לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 20 - ביקורת



התחלת הסוף תמיד מריחה יותר טוב מהמצופה, עוד שבועיים הגמר, נכון לסיומת הפרק של היום נותרה שישיה, אחרי יום ראשון הבא יוותרו ארבעה ומאחר ובחישוב פשוט בגמר הישראלי ארבעה מגיעים לישורת הסיום ואחד עף ב-SMSים (או שככה לפחות הצפי) אז נותר לנו עוד פרק אחד לדרך. ביום שלישי הקרוב יהיה עוד טסטמונט קורע לב מצידו של דן מנו שחוזר לעוד קצת רייטינג למרות שהוא כבר עבר במשחק הנוכחי לעולם ממנו אין לו איך לחזור, ובטח בהמשך שבוע הבא יהיה עוד פרק על הדרכים שהובילו כל אחד מהפיינליסטים לגמר ואז זהו, ייגמר. אולסטארס (סליחה, מיני אולסטארס) ראשון בישראל תם ונשלם.

אבא, אל תלך, אנחנו מבטיחות לא להגיד את האמת להבא במועצה


אין מה להתחיל לסכם כי בסך הכול על פניו לא כדאי להתחיל, שפקס בראש שלו כבר מתקתק להדחה הבאה את שתי בנות הברית שלו. קפון חולם על גמר בלי שפקס שיראה שהוא עשה יותר מהלכים ממנו במשחק. אביגיל מפנטזת על גמר עם מטורלל אוהד אחד ועוד שלושה אולסטארים שאיתם יש לה עוד סיכוי לקחת (אני חושב לחשב כמה מהלכים היא הובילה אבל אני אובד, כנראה הסכסוך שלה עם ההפקה על הצילומים בתחילת הדרך השפיע על הדרך של הקהל בבית להבין עד כמה היא באמת סכסכה). ובשבקין? מאושר עד השמיים, מלעוף חמישי בעונה הקודמת למצב בו מבטיחים לו במשימת חסינות שאם הוא יוותר לא ידיחו אותו - והוא מאמין ומהצד עדיין חושב מה לעשות עם הצפרדע החדשה שלו, אני מאמין אישית לגבי הצפרדע שלמרות התכנון שלו להשתמש בה לטובתו היא בטח תעוף לרעתו בלי כוונה תחילה, אבל הכול יכול להשתנות אם הוא יחליט להתייעץ עם מישהו על הדרך הנכונה להנדס את הצפרדע במועצה, לבד אני לא בטוח שהוא יצליח למרות שאני מעודד אותו מהצד לעשות כבר משהו לפני שכבר יהיה לו אסור. חוץ מזה הבנות של השפקס לא אמרו את מילותיהן האחרונות בפניו וכרגיל מתנהגות בצורת "אבא, חבוט בי" ולא מחליטות לקחת רגליים למקום אחר במשחק, אפילו שבמשך כל הדרך אבא התנהג יותר כמו אשמדאי זקן ורצה רק תשומת לב נשית וצעירה. נעזוב בצד את העובדה שלידר ושרון צבועות לחלוטין ונתרכז בעובדה שהן לא החליטו להתפלפ בזמן שהן באמת היו צריכות להתפלפ. בסוף לידר ושרון נותרו לבד עם ספר התנ"ך ממנו מירית הייתה קוראת ומתנהגות כראויות אבל במשחק בו ראוי שווה ערך לקקי שנתקע לך בנעל.

מכל הדברים הכי מטומטמים שאמר שפקס במהלך העונה את הדבר הכי חכם שלו אי אפשר לקחת ממנו - בסוף עושים את הטעויות הכי גדולות. פייר, צודק. לא בגלל שזה קל לטעות אם לא יודעים איך לשחק כמו שצריך בהישרדות וגם לא בגלל שצחוק הגורל הביא אל שפקס דווקא את מי שמתחילת הדרך לקח איתו ורק אחרי שהוציאו נגדו אצבע מאשימה הוא חטף את הג'ננה ועבר לגן אחר שגם רואה בו את הגועל ואת התמימות דעים של המושבעים לא לתת לו לנצח (את המשפט האחרון תמיד אפשר לקחת בערבון מוגבל). בשבקין מצא הגדרה מושלמת מבחינה מאותגרת אישיותית לנושא, הוא הגדיר את זה כ"חורבן בית שפקס" ואם ההדחה הבאה אכן תהיה לידר ושפקס לא משחק על שני הצדדים (היה לו נוח לזרום על הווטו, לכאן או לכאן, ואחרי לקיחת הווטו על ידי אביגיל אז במיוחד) אז הברית האחרונה והלא סודית במשחק אכן מתה סופית, וזאת ברית שהותירה שבילים של הרס והרבה מושבעים ממורמרים, לעומת זאת יש ברית שלא עשתה שום נזק בעיקר בגלל שלא קלטו שהיא קיימת, הנזק התרחש מתחת לפני השטח, על ידי בן אדם אחד שכבר איבד את שפיותו בהישרדות ועוד קו טיילרית שלמדה לשכלל את השיטה האישית שלה בלרחרח את הגמר, מקווה שלמי משניהם זה לא יעלה ברגעים האחרונים לפני הגמר כי גם ככה למי שייכנס לא יהיה קל מול מי שיהיה במושבעים, דן עומד להפנט אותם בסגנון מנו לכיוון שהוא רוצה, יצליח או לא יצליח - זה סרט שחי בתוך סרט משלו.

"איזה מניאקים - איך הם עשו לי את זה?" - אאוט

"בעזרת השם שיהיה להן בליינד סייד" - אין


על מה לידר היום בדיוק בכתה לאביגיל על הטוהר שלה שנפל במשחק, לא ראינו כבר את הזגזוגים האלה אצלה בימי הבכי על תום האהבה כשאיתי הלך בגללה ואז דקה אחרי היא חזרה ללב המפוקס במשחק וברית השפקסעלך? איך אביגיל עפה ראשונה במשימת חסינות, בכתה קצת, גילתה שיש לה ברית חדשה עם מקס להעיף את הבנות שלו ואז עוד לוקחת משימת ווטו? למה אף אחד מהם לא שם לב שאף אחד לא שולח אותם לאי הגלות בפרק הבא, אולי זה הרמז של ההפקה שמישהו מצא את הצפרדע? לבקש "בעזרת השם שיהיה להן בליינד סייד" זה כמו לעשות פולסה דנורה בסגנון הישרדות? איך מקס לקח קרדיט על "לבלבל את האויב" עם השירים המטומטמים שלו שמדברים על כלום בהווה, גרם לפחות לשרון כאב ראש, הבטיח לבשבקין שיש לו סיכוי לגמר אבל לגבי חסינות במועצה הקרובה "תתחרה כמו גבר שווה בין שווים" ועדיין גרם לבשבקין לרדת בלי חשש, מקס קלט את הצפרדע או שבשבקין נאיבי עד הרגע האחרון? מעניין אם היו מציעים לבשבקין את הגמר לבדו מול המושבעים הוא היה מאמין אם יש לו סיכוי? ולגבי קפון - חסינות ראשונה במשחק, עכשיו? באמת? שכחתי לספור, סורי.
נכתב על ידי , 15/8/2010 23:44   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)