לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

ארץ אפלה (DARK COUNTRY) - ביקורת



התחתנתם בווגאס למישהי שאתם לא מכירים? אז דבר ראשון מזל טוב, אחרי זה תשכחו מהנחות, האישה סביר להניח שתבגוד בכם, סביר להניח שתשמור סודות לעצמה, סביר להניח וגם די בטוח שתנסה לערב אתכם באיזה משימה מפוקפקת ולא מוסברת שלפני שתקלטו מה בא לכם לעשות אתם תיכנסו לאיזה 'איזור דמדומים' שם גם להסברים ההגיוניים אין יותר מדי היגיון.

אתם בטח על היום הראשון של ירח הדבש גם תחליטו לנסוע בלי שום מטרה ברחבי השיממון המדברי האמריקאי המצוי, בטח גם על הדרך תפגשו איזה זר שיזהיר אתכם לשמור על אשתכם הטרייה מכל החלאות שמסתובבות שם בחוץ. הוא בטח יהיה אחד מהחלאות שהוא מזהיר אתכם מפניו. ואז בזמן שאתה ואשתך הקונפה החדשה מתמזמזים לכם תוך כדי נהיגה בלי אורות על כביש לא ברור שבו כל תאונה מועדת לפורענות האישה מחליטה לפתוח את האורות ודווקא אז יצוץ לך מישהו בלי פרצוף מכוסה בדם ויגרום לך לעצור בצד ולעזור לו. והשאלות שנשאלות הן ברורות; לעזור או לא לעזור לזר הזה שנכנס אל חיינו בצורה כזו פתאומית? כדאי בכלל לחשוב שהכול קורה בלי סיבה ברורה אלא בגלל שעמד לכם הזין מלחשוב על האישה היפה שלצדכם? האם בכלל כדאי להכניס מישהו למושב האחורי בזמן שכולו מדמם והמושב האחורי אמור בכלל לשמש לדברים אחרים ביום הראשון לנישואין? האם כדאי להתייחס לאזהרות שניבטות אליכם מצידי הדרך ומראות שאתם לא באמת נמצאים בדרך אמיתית אלא מדומה?


הסרט 'ארץ אפלה' הוא חרא של סרט, באמת סרט מסריח, אם בא לכם לראות אותו אז רק אם אין שום דבר אחר ושום אופצייה אחרת לראות משהו בטלוויזיה כי המשחק בו באמת פשוט מדי ולא ברור, אין בו בכלל אופצייה להנות מהקאסט שמסתכם בכולה 3 שחקנים עם עוד איזה שני שחקני משנה, וכשמהשלושה אפילו לא אחד משמש לרפואה אז בכלל בא לכבות אותו באמצע. לפחות גיליתי דרך להעביר אותו בדמות FASTFORWARD, זה היתה הדרך היחידה לראות את הסוף שלו ועדיין להגיד שיש משהו בסרט הזה, רק הסוף שלו היה שווה, הוא נתן מענה לשאלות שנשאלו במהלכו אבל למה לעזאזל היה צורך לשבת על הסרט הזה יותר מחצי שעה זה עדיין לא ברור לי, הרגיש כמו איזה פרק של טווילייט זון, רק שהקאטצ' בו קצת יותר מטומטם.

אם הייתי נותן לסרטים ציונים אז הייתי נכנס איתו לתחום המינוס, לא עצרתי בכוונה באפס כי העובדה שהוא נגמר כמו שהוא נגמר רק גרמה לי להתעצבן עוד יותר

מי ומי? רון פרלמן, תומאס ג'יין, לורן ג'רמן

טריילר


נכתב על ידי , 14/8/2010 16:47   בקטגוריות קולנוע, אימה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)