לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

כוכב נולד 8, פרק 31, ראש בראש - ביקורת




נגמרים להפקה מתמודדים פוטנציאליים אליהם אפשר להצביע אז בתור אקט ראשוני ההחלטה היא פשוטה, במקום הצבעה למתמודד אחד מועדף בהצבעה אחת גורלית אז אפשר להכפיל ואף לשלש את ההצבעות וכך יותר קל לגנוב קצת SMSים מהקהל בבית. כל זוג מתמודדים עולים ומופיעים אחד מול השני, בוחרים מי מהם עובר לשלב הבא, כך עושים שלוש פעמים (!!!) ואז עוד הצבעה אחת נוספת מבין השלושה שלא עברו להדחה. אין דרך יותר טובה להרוויח מהטרום רבע גמר שהיה היום, בין הפרסומות שהצליחו למכור לבין ההודעות הרבות שנשלחות לקופת 2020 ההפקה כבר מצליחה לעשות קופה מהעונה הכי מדומיינת אי פעם, העונה שאני אישית למדתי לנסות לא לשנוא. מה נותנים לנו שבוע אחרי שבוע? קריוקי בגובה העיניים, למעט מספר ביצועים מצומצם מקומץ מתמודדים מצומצם עוד יותר לא ברור עדיין למה מקאסט של 27 מתמודדים שהתחילו את הדרך נותרנו עם שניים טובים, שניים נוספים שלמדו להיות טובים, אחד מסתנן ועוד אחד שמלכתחילה לא ברור מה הוא עושה בתחרות. היה די ביזארי לראות את צביקה אומר אחרי ההצבעה הראשונה שהדיחה את נאור מהשלב הראשון שהייתה הצבעה נרחבת יחסית לדקות הספורות של הפרסומות שניתנו לה, והוא עוד ציפה שההצבעות יימשכו בעתיד, אני משער שהוא היה יכול באותה מידה לאיים על העם עם אקדח ולגרום להם להוציא ארנק, זה היה משיג את אותה התוצאה.

נאור אלבז - אין מדינה לאהבה - נאור אלבז הוא קודם כל זמר שנשמע אותו דבר לרוב, השירים שלו נעלמים בתוך הקול שלו והקהל שלו וטוב שכך, מבין כל השישייה הוא מבחינה ווקאלית נמצא מקום אחד לפני אור גלעדי ואם הוא יגיע לשלבים הרחוקים של התחרות זה היה בגלל שהאחרים אכזבו ולא בגלל שנאור הפציץ. זה לא שהוא לא מהווה תחרות פשוט בשלבים יותר מוקדמים הוא היה מיוחד, עכשיו הוא פשוט על הדרך. והיום עם השיר 'אין מדינה לאהבה' נאור ניסה להפציץ ואת הקהל שהוא כבר קנה הוא קנה עוד יותר, את הקהל שלא התייחס אליו לפני הוא לא הצליח להזיז לכיוונו ובמיוחד לאור התחרות ששמה מולו אוהד בשם שרגאי לא הותיר לו היום סיכוי אחד לרפואה לנצח את השלבים המוקדמים של הערב. ובשלב השני אלבז עלה עם 'משהו שונה' ועשה בדיוק את אותו הדבר שעשה בראשון, שירה נטו, בלי עמידות בימתית. הוא היה הולך היום הביתה או אור גלעדי, זה לא היה משנה לי אישית, שניהם כבר לא צריכים להיות בשלבים האלה של התחרות

אוהד שרגאי - ברחוב הנשמות הטהורות - אוהד שרגאי היום נתן את אחד השירים היותר טובים שלו, הוא דיבר אל המצלמה ואל הקהל בבית בגובה העיניים, הוא שר מהלב, הוא שיגע את התאורן שכבר התרגל לאקסטרה עבודה שמופלת אליו עקב המתמודד הכי צבעוני אי פעם בתחרות (טוב, כמעט, ולדי בלייברג היה יותר פסיכי) . ויצר היום שיר מצוייר שהתכוון לכל מילה, אין פלא שהשופטים נפלו ממנו כמו שנפלו ולא הייתה פה שום נכות אמוציונלית כמו שנאמר עליו. לפחות לרבע גמר הוא עבר, וכשהתחרות מצטמצמת היכולת הווירטואוזית שלו על הבמה רק עולה, וטוב שכך.

עידן עמדי - אייכה - רק בשנה שעברה היה אחד דתי בשם אור שפתח עם הביצוע הזה את העונה שלו וקנה תאי זיכרון של חלק מהמאזינים בבית, נעזוב בצד את העובדה שאור עף כמה תוכניות לאחר מכן כי הוא לא ידע איך להתמודד עם המצלמה, היום עידן עמדי עשה את אותו השיר והראה שזה השיר שקונה את הקהל בבית, הרבה יותר מהביצוע. ואם מוסיפים לשיר גם ביצוע מצויין אז בכלל רואים שעידן יכול בקלות להיות הכוכב נולד הבא, העיקר שהתחרות תהיה שווה לו, יחסית גם בגובה. עמדי בביצוע שלו היום ל'אייכה' הראה מה זה לתת 'מלחמה בגובה האוזניים', גם אם השיר עצמו נדבק גם ככה.

אדר גולד - מחכה לו - היא הייתה צריכה היום לעבור על אוטומט לרבע הגמר עם הביצוע שהיא נתנה, מהזווית שלי בבית לראות אותה מתאבדת על הבמה היה שווה כל גרוש, לראות אותה יושבת על הבמה עם שמלה ענקית וברקע צלילי כינור מקסימים, מישהו לא יכול להודות שהילדה נתנה היום סוג של בית ספר; היא התפוצצה על הבמה וחשפה את כל הנשמה שלה בגובה העיניים. בסוף נתנו לה עוד אפשרות להופיע כי את השלב הראשון לא עברה, בחרה במאיר בנאי ו'אצלך בעולם' והראתה כמה היא זמרת מצוייינת שלא צריכה ללכת הביתה עדיין, הדרמטיות יפה לה (מרגול).

אור גלעדי - אני קורא לך - בסיבוב הראשון הוא בחר עוד שיר בסגנון דתי מזרחי, בדיוק כמו שהוא אוהב, חושב שהוא עשה משהו אחר ושונה בבחירה שלו. האמת הוא נראה קצת מדוכא על הבמה, הוא הצמיד את המיקרופון לפיו ונתן, הבעיה העיקרית איתו זה מי שאוהב אותו יצביע לו ומי ששונא אותו ימשיך לשנוא אותו, בשקט או ברעש זה לא האישיו. אותי הוא מכניס לדיכאון כל פעם שהוא עולה לשיר כי אני עדיין חושב שלא מגיע לו להיות שם, לפחות לא על חשבון כל מי שכבר עף. אבל מה זה משנה? כולה תחרות שירה, ואם גם ככה אני יושב ורואה את התוכנית שהוא חלק ממנה אין ברירה אלא לרשום עליו בכל פעם מחדש שיילך הביתה, בסוף זה הצליח. לסיבוב אחרון הוא בחר ב'תראי זה אני', הקלף הסודי שלו ששונה מכל הדברים שהוא שר עד היום, את האמת ציפיתי שסוף סוף השיר יילקח למחוזות שאני לא מכיר, בסוף הוא עשה בדיוק את מה שציפיתי ממנו, הרס לי עוד שיר וגם לו גרם להישמע 'ערב קריוקי חופשי עם מקרופון' שכל אחד יכול לשיר בבית אם יש לו מיקרופון ומצלמה, גם אם אין לו כשרון. את האמת קצת כואב לי על הבחור, כל מי שרושם עליו משהו באינטרנט (למעט מעטים) יורד עליו רצח, אין פלא שהוא נראה בתחרות כאילו אין לו מצב רוח, מסכן, כל אחד אחר ממזמן היה בורח. והיום נגמר לו הסוס :-)

דיאנה גולבי - קרב אגרוף - היא ואדר גולד היחידות שהתנהגו היום על במה כמו שצריכים להתנהג עליה, להופיע. גם שרגאי לא דגדג היום עם הביצוע שלו. לגבי הביצוע, אולי זה השיר ואולי זה העובדה שהיא עלתה מול הגמד לראש בראש, היא נתנה ביצוע פנטסטי לשיר לא מוכר, המזל שלה שהיא גולבי והיא הולכת תמיד עם מה שהיא בוחרת, בלי לזרוק זין על הקהל יותר מדי, והקהל מת על זה, אחרת היא לא הייתה מנצחת את גלעדי "האהוב" בשלב הראשון של הערב.
נכתב על ידי , 18/8/2010 23:05   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-19/8/2010 16:22




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)