לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 19 - ביקורת




שתי קולות, זה כל מה שהפריד את שפקס מללכת היום הביתה, אם הם שבעה, ושלושה הם ברית השפקסעיות, אז קול אחד על פי מירית וקול אחד על פי בשבקין (שתי קולות שהיו יכולים להיות בטוחים אם בשבקין היה שואל את מירית היום מי מבחינתה הולך הביתה), ועוד שתי קולות פוטנציאליים של קפון ואביגיל, ואם לא מהם אולי בתוך הברית של השפקסעיות היה אפשר למצוא פרצה. אם קפון או אביגיל היו מתפלפים, רק לרגע ולסיבוב אחד, אז הברית של מקס הייתה נשברת. בסוף מסתבר שהעריכה לא מראה לנו בכלל מה שהוביל להדחה של היום והסבריו המתחננים של בשבקין לסיום בפני קפון על כך שהוא לא סיפר לה שעומדים להדיח אותה. אני מאמין שבשבקין הצביע לידר לא בגלל שהוא רצה לצאת עליה או בגלל שהוא לא רצה לעצבן את שפקס, הוא רשם לידר בגלל שהוא לא רצה לרשום את השם של מירית על פתק, אפילו לא פעם אחת. כנראה זו הייתה התוכנית של קפון שלא הראו לנו, רק הראו אותו כרגיל יושב ומתכנן מהצד ולא מבינים על מה הוא מדבר במשך כל הדרך, אולי זו בכלל הייתה תוכנית על נוספת של שפקס, לגרום לבשבקין עם הבטחות נוספות על מקומו העתידי בהמשך, רק שלא יצביע נגדו. לפחות האנשים בשבט ידעו מה קרה פה עכשיו, הקהל בבית (או לפחות אני) לא הבין כלום.

אווו, מצאתי משהו חשוב, אולי לספר לכולם? חבל, אני מעדיף להתנהג כאילו משהו עובר עליי מלספר


נכון שההדחה של מירית הייתה צפויה, היא ובשבקין שאריות אחרונות לברית הליצנים, בשבקין הוא איום פיזי יותר מדי גדול, מירית היא על הדרך עד שיצליחו להיפטר ממנו. אז מחכים, בינתיים בשבקין הצליח סוף סוף לצעוד 60 מטר בקו ישר מהחוף ישר לתוך נקיק על אליו מושיטים יד ומוצא צפרדע. אבל הבשבקין הזה כל כך לא יודע לשמור סודות לעצמו אז הוא מתחיל להביע שמחת חיים יתרה, לפחות אף אחד לא קלט אותו עדיין, סתם חושבים שהוא פסיכי. ובמשימת 'אכילת האיכסה השנתית' הוא וויתר מראש, ושוב פעם הגבות מורמות, לא משנה מצב שרצים לא שרצים, אנשים עלולים לחשוב שאין לו כבר כוח להילחם והם עלולים להתחיל לשאול עצמם שאלות קשות. באותה משימה גם הראו את המלחמה המיותרת לחלוטין של קפון ואביגיל אחד כנגד השני על לקיחת צמיד הווטו, בשביל מה קפון נלחם להרוויח את הצמיד אין לי מושג, הוא גם זרק את הצמיד על מישהי כמו לידר, לא קשור לכלום, גם כביכול זרם עם ההדחה המצופה והלא ברורה של שפקס, וגם היה צריך לעבור תחרות גועל נפש שלקח אותה בבליעה זריזה ועוד יותר לא ברורה. הוא ואביגיל נלחמו כאילו אין מחר והם אמורים להיות חברי ברית סודית, רגע, אולי זה הקאטצ' שלהם, לאכול מקקים רק כדי שלא יחשבו שהם ביחד, לא יכלו לחשוב על שאחד מהם יפרוש קודם, התוכנית על גם ככה הייתה אמורה לצאת אל הפועל וכל שאר החברים כבר פרשו מהמשימה.

היום סוף סוף פתחו פה הבנות האהובות של האבא מהודק השפתיים, לא העזו להמרות את פיו ולהצביע נגדו, כמו שכל תסמונת אישה מוכה יכולה להצביע, אבל בלפתוח פה כדי לזעוק שנעשה להן עוול, זה חופשי. ומה בסוף, גם לא הצביעו עם הלב, גם זרמו עם ה"בטוח", גם ה"בטוח" מבין את הרמז ועדיין מצליח (או לפחות יצליח) לשמור איתן על ארשת פנימית לפני שהוא יזרוק אותן מהבית לחפש מקום אחר. שפקס גם התחיל את הפרק באי הגלות עם אביגיל, לקח את המשימה בהליכה, בחר בשוקולד על פני אליל (וזה היה קרוב מ"מ מלעלות לו). הראה כמה הוא חי בסרט ויותר חשוב מהכול גם גרם לאביגיל להחזיר על הקטע שטלכו עשה לה בשנה שעברה עם העיניים מאחורי הגב. אביגיל בכלל קיבלה הפרק הזה זמן מסך כמו שהיא לא קיבלה בכל העונה. לא ברור למה, אולי בגלל שהיו צריכים למרוח לנו את הפרק ולהראות אותם בולסים שוקולד כאילו אין מחר.

"הראויה" האחרונה העונה הולכת


למירית מעשה טוב אחד לרפואה לא היה עוזר לסיומת, לפחות לא בסיבוב הנוכחי. היא הגיעה איכשהו למצב לפני סיום לא בגלל שהייתה אסטרטגית דגולה או לוקחת משימות למכביר. מתחילת הדרך היא הייתה בשבט שלא העז להפסיד מרוב אגו, וכשתורו של השבט להישבר התחילה היא גם התחילה לעצבן, ישר על מנו, ישר על משקעים, ישר על דווקא, וישר על 'אנחנו באיחוד' אז אפשר להפסיק להוריד את המפסידנים מהשבט השני. אם מלכתחילה המריבה עם דן לא הייתה יוצרת אצלה בלבלות אולי היא לא הייתה הולכת דווקא נגדו ואולי וגם סביר להניח שאף אחד מהשבט של האוהדים לא היה נשאר, בייחוד לא ברית השפקסעלך. אבל זה קל לטעות בהישרדות, רק לא הבנתי למה לפחות לא הראו לנו איזה רסיס של אמת ממה שקרה היום לפני העריכה המתוקנת, מה לעזאזל בשבקין עושה וזה באמת קורה בהנחייתו של קפון? דווקא מקס היה יכול בקלות ללכת היום, אם בשבקין היה רק מוציא צפרדע מהכיס שלו הערב הזה היה נראה אחרת.
נכתב על ידי , 10/8/2010 23:09   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)