לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

גמר כוכב נולד 8 - ביקורת




אני מבסוט, חופשי מבסוט, הגיע לה לקחת את העונה, הגיע לה לקחת את הגמר, הגיע לה לקחת את הערב והגיע לה לקחת את מצב החולונית הראשונה שלוקחת את 'כוכב נולד'. כל הדרך הזו היא עשתה כמעט בהליכה כאשר רוב המתמודדים זחלו לצידה ורק היא לכל אורך התחרות עשתה שואו אחר, גם כשהיא חטאה בשירים קצת קלוקלים היא עדיין גרמה לאחרים לקנא ולהבין שאין להם יותר מדי סיכוי להצליח לעקוף אותה בסיבוב. בדיוק עכשיו כשאני רושם את המילים האלה כל הנבחרת מקיפה אותה במעגל ומוחאים לה כפיים שניות אחרי הזכייה. אין יותר מדי סופרלטיבים להרעיף עליה כי היא עשתה את מה שאחרים לא עשו כבר זמן רב, סוף סוף הזוכה בכוכב נולד נראה כאילו מגיע לו להיות כוכב נולד ולא סתם הברירת מחדל הטובה מבין שאר המשתתפים.


את המקום השלישי לקח אוהד שרגאי, מבחינתי האישית בהופעה שלו היום בערב הוא היה צריך מינימום לעבור שלב ולעקוף את עידן עמדי ולקחת את המקום השני, אין לדעת מה הוא היה מכין אבל לפי כל הציפיות שיש להרבה מאוד אנשים ממנו יש מצב שהוא היה שר את 'כל יום אני מאבד'. לשירו הראשון הוא בחר את 'יש בזה טעם' של דנה ברגר, הגיע לא מגולח כהרגלו ונזקק נואשות לסיגרייה, הלחץ לא היה ניכר בו ונראה שלמרות שהוא מתרגש מהמעמד התחרות הרגישה קטנה עליו מעט, התעצבתי על השואו, בעיקר בגלל שבמקום לבחור סרט אימה או איזה אפוס הוא בחר מלודרמה רגשית ומשתפכת, בתחילה דיבר חלושות אל המיקרופון ותוך כדי שהשיר התרומם התחיל להתפרע ולתת למניירות שלו שוב להחצין עצמם. למרות שנפל בשלב הראשון שמחתי בעיקר בגלל שזו לא דיאנה, החזקתי לה אצבעות לאורך כל הדרך ולמרות נפילתו של השרגאי היא זכתה, רבע מיליון שקל לפלוס או למינוס, שרגאי לא בטוח שיחזור למכור סרטים בחנות וידאו, די לא בטוח.

כל יום אני מאבד - השיר שלא בוצע



לרגעים ספורים חששתי, ידעתי שזה עלול לקרות, הקהל צפה שהוא ייקח, השופטים צפו שהוא ייקח, הפרומואים צפו שהוא ייקח, רק העיניים שלו התחילו להראות לחץ ברגע שהוא נכנס לשלב השני של הערב. והלחץ זה מה שהרג אותו בסוף, זה והבחירות של השירים. הוא בא היום לערב של קריוקי ולא לערב של שירה מתפרעת נטו. בהתחלה בחר ב'תני לי יד' של נורית הירש, הרגיש לי אישית כמו מקום שלישי, השיר עצמו הוא קלאסיקה, עמדי גרם לו להרגיש פסטיגלי במקצת ואפילו מעט מתבכיין. בשיר השני הוא בחר את מאיר בנאי (שוב בנאי, אין עוד רפרטואר מוזיקלי שהוא יכול לבחור ממנו) ושר ממש גרוע, ראו את הלחץ משתקף בעיניים שלו, הוא כבר הריח את הסוף ולא ידע מה לעשות עם עצמו, השירה הייתה חלושה ולא ברורה, כמו בשואו הראשון שלו הערב ככה גם עכשיו, אם היה בוחר שירים יותר טובים או מינימום מכניס אליהם קצת יותר שואו את הערב הוא היה יכול לקחת, ההצבעה גם ככה הייתה צמודה, 53% זה ממש קרוב, אם היה נותן הוא היה לוקח, ועוד מבית.

עכשיו



אייכה


מבין כל שלושת המשתתפים היום דיאנה גולבי הייתה היחידה שגרמה לגמר להיראות כמו ערב של גמר ולא שירה קלוקלת, בשיר הראשון שלה עלתה עם 'בעינייך' של מזי כהן, למרות שנתנה בו שואו מהבטן השיר הרגיש קצת חוטא בחוסר חשק להמשיך הלאה וממש להתפרע, כאילו מראש חששה ליפול בסיבוב הראשון ולא התפרעה לחלוטין. רק בחלק השני ולאחר נפילתו של שרגאי היא בחרה את 'שביל הבריחה' של ריטה והראתה לכל המתמודדים למיניהם הערב מה זה לדפוק ביצוע ועוד לקחת את התחרות. ושוב, אני מבסוט, מקרה דלומי משנה שעברה לא חזר על עצמו בשנית, אם יש תקליט אחד שיהיה כיף לצפות לו זה מה שהתוצאה הערב הכריעה. בכלל אני שמח עכשיו, יכול להיות שיש עוד כמה אנשים במדינה שיודעים לשמוע מי יודע לשיר ומי סתם בשביל להיות כוכב ריאליטי אינסטנט.

רק דבר אחרון לסיום - אחרי 8,000 פוסטים שרשמתי על העונה הזו בחודשים האחרונים - יכול להיות שלמרות שהתוכנית העונה הייתה הכי נרחבת ורוב המתמודדים כשלו בה במהלך הדרך, יכול להיות שבגלל שתורת הסמסים העיפה לא פעם טובים יותר והשאירה טובים פחות, יכול להיות בגלל שזו תחרות של שירה שמשולבת עם פריים טיים להמונים, יכול להיות שבגלל הכול ולמרות הכול מישהו נורמלי לקח?

חופשי :)

הדרך של דיאנה גולבי בתחרות






נכתב על ידי , 4/9/2010 23:58   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/9/2010 13:42




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)