לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 18 - ביקורת




הבית מסביר את הכול


דקה אחרי שרואים איך המשפחה של המתמודדים מתניידת ומתנהלת אז מתחילים להבין את השלבים שהביאו את חלק מהמתמודדים עד הלום. הצרחות של אימא של קפון במשימה בטוח העלו לו הרבה יותר חיוך על הפרצוף מאשר כל הצחוקיידה שרצה לו מול העיניים כל החודש האחרון על האי. החיקויים של אביגיל בדרכה להתאהב מחדש באימא שלה בטוח הזכירו לה נשכחות. הצחוקים של הבת של שפקס תוך כדי שהוא שוב עשה שטויות במשימה בטוח הזכירו לה איך אבא מתנהג כשהוא לא מקשיב והשיתוף פעולה בין בשבקין לאחותו גרמו לו לגאווה יתרה על כך שהיא מי שנשלחה כנציגת המשפחה לעזור לו להביא הביתה מיליון שקל. בכלל אחרי המשימה הוא נתן את הכבוד לשתיים מהאימהות שעברו חצי עולם להיות עם ילדותיהן והחליט לא להתייחס לכל שאר השורדים ובני משפחותיהם שעשו בדיוק את אותו הדבר. אין פלא ששפקס כעס עליו, במיוחד אחרי שרק בהדחה האחרונה "עזר" לבשבקין להינצל מהדחה, פחות ממה ששפקס הציג את זה (נא לעיין ערך מנו המאיים) אבל יותר ממה שבשבקין קיבל את זה (אני נאיבי ותמים ודן פשוט עבד עליי בעיניים). בכלל בשבקין גם בפרק הזה התחיל לתפוס סוף סוף תחת ולדאוג לעצמו, ואני מעדיף כרגע אותו בגמר מאשר כל אחר שרק רחרח ולא רץ קדימה. אז בשבקין לא הושיט יד למירית, ולא לקפון, ולא לאף אחד אחר, אז מה? הם בישורת של 7 לגמר, עוד 3-4 עפים וגם זה נגמר. אז אם לא לשים ספרינט עכשיו אז מתי? כשלא תהיה לו שרשרת חסינות ולא אליל חסינות ורק אנשים שמפחדים להתמודד מולו בסוף? נו באמת, כל אחד עושה את מה שצריך לעשות כדי להישאר, ומבין כל מי שנשאר שם בינתיים אין אפילו אחד שנחשב כשה תמים שלא שיקר, לא מירית ולא נעליים.

מבחינה סטטיסטית עדיף לה בסוף לא את שפקס ולא את מנו, מול מי יש לה סיכוי לקחת זה סרט אחר


הפרק בכלל התחיל עוד פעם בחרטה של אחת מבנות השפקסעלך על כך שהדיחה את אהוב ליבה מן המשחק, והפעם את המקום של לידר והמקרה של איתי תפסה לה שרון והמקרה של דן. אין לה את מי לשפוט מלבד את עצמה ששוב פעם נפלה קלוקל לאחיזתו של הברית השלטת במשחק כי ברירה אחרת היא לא רואה בינתיים. לפחות עד הפרק הבא בו היא וחברתה לתואר הולכות סוף סוף לנסות ולהתפלפ על הנזק שאמנם גרר את שתיהן עד הלום אך גם יצר לעצמו את האג'נדה ולהן הדביק את השלט 'נגררות'. לפחות פרק הבא יתחיל להיות קצת יותר אקשן. אביגיל ושפקס הולכים לאי המתים, קפון מתכנן על מהלך של עליהום על הכלב. אביגיל כרגיל בודדה במשחק ועדיין אף אחד לא יודע שהיא אצל קפון בכיס (אני עדיין בספק כי זו עדיין אביגיל ושפקס הוא עדיין שפקס ועל אי המתים דברים יכולים להשתנות מהר מאוד).

בגלל שכל הפרק של היום נגרר כמו נעליים על שתי משימות ומצב 'אימא' אז אין יותר מדי מה להפריז, את התככים ואת המזימות שומרים לנו ליום שלישי וההדחה, ככה שנותרו לי כמה דקות להפנות את מי שטרח לקרוא עד כאן למשהו קצת יותר מעניין מהפרק של היום; הישרדות 5 - להלן המתמודדים.
נכתב על ידי , 8/8/2010 23:07   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)