לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

עלומים (PERSONS UNKNOWN) - בת זונה של סדרה


 

תמיד יהיה מה לראות בטלוויזיה, רוב הדברים יהיו חרא, חלק יהיו פשרה בגלל שאין משהו אחר להסתכל עליו והרוב יהיו דברים שבמודע אנו בוחרים להצביע אליהם בשלט. אחרי שנגמר עידן אבודים-24-נמלטים ושות' והפרק האחרון שלהם כבר הוקרן והסדרות ה"רגילות" כגון דקסטר-שובר שורות-עקרות בית-הישרדות ועוד רבות סיימו את עונתן הסדירה אז נותר חלל שמסמל יותר מהכול את מצב "אין מה לראות בטלוויזיה וסתם לבהות בסרט לא בא לי", אז מה עושים? צריך למצוא חרא חדש להתמכר אליו - לא קשה לחפש מה לראות בימינו, האינטרנט עושה את הכול הרבה יותר פשוט, נכנסים לגוגל, מחפשים קצת ותוך כמה דקות כבר אפשר למצוא משהו חדש לבהות בו 10-15 פרקים לעונה ולחסל את מה שמפיקים בזבזו עליו טונה של כסף, וכל זה ביום או גג יומיים.

 

נא לעשות היכרות - עלומים (עברות שם ראשוני - יש מצב שהשם ישתנה או שיישאר, אולי נבחר בגלל הזיקה לשם הסדרה המקורי - PERSONS UNKNOWN - או בגלל שה-ים בסוף נשמע הגיוני לסדרה עם פוטנציאל קאלטי), סדרה, בשתי מילים, בת-זונה.

 

אסופה של אנשים נחטפת מביתם על ידי אנשים לבושים בסרבל כחול, נלקחים באמצע החיים שלהם שלרוב היו נורמליים לחלוטין, מרדימים אותם וכשהם מתעוררים הם מוצאים את עצמם בתוך חדר בבית מלון, אין להם איך ליצור קשר עם העולם החיצון, הם תקועים בתוך מקום שאף אחד לא מדבר איתם או מספר להם לאן הגיעו, מי הביא אותם או למה. ברור שרוב האנשים משתינים במכנסיים מרוב פחד וחלקם אפילו מתפלפים אט אט, במיוחד כשהם מגלים שהבית מלון הוא חלק מעיר נטושה ומלאה בחנויות שיכולים לעזור ל'עלומים' למלא את שגרת חייהם, ממסעדה של סינים שנמצאים שם רק בשביל לבשל להם, עד חנות מכולת, בנק ואפילו כיכר. לאנשים אין עם מי לדבר וכשהם מגלים שכל העיר מרושתת במצלמות ועוד מישהו מתבונן זה מלחיץ אותם עוד יותר. מרגיש קצת כמו 'האח הגדול' רק מתוסרט יותר, ת'כלס - לא קשור לריאליטי בגרוש ואחרי תקופה ארוכה של חוסר בסדרות משמעותיות (או לפחות מעניינות) הגיע הזמן שייזרקו לנו משהו טיפה נורמלי בגובה העיניים.

 

פרק 13 הסתיים בחו"ל לא מזמן וסימן את סוף המערכה הראשונה, לא ברור כרגע אם עונה שנייה (או שיקראו לזה המשך של עונה ראשונה) תעלה לאוויר, אבל גם אם כן וגם אם לא - מומלץ בחום, לפחות נא לנסות את הפרק הראשון, אחריו יהיה קשה להפסיק.

 

טריילר

 

נכתב על ידי , 7/9/2010 16:12   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, דרמה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-2/1/2011 16:18




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)