לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

כוכב נולד 8, פרק 30, עוד קולות על פארש - ביקורת






בתחילת שנות ה-90 היה במסגרת הפרומואים לתחרויות חשובות של ה-WWF פוסטרים שהיו מציגים מתמודדים לקרבות של השבוע לאחר מכן, היו קוראים לזה קרב ראש בראש או קרב על הטאג טים או על האינטרקונטיננטל טייטל. נזכרתי בפוסטרים של הדמויות האלו היום בתחילת הערב שראיתי את צביקה הדר מציג בצורה כל כך מתמוגגת מעצמו את הרעיון שהם "לעולם" לא השתמשו בו ב'כוכב נולד'. זה בשבוע הבא. ומה היה היום, נתנו לכל מתמודד לבחור שיר מהז'אנר הים תיכוני, הדביקו לו את הפרצוף של הקשר הנוכחי לזמר, נתנו להם אפשרות לבוא ולהחמיא ליוצרים המקוריים ועל הדרך לעזור גם לזמרים להופיע בטלוויזיה. על הדרך הביאו המתמודדים ביצועים משעממים לרוב והראו שגם בשמינית גמר התחרות הזו מרגישה מעט פארודית, במיוחד אחרי שכשצביקה הדר אמר לסמס את הספרה 1 ל-2020 לעידן עמדי ולאור גלעדי את הספרה 2, למרות שהספרות היו הפוכות. נעזוב את זה שהוא תיקן את עצמו אבל אצל קהילת האנשים העיוורים שמצביעים יש מצב שכמה קולות הלכו על פארש וזה מה שהוביל את אור גלעדי לקבל עוד קצת כוח שלא מגיע לו ולהעיף על הדרך את אחד החזקים שהיו אמורים להגיע הכי רחוק שאפשר.

אור גלעדי - משה פרץ - שתיים בלילה - כשאור פגש את אהובת ליבו משה פרץ הוא היה כל כך נרגש שהוא לא ידע אם הוא יכול לחבק את הבובה החדשה שהביאו במיוחד בשבילו, אז הוא הזמין את אהובתו לדייט בדואט. ביחד משה נתן לו קרדיט על ידי שישב קצת יותר קרוב למעריצים על הבמה ועזר לו לעבור גם הערב הזה. אין לי כבר כוח לקלל אותו שבוע אחרי שבוע ותוכנית אחרי תוכנית כי באמת הכול נאמר, וגם היום מהדואט המשותף שלו עם משה פרץ אם הייתי מסמס לאחד מהם זה היה רק לפרץ, אור לא הרוויח עדיין שנזרוק עליו שקל, גם אם רוב הקהל בבית חושב שכן.

עידן עמדי - אביהו מדינה - אל תשליכני לעת זקנה - חצי מהמילים של השיר הפיוטי הזה לא הבנתי, ולא בגלל הקול שלו, יותר בגלל שהשיר הזה אמנם יפה אבל במקום להשתקע במה שהוא מנסה להגיד אתה שוקע בדברים אחרים, ורק לנסות להתחבר למילות הדיכאון שהוא ניסה להשרות בהם יותר מדי עצבות גרמו למאזין המצוי לאבד את עצמו ולא לשים לב מה הוא שומע.

אוהד שרגאי - יואב יצחק - זה הזמן לסלוח - כשיש זמר אחד שמעז לעשות נזק לכל הזמרים האחרים במדינה שכבר שנים חיים להם בעולם משלהם אז יש כאלו שמרגישים מעט חוששים שיעשו להם נזק מהבובה, בצחוק או לא בצחוק יואב יצחק עשה היום בדיוק את הדבר הזה, בצורה פארודית, אבל מה שיוצא בדבר הזה טוב זה שהשם של שרגאי מתחיל לרוץ במסדרונות הנכונים, כוכב נולד, לא כוכב נולד, זה כבר לא האישיו מבחינתו. ובשיר של היום הוא הראה שהוא לא שוכח לשיר גם מדי פעם ולא רק לעשות תיאטרון להמונים.

דיאנה גולבי - אביהו מדינה - עד מתי אלוהי - כשנותנים לאביהו מדינה את האפשרות להשתתף בכוכב נולד הוא הפך להיות קואצ'ר, גם לדיאנה גם לגולד וגם לעמדי. מעמדי הוא הצליח להוציא דברים שלא ראינו עד עכשיו, אצל דיאנה מה שהוא עשה לעמדי לא הורגש לעין. היא נתנה את השואו הרגיל שלה, חזק, בטוח, סוחף ואפילו טיפה מעורר. אבל הרגש (לי אישית) טיפה נעלם ואולי זה אחד הדברים היחידים שלא כדאי לה לעשות, לבחור שירים שגם אם היא חושבת שהיא מתחברת אליהם הם לא יושבים עליה פרפקט, ובשלבים האלה של התחרות אולי כדאי לה לבחור את השירים שלה בזהירות רבה יותר, גם ככה עוד כמה שבועות היא אמורה לקחת את התחרות, אז עכשיו לא להיות מחוברת לעצמה, בשביל מה זה טוב? אפילו שמהשופטים היא סחפה את מירב הקומפלימנטים ציפיתי לקצת יותר.

נאור אלבז - ישי לוי - האחת שלי - נתנו לו שרפרף ואת האפשרות לשבת בפוזה, ברקע ראו לאורך כל הדרך את דנה אינטרנשיונל, מרגול ופבלו שהתנועעו בקצב המוזיקה ועוד כמה ז'אנר מעריצות שפופות קמה שמוחאות לו כפיים והוא יצא בדרכו שלו זמר. יש זמרים שלאהוב אותם זה עניין של טעם, אני לא מאמין שהוא יגיע בתחרות הזו לשלבים סופיים אבל זה לא אומר שהוא לא מנסה.

אבי בן אבו - אבנר גדסי - הגברים בוכים בלילה - כל החלק ההתחלתי של השיר עבר עליי בלהנמיך את הטלוויזיה, לא יכלו לוותר על הסיפתח, או שאפשר להאשים רק את הבחירה של השיר. ואז התחיל החלק האמנותי, לא התעלפתי לאורך כל אורכו. ואולי רק לקראת הסיום כשהוא התחיל להזכיר זמר ולא סתם 'מעביר ערב של קריוקי' אז נרגעתי, בסוף זה לא עזר, כוחה של הבת 12 שמסמסת לגלעדי שברה לו את המומנטום ושלחה אותו הביתה.

אדר גולד - אביהו מדינה - כבר עברו השנים - הצילה את הערב בבחירה שלה של השיר, הצילה את הערב מבחינת שירה עם רגש מורגש לחלוטין, הצילה את הערב מבחינת משהו נורמלי לזמזם אחרי שהתוכנית נגמרה. כשכל שאר הביצועים היו יחסית קיימים אך רובם סתמיים הצליחה גולד להביא משהו אחר לתחרות הזו הערב, לפחות זה.
נכתב על ידי , 12/8/2010 22:44   בקטגוריות כוכב נולד, ביקורת, טלויזיה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-15/8/2010 09:05




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)