לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

כוכב נולד 8, פרק 28, דני סנדרסון - ביקורת





דני או דני, כמה מיללתי שתגיע, רק לפני שנים ספורות או שמא היה הדבר בשנה שעברה כבר נכחת עימנו, וכשעשית בית ספר בהפקה אף אחד לא שכח אותך והחליטו להזמינך בשנית. דני או דני, האם זה אתה? משנה לשנה האיש המצחיק מהקליפ של 'אצל הדודה והדוד' לא עוזב את התודעה, במיוחד כשכמעט על בסיס יומי וקבוע נותנים לו פלטפורמה לאותו הקליפ אצל החברים בערוץ 24. דני או דני, האם שכחת איך היה פעם? האם מערב זה התאכזבת או שרק הבנת שמעונה לעונה ההפקה כבר מאבדת את דרכה בדבר אומרה למתמודדים איך עליהם להתמודד עם הקליינטורה בבית? הם הקשיבו לך פחות הפעם הנולדים ועל ידי כך הראו לך שהמוזיקה בישראל הולכת למקום שונה מימי הקדם בהם נכחת בעברך? דני או דני, העיקר שאתה בשלך, אין לך כבר הרבה להוכיח. התחרות היא לא לך ולא לנו. רק להם, המנסים לשנות לך את כל מה שיצרת אי פעם בשנים עברו.

עידן עמדי - ילד מזדקן - הוא לא משחרר את הספרינט שהוא נותן, הוא תפס את המומנטום שלו, וגם אם היום הוא לא נתן שואו שסחף את הבמה אל עבר מקומות שכולנו לא יודעים הוא כן הצליח להתכוון לכל מילה שהוא שר. מצליח לו בדרכו שלו לעשות סוג של בית ספר, ז'אנר משלו כאשר כל השאר היו בקלות יכולים לריב איתו על המשבצת. בסוף אף אחד אפילו לא מנסה, גם אתמול, גם היום וגם בשבוע שעבר. על הביצוע הזה שלו היום אני בטוח לחלוטין שלא הגיע לו לקחת ביצוע מצטיין, במיוחד אחרי מה שגולבי עשתה אתמול, אבל שטויות, זה סתם בקטנה.

דיאנה גולבי - יו יה - אני לא מאמין שגולבי רואה יותר טלוויזיה, אפילו שהיא משתתפת בה, השיר על היויה נטמע לאחרונה לא רק בקרבי אלא גם בתוך קהל הצופים של הפרסומות של ערוץ 2, לא זוכרים את מקרה רותי והדיוטי? הפעם נתנו לנו את גולבי במשבצת השנייה של הערב להופיע, וגם היא הצליחה במשימה ליצור מומנטום של הופעות לאחד הערבים היותר מעניינים מוזיקלית העונה. היום גולבי נתנה שואו שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותה בדרך כלל, 4 עמדו עימה על הבמה והיא הרימה, אפילו שהשיר מיושן לאללה היא הצליחה להפוך אותו, למרות שהוא נותר מעט דומה, נגדיר את זה ככה - סנדרסון לא השפיל מבט.

אור גלעדי - היא כל כך יפה - ושוב ערב חביב, ושוב פעם בא לך לסנן את הטלוויזיה, ושוב פעם החביבות המתקתקה הזו שרק אם אתה בן 80 אז בא לך להסיט מבט הצידה ולהוציא את הממתקים מהארון כדי לעזור לו לממן רופאי שיניים, אוי, כל כך חביב, די כבר, הוא לא רוצה להתבגר כבר, הוא כבר בתחרות ועוד מצביעים לו, אז נכון, הוא צודק, אין מה לשנות דבר שעובד, אבל אין מטרה יותר מדי בלהיות חקיין למופת. ומה אם הוא יזכה? רק שנה שעברה רשמתי על רוני דלומי שהרגשתי אחרי שהיא זכתה שזה כאילו יש לי שקית מלאה במקקים מתים, אם הוא יזכה השנה אז כבר ייגמרו לי המטאפורות, ואני אישית, גם אחרי הערב, בבאסה.

אדר גולד - בשדה ירוק - לא לה ולא לאלבז הייתה הזדמנות שיצלמו אותם ביחד עם סנדרסון ויעשו פרומו טרומי לשיר. גולד לא הייתה צריכה את הקומפלימנטים כי היא הלכה וחזרה והיא נלחמת יותר טוב הפעם. היא עשתה את הביצוע לשיר היפה הזה היום חביב אך לא מלכותי כמו אתמול, רק אתמול ובגלגל הצלה היא עשתה לעצמה כל כך טוב עם הדמעות בעיניה. אבל גם היום עם הצעקות שלה באמצע השיר ולקראת סיומו זה בא הרבה יותר טוב וזה נראה כאילו היא אזרה ביטחון עוצמתי והבמה אט אט הופכת להיות קטנה עליה.

יובל מרון - בדיעבד - איזה חקיין זילברי למכביר, את האמת נשמע מעט אחר מבדרך כלל, אריאל זילבר עשה מהשיר הזה קאלט, ועם השירה שלו היום הוא נתן הרבה יותר מבדרך כלל, הוא מאמץ את המשתנים בסביבה ולמד מה ניסו להגיד לו בשבועות האחרונים. רק בפזמונים היו לו נצנוצים של שירה אחרת, קדומה יותר, מבאישה יותר. וגרסת הרגאיי לשיר 'בדיעבד' נשמעה מיוחדת ושונה מהמקור, עבד לו היום או לא עבד זה לא האישיו אם בהצבעות עסקינן, עשה וניסה, זה העיקר.

נאור אלבז - זה הכול בשבילך - בעולם ילד אין מקום לסתם חולמים, יותר משוחרר מאתמול והרבה יותר מבדרך כלל, לקח שיר שתפור כדואט על זוגות ועשה אותו לבדו לחלוטין, ניסה, עשה וגם רצה, נתן, בדרכו שלו המשיך ללכת, למרות שיחסית הוא עדיין מחוסד לעומת תחילת הדרך. ורוב השופטים פיזרו קומפלימנטים עילאיים על ימין ועל שמאל.

אוהד שרגאי - הלא נודע - דיאבלו היה מתהפך בקברו לו היה רואה את התאורה שניתזה היום ממצחו של שרגאי בתחילת השיר. בוא נעזוב את העובדה שהשיר עצמו הוא שיר נוראי (לפי דעתי האישית) אבל התיאטרליות שהוא בונה, גם בשירה וגם מהבחינה הווירטואוזית יושבת טוב על הסנטר שלו. את האמת, אחד הביצועים החלשים שלו במהלך הדרך. הבנתי את השיר לחלוטין אבל גם לא הבנתי בכלל, וחבל.

מעיין בוקריס - מילים יפות - עייפות החומר, אין לי כבר מה לכתוב עליה, היא זכאית לכל מה שאמרו עליה לאורך כל הדרך וגם היום, אבל בתחרות הזו נכון להיום היא עדיין לא המריאה לחלוטין, חביב ותו' לא, זה מספיק לעונה 8?

אבי בן אבו - ביום ובלילה - "אף אחד לא רוצה לעלות אחריך אחרי שאתה שר" אמר לו סנדרסון, והיום נתנו לו לעלות אחרון מתוך מטרה מסויימת, דני ביקש, דני קיבל. אבל הביצוע היה חלוש יחסית לבדרך כלל, לפחות לי אישית, רק מדי פעם היו יציאות אבויות למכביר. אולי זה השיר, אני לא בטוח.
נכתב על ידי , 5/8/2010 22:49   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)