסיום הוא ייתן פייט על החסינויות אחת אחרי השנייה. זה לפחות העקצוץ בבטן רוצה, ת'כלס, דווקא בגלל זה המטרה על הגב שלו נכון ליום ראשון הבא יותר גדולה מאי פעם.

לא רציתי, לא ידעתי, לא שמעתי, לא חשדתי, מנו הלך הביתה בלי שום פרומו מקדים


עשו למנו תרגיל שהיה צפוי מראש, והוא ראה את העתיד ובחר במודע לסמוך על אינטואציות שליליות, רק אם הוא היה פונה לאביגיל בזמן ומנסה איכשהוא ליצור איתה מומנטום נגד שפקס, אפילו עם מירית לא הראו (לא הראו זה אולי מילת המפתח מבחינת העריכה היום במקרה של דן ומירית) אותו מזיז את התחת ומנסה לצאת על שפקס יחד איתה, את בשבקין הוא סובב, היה לו גם וטו שהיה יכול לבוא בר שימוש לטובתו אם הוא היה עומד מאחורי המילה שלו ומבין שאת התרגיל שעושים לאיתי אפשר לעשות רק פעם אחת ברצף, לא פעמיים. את קפון אפשר היה לסובב גם כן אם היו מראים את הנולד יותר ברור. אבל אין מה לשפוט את מנו יותר מדי, הוא עשה להם ביה"ס חלק מהדרך ובחלק האחר הוא ניסה להיות נאמן לאנטיתזה שהגדירה אותו כתחמנו, היה לו את שרון בכיס ובמיוחד היום כשהוא עמד אל מול כל "המדיחי בשבקין" ושרון נשכה לעצמה את השפה התחתונה כל כך חזק שהוא רק היה צריך לקחת אותה הצידה ולהסתכל לה בעיניים ולראות שהיא לא יכולה לשקר לו, לא בגובה העיניים כשהם לבד. בסוף הם צחקו עליו ביחד איתו כשהוא אמר להם "אם אני אודח היום אני הולך לאכול את עצמי על הסרט הזה עכשיו", והאירוניה כרגיל חוגגת, סיבוב שלישי אולי אנשים יותר יאמינו בו, אולי אפילו פחות, אבל דווקא הפעם הוא הראה שיש רצון להיות טוב לב מאחורי כל הפוליטיקלי קורקט, או במילותיו של בשבקין פריק קונטרול (זה לא אמור להיות קונטרול פריק, לא יודע, קטונתי מלהבין).

שרון, S&M יש רק בדאנג'ן. שחררת את האהבה ועכשיו מה שנשאר זה האדון שפקס? את נהנית מהפליקים?


לא היה קל לראות את שרון מנסה להבין על מה אביגיל מדברת כשהיא אמרה לה שלידר לא שומרת לה אמונים מתחת לחופה כל הדרך אל הגמר, רק את המרבית, היא הייתה קצת נבוכה והבינה שאולי היא מנסה להיות מלכה במשחק אבל למעשה היא פיון בדיוק כמו השאר שהיא עזרה להדיח, לא יותר. וההבנה הזו נחתה עליה כרעם ביום בהיר, אני לא מבין איך הדמעות של אביגיל לא גרמו לה לראות עד כמה חרטה לייב ליד אנשים שלא תמיד אוהבים יכולה להיות הדבר הכי אותנטי ואמיתי שיכול להיות. עד הרגע האחרון לא היה מאוחר מדי להתפלפ, בסוף היא נשארה לעצמה, העיפה את מחמל נפשה, השאירה את האג'נדה יחד איתה ואולי קידמה עצמה צעד אחד קדימה אל הסיומת, אבל עם ברית שעושה ממנה בית ספר. זה עוד לא נגמר כי יש עוד כמה מודחים לפני שעוברים למצב המועצה האחרונה. אבל קשה לי להאמין שבתוכניות הספורות שנותרו היא תייצר מספיק מהלכים שיגרמו לאנשים להגיד, הנה, שרון עשתה בית ספר לאחרים. זה עדיין לא קורה. ואולי זו רק עריכה מגמתית אבל כמו שלצופה הממוצע בבית נראה (או לפחות לי) שפקס מוביל את המהלכים כל הדרך להיות יוצר המומנטום וגם לידר ובייחוד שרון נגררות אחריו, אם הן לא יתפלפו עליו במהרה הוא לא ייתן להן להוציא מילה במועצה האחרונה, למרות שלא סובלים אותו המילים השפקסיות יגרמו למספיק פרצופים להתקמט ולהשפיל מבט ולהגיד "איזה טמבל, אבל דגול".

אבוט רייף נגד CBS, סיבוב שלישי - והמשלם התורן - מעיין


ומה לגבי מעיין, לא בא לי לצלוב את ההפקה כי זה לא פייר פוסט אחרי פוסט להגיד ששוב פעם אבוט רייף שינו את החוקים של CBS, אבל וואללה, מה שהמתמודדים במשחק לא הצליחו לעשות לבד לברית "איי הפנינה" יריית חץ אחת במשימת הדחה מונפצת הצליחה לשבור את הברית החזקה של המשחק, לא בגלל ההפקה כי החוקים ברורים, האחרון מודח ויש את כל הצילומים לאושש את הטענות שלא היתה פה כוונה רעה, אבל עדיין, לא יפה, למרות שהרבה יותר קל למי שנשאר לעבור את הבוקר בלי לשמוע "בוקר טוב" בנימה עליזה כשכל מה שהם חושבים עליו זה עד מתי.
נכתב על ידי , 3/8/2010 23:52   בקטגוריות הישרדות, ביקורת, טלויזיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-4/8/2010 11:54




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)