לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

כוכב נולד 8, פרק 29, קשר משפחתי - ביקורת




התוכנית של היום הייתה אחת מתוכניות האולפן היותר משעממות, אולי זה בגלל שהמשפחות לא יודעות מה לבחור, אולי זה בגלל שהמתמודדים לא ידעו איך להתמודד עם מה שהשליכו עליהם, ואולי זה בגלל שבהמשך לקו ההנחייה מתחילת השבוע בהישרדות (קשר משפחתי גם שם) אז החליטו להביא גם למתמודדים של העונה את אותו נזק, לתת להם ליפול על מי או מה שהביא אותם עד הלום. ת'כלס גם ביום ראשון בהישרדות הייתה התוכנית אחת מתוכניות השפל של העונה, אז ככה גם היום. אבל מצד שני אור גלעדי עושה חיל ואם כולנו נטה כתף וניתן לו יד תומכת אולי נצליח לשלוח אותו כמה שיותר רחוק מהתחרות, רק ככה לא נצטרך להתמודד עם הפאק במערכת.

אבי בן אבו - היא יושבה לחלון - לאבי בן אבו היה הכי קל בעולם לקחת את השיר איתו לקח את האודישנים ולעשות אותו שוב, זה הכי קל כי קל גם להטיל אחריות על אימא שביקשה ככה שזה לא דבר שיצא מאצלו, ביקשו ממנו אז קפץ על ההזדמנות. מצד שני היו מצלמות בבית אז אי אפשר לדעת אם הם לא דיברו על זה קודם, אולי אפילו בערב שבת. ומה בשירה? הוא לקח גם היום את אחד המקומות הראשונים אז לרשום עליו מעבר לכך אין צורך, אולי רק קצת, שיגיע עד לגמר ואז יפסיד בחינניות, משם הוא יוכל בכל מקרה להוציא אלבום, גם אם לא על חשבון 240,000 ש"ח שמתוכננים למנצח.

עידן עמדי - כולם יודעים - אז המשפחה בוחרת ולילד אין שום מילה, אין דרך להילחם בזה אז צריך לזרום. לשיר שלו היום היו שני חלקים, האחד מעצבן והשני פחות. החלק המעצבן היה יותר מדי ים תיכוני מבחינתי, החלק השני בו הוא פשוט דיבר אל המיקרופון היה יותר טוב והוא עזר לו איכשהו לעבור גם עד מחר. וצדקה מרגול שאמרה שהגמר מתרחק ממנו שוב אם הוא לא ייזהר, היו יותר מדי שאננים שעפו בדיוק בשלב בו הוא נמצא עכשיו.

נאור אלבז - אבא - מה שעומר אדם עשה מהשיר הזה בשנה שעברה ניסה השנה לעשות נאור אלבז, פייר - הצליח לו. הוא אמנם לא התפרע וקולו לא היה מחוספס, אבל מבחינת אחד שכל השכנים צועקים לו "בהצלחה נאור" מכל מרפסת ומרפסת הוא הביא להם את ההשקעה בחזרה. זה שאדם עשה מהשיר הזה שיר סופר גרנדיוזי שלא יעזוב אותי בכל פעם מחדש שאני אזכר בו זה לא אומר שאלבז לא עשה את אותו דבר, אולי לא לי, אבל אני בטוח שהיו מספיק אחרים שחטפו על עצמם כמה כאפות תוך כדי השואו שלו הערב.

מעיין בוקריס - גשם בעיתו - רצה הגורל וההורים של מעיין והחליטו יחדיו שמה שהקסים אותם כשילדתם הייתה בת 12 עלול להקסים גם את המעריצים בבית. בסך הכול הם עזרו לה ללכת הביתה, ולא משנה כמה מתמודדים אחרים היו יותר גרועים ממנה היום היא כבר לא תחזור. והרווח כולו של צופה הטלוויזיה המצוי שלא יצטרך להיזכר בחיקוי המצוייר שלה ל'נובמבר' בספיישל של מסיקה/פלס גם בשבוע הבא.

אוהד שרגאי - זמר אהבה לים - אחרי מופע האימים של שבוע שעבר הוא חזר לעשות את מה שיכול להעביר לו את הערב יותר בקלות; שיר על דיכאון, פסנתר ושרפרף. ארכדי דוכין יאמץ אותו אם הוא ימשיך ככה. למרות שהשיר הביע נימה מיושנת הקללה התקבלה בברכה, לפחות עד מחר, אז הוא הולך לעשות נזק שהוא לא יוכל לצאת ממנו בשירה ים תיכונית

אדר גולד - רואה לך בעיניים - נעזוב את הקטילות של חלק מהשופטים ונתרכז לרגע בשיר, השיר היה תפור עליה, התחילה אותו כמו אנקרי עם המצלמה בגובה העיניים ומישירה מבט ומי שלא מאמין לי יכול לפתוח כמעט כל יום ב-06.00 את ערוץ המוזיקה ולראות את הקליפ המקורי. נסיכת קרח אמרו עליה, לא מוצאת את הכיוון, לא נפתחת, בסדר, אז אומרים, העיקר שהיא עברה עוד שלב, לפחות למחר. ובשלבים האלה עדיף לעבור שלב אחד קדימה, כל עוד זה על חשבונו של מישהו אחר אז הכול בסדר. מבחינתי היא השליכה את הנשמה על הבמה וזה כל מה שאני רוצה לראות, שמישהו נקרע מבפנים כשהוא עולה לשיר ואת זה לפחות היא סיפקה.

אור גלעדי - עלה קטן שלי - אני מקווה שקהל המסמסים שלם עם עצמו שהיצור הקטן הזה עלול להיות הזוכה של כוכב נולד 2010, אני אישית חושב שהפארודיה הרימה ראשה וכבר באמת מתחילה לאיים על האנשים השפוייים שבוחרים להצביע ולא רק זרם המעריצות שיודעות איך לגרום לבנות גילן להוציא נייד ולסמס. אם הוא היה שר היום את 'ליצן קטן שלי' זה לא היה משנה, הוא יעבור עוד ערב ועוד ערב, על חשבונם של טובים וגדולים ממנו, ואז כשהתחרות תיגמר זה מה שיככב לנו על כותרות העיתונים. אם אני יכול לבקש בקשה מהפקה, נניח והוא זוכה, תעשו טובה, או שתשנו את השיטה בה הם נבחרים ועוברים משבוע לשבוע או שפשוט תפסיקו לשדר. מתוכנית שמיועדת לכל בית בישראל, ויש הרבה בתים כאלה במדינה, אני מינימום מצפה שיהיה כמה אנשים שירימו גבה שזה המצב של הפריים טיים בימינו? אולי נחכה עד שהוא ידיח את שרגאי או את גולבי בשביל שאנשים יתחילו להבין כמה זה אבסורד.

דיאנה גולבי - אם תלך מכאן - רק חצי מהמשפחות של המתמודדים היום הצליחו לבחור לילדים שלהם שירים שיתאימו להם, וכמו שהיא בכל שבוע משאירה את חותמה אז ככה גם השבוע, השאירה אבק. אני בכוונה לא נכנס לראות כמה סמסים מקבל כל מתמודד אבל חלאס, אם היא לא מקבלת הודעות על זה שהיא יותר איכותית כמה רמות מעבר לשאר אז התוכנית הזו בלאי. בסוף היא תלך בגלל גלעדי ואחרי זה כל המדינה תעמוד פעורת עיניים על מה ולמה גורם לכישרון להיבלע על ידי ילדון קטן שעוד לא התחיל להתחצקן.
נכתב על ידי , 12/8/2010 00:40   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)