לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הישרדות אולסטארס, פרק 21, דקה לגמר - ביקורת



אין לי כוח לבדוק מה היה בעונות הקודמות של הישרדות בישראל אבל אם אני לא טועה אז בכל עונה מוסיפים לנו עוד מתמודד לשלבים הסופיים, אמנם התוצאה היא אותה התוצאה, מגיעים ארבעה לארץ כאשר שלושה אל מול המושבעים ואחד עף ב-SMSים, אבל מה שאפשר לטפוח להפקה של הישרדות ישראל על השכם זה העובדה שהם מנסים, וזה בטח גם מה שיהיה בארץ בקרוב, הגמר משתנה בכל פעם מחדש, ככה שגם אם חשבנו שאנחנו יודעים מה הולך לקרות אז גיא זוארץ וחבר מרעיו בטח הולכים לשנות את המצב גם הפעם, אחרת לא היה שום מצב שבפרק של היום מועצת השבט האחרונה הייתה מכילה שישייה וגם לא היה מצב שלמבחן האחרון הייתה מגיעה חמישייה שאחד מתוכה נופל בלי אופצייה לאיזשהם הצבעות, מבית (הצבעה פנימית) או מחוצה לו (SMSים ומושבעים).

אני לא בטוח כל כך מה היה היום יותר משעשע - לשמוע את בשבקין עושה קולות של צפרדע ומבזבז את האליל חסינות השני (רק שניים הפעם, למה כל כך קצת? למה אחד בפרק הראשון והשני בפרק האחרון, הכול חלק מהתוכנית של ההפקה גם בסרט הזה או שאחרי שאריאלה מסרה את שלה לגיא גולד במסירות נפש כל כך גדולה ההפקה לא שחררה עוד אליל במשך חודש וחצי בתור דווקא) או שהיה יותר כיף ואפילו קצת מהנה לראות את לידר משתוממת ומתנהגת כאילו היא לא רוצה לעזוב את הבית אחרי שהודיעו לה שהיא הולכת, היה משהו מאוד סיזיפי בלראות את הקטנטונת לא מבינה למה זורקים אותה מהבית ומשתוממת אחרי שחזרו על דברים שיצאו מפיה לפני כמה דקות והיא מנסה להיתמם ואומרת שלא קרה ולא נברא, באיזה סרט היא חיה, במיוחד שבבית כל המושבעים, אחד אחד, ראו בדיוק את הדברים שהיא ניסתה להשתומם עליהם בזמן המועצה, ככה שגם אם נניח והיא לא הייתה מודחת את נאום השפקס היא הייתה חוטפת בכל מקרה בארץ, עדיף בשבילה שהנאום היה על האי, ככה שבתקופה שעברה עליה בבית היה לה זמן לעכל והיא לא תתמוטט לחלוטין לייב מול כל המדינה. שפקס הולך להיצלב ולהישפט על ידה, אין בכך שום ספק, מה שקפון עשה למנו בעונה הראשונה זה הנאום שלידר בטח מתכננת לשפקס בארץ, אז מה? הוא יצא מלך בדרכו, איש מגעיל ומצחין אבל הוא יצר את הברית הכי טובה במשחק וזה עוד בעונה של אולסטארים כאשר הוא בכלל לא אולסטאר.

הייתה אפשרות אחת אחרונה לבשבקין להשתמש היום בצפרדע וכנראה כולם קלטו אותו לסיום ובגלל זה אפילו קול אחד לרפואה הוא לא קיבל, אם לא היתה לו את הצפרדע בטוח מישהו היה חושב על זה שהוא מהווה עליהם איום לסיום כי יש לו כמה קולות אצל המושבעים, יש כמה שבחיים לא יצביעו לשרון, גם בחיים לא יצביעו ללידר, או לאביגיל, המלחמה הגדולה היא בעיקרון בין קפון (בא לי לצייר סמיילי ממורמר אבל אין) לבשבקין (איכשהו נסבל) כאשר היחיד שכן יכול לתת להם מלחמה לסיום הוא שפקס שיש לו כמה אנשים שלא סובלים את הצורה שלו ובחיים לא יצביעו לו אבל עדיין, יש כמה רבים יותר שכן יעריכו את העובדה שבמשחק של נגררים הוא שיחק, ואם הוא לא היה משחק אז בכלל לא היינו לומדים לשנוא אותו אבל עדיין להעריך את העובדה שבלעדיו העונה הזו הייתה שממה לחלוטין.

זהו, נגמרה העונה, 10 שעות הם עמדו על עמוד כדי לראות איזה יופי אביגיל מתעלפת, 10 שעות שהיו להם סופר תוכניות לשגע את שרון כדי לגרום לה ליפול ובסוף לא עמדו במה שקבעו לעצמם, חצי יום תמורת מיליון שקל נראה לי דווקא הגיוני, בין להגיד את זה ללעשות את זה יש פער עצום אבל בתור צופה שראה את השטויות של כל מי שהגיע היום לסיומת מהתחלה ועד הסוף אני חייב להגיד וואללה. יהיה כיף לראות דווקא את דן מנו עושה לקפון הרס עצמי על הגמר העונה, קצת רטרוספקטיבה על הגמר של העונה הראשונה ומקרה קוריצה שהוא הרס לו, אפילו הצורה שהיום הוא וויתר על החסינות כדי לצאת היום פוליטקלי קורקט לא אמורה להוות תחליף להתפלפות שלו במהלך הדרך. אמור להיות מעניין לראות איך שפקס הולך להביא לוחית רישוי 'נגררת' ולהדביק אותה על הפרצוף של שרון כי דרך לזכות אני ממש לא מאמין שיש לה (גם אם היא תחלוף את הSMSים, אם יהיו כאלו וגם אם לא), והמקרה של בשבקין שיגמגם את עצמו כל הדרך לקבל פרס זה גם לא יהיה קל, אם מישהו מסוגל להרוס לעצמו מיליון בטוח זה רק הוא, הוא היה צריך לשמור את הצפרדע לסיום, אבל גם הקוואק קוואק לא היה בטוח שעוזר.

הייתי מת לשער מי הולך לקחת אבל את האמת אין לי מושג, אחרי שגם אני חטאתי ונכנסתי לפייסבוק רק כדי לראות מישהו הורס לי את הרביעיית גמר בגלל הסטטוס שלו אז לפחות את הסוף אף אחד לא יכול להרוס לי, סוף סוף אפשר להסתכל על התוכנית ולראות אותה בלי שום סופריצות, אם יש דבר אחד שגורם להפקה הישראלית להיות יותר נורמלית (או פחות, הכול עניין של נקודת מבט) מהאמריקאית זה העובדה שפה הם הולכים להצביע בארץ ואף צרפתי לא יכול להרוס לי את ההפתעה כשסוף סוף אפשר יהיה לרשום שהזוכה הראשון של אולסטאר ישראל הוא...


נכתב על ידי , 22/8/2010 23:00   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-23/8/2010 15:44




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)